Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatrohoito

Vierailija
23.01.2017 |

Luin juuri, että suomessa saattohoidon tila on todella huonossa kunnossa. Se pitäisi saada ensin laadukkaaseen tasoon, ennenkuin voidaan keskustella eutanasiasta.

Tämän hesarista lukemani artikkelin myötä mietin, että kannattaisiko sittenkin lähteä opiskelemaan uutta alaa. Olen tällä hetkellä ravintola-alalla, eikä se anna minulle enää muuta kuin ihmisvihaa. En koskaan ole kuvitellut itseäni hoitoalalle, mutta kuolevien, elämänsä arvon tiedostavien ihmisten kanssa voisin hyvin tehdä työtä. Työtä, millä koen olevan merkitystä.

Onko täällä saattohoitojen parissa työskenteleviä? Voisitteko kertoa työstänne? Millainen koulutus vaaditaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisessa kaupungin sairaalassa käyt parin tunnin välein laittamassa tiedottomaan potilaaseen lisää lääkettä. Tätä jatkuu 2 pv. Pari kertaa sivusta seurannut... meni vähän kärjistäen kyllähän suutakin voit välillä kostuttaa sitruunatikulla, mutta tämä onkin se nykytila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisessa kaupungin sairaalassa käyt parin tunnin välein laittamassa tiedottomaan potilaaseen lisää lääkettä. Tätä jatkuu 2 pv. Pari kertaa sivusta seurannut... meni vähän kärjistäen kyllähän suutakin voit välillä kostuttaa sitruunatikulla, mutta tämä onkin se nykytila.

Halvemmaksi tulisi panna kerralla kunnolla lääkettä ja antaa kuolla pois.

Vierailija
4/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvemmaksi tulisi panna kerralla kunnolla lääkettä ja antaa kuolla pois.

Niin kuten sanottua, saattohoito ei ole meillä mitenkään laadukasta, kuin parissa paikassa. Siksi haluaisin kantaa oman korteni kekoon asian suhteen. Olen kyllästynyt aaseihin, jotka mukamas tekisi duunini paremmin kuin minä ja antavat joka viikonloppu potkut tukevassa humalassa.

Ap

Vierailija
5/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up