Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko appivanhempien kanssa oltava tekemisissä?

Vierailija
23.01.2017 |

Ei vaan huvita. Puhuvat minusta selän takana pahaa. Onko OK, jos mies ja lapset hoitavat ne tapaamiset?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole tekemisissä. Odottaisin, ettei myöskään mies olisi tekemisissä, kun hänen puolisovalintaansa ilmeisesti arvostellaan.

Vierailija
2/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi aika karua kieltää miestä tapaamasta omia vanhempia 😀 Mua ei jaksa kiinnostaa mitä ne vanhukset ajattelee musta. Mutta en myöskään halua tuhlata kallista aikaani heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapaan kohteliaisuudesta omia appivanhempiani ehkä 5 krt vuodessa. Se on vähän siihen nähden että mies tapaa niitä 5 krt viikossa. Näen heitä lasteni synttäreillä, jouluna, isänpäivänä ja äitienpäivänä.

Vierailija
4/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole pakko tavata.

Vierailija
5/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapaan kohteliaisuudesta omia appivanhempiani ehkä 5 krt vuodessa. Se on vähän siihen nähden että mies tapaa niitä 5 krt viikossa. Näen heitä lasteni synttäreillä, jouluna, isänpäivänä ja äitienpäivänä.

Hullu mies.

Vierailija
6/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo onhan sun elämä vaikiaa ja saatatahan tuota olla riemukas appivanhempi tulevaisuudessa.

Vierailija
7/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen möläytystensä jälkeen appivanhempani näkevät minut noin viisi kertaa vuodessa. Nyt kun meillä on lapsi niin sama pätee myös häneen.

Kannattaa harkita tarkkaan, mitä suustaan päästää.

Vierailija
8/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi aika karua kieltää miestä tapaamasta omia vanhempia 😀 Mua ei jaksa kiinnostaa mitä ne vanhukset ajattelee musta. Mutta en myöskään halua tuhlata kallista aikaani heihin.

Sun mielestä on ok, että miehesi majailee porukan kanssa, joka puhuu susta pahaa?

Vierailija
9/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mies viettää aikaa kenen kanssa haluaa. Ei munkaan mies tykkää kaikista kavereistani ka silti vietän aikaa kavereideni kanssa.

Mut mun tapauksessa en ajatellut olla koskaan enää tekemisissä appivanhempien kanssa. Miksi olisin?

Vierailija
10/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän ettei itsetahso tavata appivanhempiaan,mutta se että erottaa lapsensa isovanhemmistaan,on aika paksua...itsekästä.

Vierailija
11/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on puhunut että erotan lapset appivanhemmista? Etkö osaa lukea?

Vierailija
12/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
13/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun yritettiin tavata yhdessä, mutta koska tilanne ei paremmaksi muuttunut, mies tapaa äitiään yksin ja toisinaan lasten kanssa. Ei mitään sanottavaa enää kenelläkään. Tosin lapset nyt teineinä eivät kovinkaan usein käy, eikä ihme.

Vierailija
14/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän ettei itsetahso tavata appivanhempiaan,mutta se että erottaa lapsensa isovanhemmistaan,on aika paksua...itsekästä.

Eikös Ap sanonut, että mies ja lapset saa hoitaa tapaamiset.. miten siis erottaa lapset appivanhemmista?

Vierailija
15/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyttää tää palsta. Ihmiset tekee omia tulkintoja siitäkin huolimatta, että nimenomaan aloituksessa sanoin: lapset ja mies voi tavata appivanhempiani. Sitten vielä jotkut yläpeukuttaa. Miks te ootte noin tyhmiä?

Vierailija
16/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen firma?

Vierailija
17/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut sua vaan tämä joka sanoi....ja kun nyt meille tulee lapsi,koskee myös häntä,siis appivanhemmista erottaminen.

Vierailija
18/18 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä tekisi miehelleni sitä, että en menisi hänen vanhempiensa luo, jos hän haluaa minut mukaan. Isovanhemmat eivät ole täydellisiä, mutta en ole mekään. Minun mielestäni on eron lähtölaukaus, kun miehen/naisen vanhempien kanssa aletaan vältellä. Nirppanokkaisuus on kamala piirre ihmisessä. Toivon, että nirppanokkaisille naisille tulee nirppanokkaisia miniöitä tai vävyjä, niin saavat kokea saman kohtalon kuin omat appivanhempansa. Miksi ihmiset ovat mielensäpahoittajia? Luulevatko he oikeasti itse olevansa täydellisiä? Huh, kaikkea muuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi