Tapailen miestä ja tänään huomasin että hän käyttää painekeitintä :O
Minsta painekeitin ei kuulu nykyaikaiseen keittiöön enkä ole törmännyt siihen ennen mutta miehellä sellainen kuitenkin on. Mitä ihmettä noilla enää tekee?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minsta painekeitin ei kuulu nykyaikaiseen keittiöön enkä ole törmännyt siihen ennen mutta miehellä sellainen kuitenkin on. Mitä ihmettä noilla enää tekee?
ruokaa
Aloittaja ei varmaan osaakaan käyttää muuta kuin mikrouunia einestensä lämmittämiseen.
Nostaa veden kiehumispistettä joten voi kypsentää ruokia nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti painekeitin on tosi vanha juttu, koska mä en yli nelikympisenä naisena edes tiedä mikä se on.
Ei parane päästää naisia kotiin, kun ihmettelevät joka helkkarin asiaa lakanoita, keittimiä.... Hei mitä väliä!
Sillä saa esim nopeutettua kauan haudutettavien pata- ja liharuokien valmistusaikaa älyttömästi. Lihasta tulee suussasulavaa, tosi mureaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti painekeitin on tosi vanha juttu, koska mä en yli nelikympisenä naisena edes tiedä mikä se on.
Minäkin avasin tämän ketjun vain saadakseni selville mikä se on. Otsikon perusteella oletin sen olevan jonkinlainen epämuodikas kahvinkeitin.
Kiinnostunut ruuanlaitosta. Todennäköisesti joku ruokahomo, joka kokeilee kaikkia hulluja juttuja, mitä masterchefissäkin tehdään. Siansorkkia ja sen sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nostaa veden kiehumispistettä joten voi kypsentää ruokia nopeammin.
Ruoka kypsyy nopeammin mutta nettoaika ei juuri lainkaan vähene. Siinä on melkein enemmän se että energiaa menee vähemmän koska itse keittoaika lyhenee ja voi käyttää paljon vähemmän vettä.
Sillä saa sterilisoitua tavaroita näppärästi.
On mahdollisesti terroristi.. minkä värinen?
Vierailija kirjoitti:
On mahdollisesti terroristi.. minkä värinen?
Ihan vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se kertoo sinusta jotain...
Hipsterin hernekeittokin on al dente.
jssap