Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinätarra makuuhuoneessa, analysoi minut

Vierailija
23.01.2017 |

Minulla on "Always kiss me goodnight"-tarra makuuhuoneen seinällä. Mitä se mielestäsi kertoo minusta (esim. ikä, paikkakunta, asumistyyppi, perhetilanne, koulutus / työ, status, sosiaalinen luokka yms.)?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 35v korkeakoulutettu prinsessaharhailija.

Vierailija
2/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kysyt täällä mielipidettä itsestäsi, kertoo paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinätarra kertoo, että olet yhä lapsi mieleltäsi, oli ikäsi mitä tahansa.

Vierailija
4/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 v, Hyvinkää, kt 29,5 m2, eronnut, ammattikoulu, kotitalousala, työntekijä, 1,65 K/ kk, tatuointi, lähiristeilyt.

Vierailija
5/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnonstavia analyysejä. Voin raportoida totuuden, kun saan jonkun verran vielä lisää analyysejä. Ap

Vierailija
6/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen.

Vierailija
7/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo sen, että harrastat näitä mauttomia sisustustrendejä, kuten viiden pennin mietelauseita seinille kirjoitettuna.

Todennäköisesti sinulla on jotain vastaavaa myös tatuoituna jonnekin päin ihoasi.

Vierailija
8/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v, rivitalo Vantaalla, ammattikorkeakoulutus, (alempaan) keskiluokkaan kuuluva toimistotyöläinen, 2600€/kk, avoliitossa, harrastaa kuntosalia ja lifestyle-blogeja

Vierailija
9/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap. Ajattelin kysellä, koska täällä aina haukutaan ihmisten sisustustyylejä, esim. noita tarroja. 

Olen kolmikymppinen korkeakoulutettu nainen (ylempi korkeakoulu), kuulun luovaan luokkaan. Teen asiantuntijatyötä kulttuurialalla (tarkemmin nykytaide). Minulla on itselläni toisena tutkintona (korkea-aste) kuvataiteilijan koulutus. Ei lapsia, puoliso on. Kuulun Vihreisiin. Asumme kolmiossa pääkaupunkiseudulla. Olen kasvissyöjä. Harrastan luontoa, urheilua ja laaja-alaisesti kulttuuria. Minulla ei ole yhtäkään tatuointia eikä lävistystä korviksia huomioimatta. Sitten minulla on tuo seinä tarralla.

Inhoan kaikki lifystyle-blogeja ja tekstejä iholla. En ole eronnut, enkä ollut avioliitossa. Käyn risteilyillä vain pakon edestä. Prinsessaharhailu voi olla totta, vaikka en ihan tiedä mitä se on. Kuullostaa ihan hyvältä :D

Vierailija
10/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin otsikosta että sopisiko makuuhuoneen seinälle tarra, joka rivosti kehottaisi 'analysoi minut' eli kakkosta tarjolla.

Vierailija
11/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tiivistelmä sinusta voisi olla mukautuvainen viherhörhö. Yllättävää, että kulttuuriin liittyvästä asiantuntijuudestasi ja  taidekoulutuksestasi huolimatta suosit kodissasi skitsiä, joka kuuluu sarjaan tähtityynyt, vanhat likaiset puiset kaljakorit ja mariskoolit.

Vierailija
12/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v. vuokra-asunto (et voi sisustaa oikeasti), sinusta englanninkieli kuulostaa hienommalta kuin suomi, sinkku, ostelet turhia "nättejä" tavaroita pelkästä ostamisen ilosta, asunto jossain lähiössä.

Vaihtoehto: vuokra-asunto, tarra oli seinässä kun muutit asuntoon, etkä välitä pätkääkään joten et ole repinyt pois.

Vierailija
13/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, tiivistelmä sinusta voisi olla mukautuvainen viherhörhö. Yllättävää, että kulttuuriin liittyvästä asiantuntijuudestasi ja  taidekoulutuksestasi huolimatta suosit kodissasi skitsiä, joka kuuluu sarjaan tähtityynyt, vanhat likaiset puiset kaljakorit ja mariskoolit.

Olen viherhörhö ollut aina. Kitscht on muuten taidesuuntaus :). En visuaalisena ihmisenä arvota toista suuntausta toista paremmaksi, vaan pidän diversiteettiä hyvänä asiana kuvataiteissa. Kitsch on kiinnostava klisee joka nykytaiteen poliittisuuden huomioon ottaen suorastaan tuntuu välillä raikkaalta tuulahdukselta. Mariskoolit, niitäkin löytyy pari. Halusin tällä tuoda esille, että seinätarrat ovat ihan normaali juttu, ei mitään sen ihmeempää mitä oikeastaan kuuluisi analysoida ;)

Ap  

Vierailija
14/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoista. Mitä sinun mielestäsi?

Jos olisin ollut tosissani, niin olisin ehdottomasti samaa mieltä. Nyt halusin vain hiukan kritisoida sitä kuinka paljon jonkin yksittäisen asian takia tehdään ihmisistä tulkintoja (esim. valkoiset huonekalut = white trash, vaikka ei liity asiaan pätkääkään).

Ap

Vierailija
15/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoista. Mitä sinun mielestäsi?

Jos olisin ollut tosissani, niin olisin ehdottomasti samaa mieltä. Nyt halusin vain hiukan kritisoida sitä kuinka paljon jonkin yksittäisen asian takia tehdään ihmisistä tulkintoja (esim. valkoiset huonekalut = white trash, vaikka ei liity asiaan pätkääkään).

Ap

Kyllä mä vieläkin laittaisin tän mun viimeisen banaanin vedonlyönnin panoksena sille, että sua ei kamalasti sisustaminen kiinnosta ja et kovasti ole laittanut ajatusta kotisi sisustuksen luomiseen.

Miksi ihmeessä laitoit sen tarran seinään? Miksi sinä teit sen?

Vierailija
16/16 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ap. Ajattelin kysellä, koska täällä aina haukutaan ihmisten sisustustyylejä, esim. noita tarroja. 

Olen kolmikymppinen korkeakoulutettu nainen (ylempi korkeakoulu), kuulun luovaan luokkaan. Teen asiantuntijatyötä kulttuurialalla (tarkemmin nykytaide). Minulla on itselläni toisena tutkintona (korkea-aste) kuvataiteilijan koulutus. Ei lapsia, puoliso on. Kuulun Vihreisiin. Asumme kolmiossa pääkaupunkiseudulla. Olen kasvissyöjä. Harrastan luontoa, urheilua ja laaja-alaisesti kulttuuria. Minulla ei ole yhtäkään tatuointia eikä lävistystä korviksia huomioimatta. Sitten minulla on tuo seinä tarralla.

Inhoan kaikki lifystyle-blogeja ja tekstejä iholla. En ole eronnut, enkä ollut avioliitossa. Käyn risteilyillä vain pakon edestä. Prinsessaharhailu voi olla totta, vaikka en ihan tiedä mitä se on. Kuullostaa ihan hyvältä :D

Onpas kiinnostavaa tietää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme