Haluavatko tummapiirteiset ja ruskeasilmäiset naiset vaalean ja sinisilmäisen miehen?
Eikö se ole kaunista kun molemmat ovat toistensa vastakohtia? Vaalea ja sinisilmäinen mies sekä ruskeasilmäinen ja tummatukkainen nainen?
Kommentit (61)
Pitää omalla kohdallani paikkansa. Itse en haluaisi olla vaalea ja sinisilmäinen, vaan olen tyytyväinen tummempaan väritykseeni, mutta miehistä vaaleat on jostain syystä enemmän omaan makuuni viehättäviä. Joskaan se ei ole mikään peruste kiinnostunko jostain vai en, mutta yleisesti ottaen viehätyn yleensä vaaleista.
Täällä nainen tummalla tukalla ja tummilla silmillä :) (kantasuomalainen myös). Nuorempana viehätyin pelkästään tummatukkaisista miehistä, mutta nykyään hiusten värillä ei ole mitään väliä... ja kaljutkin käy! Silmissä kaikki värit on kauniita :)
Vaalea tai punatukkainen mies tyyliin irkku on ok, suomalainen juntti kalapuikkoviiksi vaaleanpunaisine pulloposkineen ja pukinpartoineen on ehdoton turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa tummapiirteisistä naisista elää dollarilla/päivä, näkee nälkää ja juo saastaista vettä. Sinisilmäiset miehet ei. Tämä riittää kyllä herättämään mielenkiinnon.
kerrotko vielä missä naiset on rikkaampia kuin miehet? Päteekö tuo myös gambialaisiin ja egyptiläisiin miehiin ja suominaisten suhteisiin?
Ymmärrän aloittajaa. Olen blondi, vihreäsilmäinen.Itseäni viehättävät mustahiuksiset, ruskeasilmäiset miehet. En kiinnostu suomalaisista , kaljuista, turpeakasvoisista ,värittömistä, valkoisten kulmakarvojen sekä ripsien omaavista olmeista. Pukinparta ja kalju on suomi-ukkojen tavaramerkki. Hyi helvetti mikä näky. Yritetään kompensoida kaljua, kasvattamalla partakarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat miehet ovat täysiä rasisteja verrattuna ruskea tukkaisiin miehiin. Vaalea rotu voi minun puolesta kadota.
Kokemukseni mukaan 99% vaaleista miehistä vihaa rasisteja ja natseja, aivan kuten muutkin ihmiset. Esimerkiksi Lapinsodassa vaaleat isänmaalliset suomalaismiehet lahtasivat natsi-luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajaa. Olen blondi, vihreäsilmäinen.Itseäni viehättävät mustahiuksiset, ruskeasilmäiset miehet. En kiinnostu suomalaisista , kaljuista, turpeakasvoisista ,värittömistä, valkoisten kulmakarvojen sekä ripsien omaavista olmeista. Pukinparta ja kalju on suomi-ukkojen tavaramerkki. Hyi helvetti mikä näky. Yritetään kompensoida kaljua, kasvattamalla partakarvoja.
No miten sää kompensoit harvoja vaaleita hiuksiasi?
Kukaan todellakaan ei halua sellaista valjun vaaleaa pyöreäkasvoista suomalaista tattia. Joka ikinen vastaanottokeskuksen tumma ja komea mies saa sukat pyörimään jalassa ennemmin kuin joku Seppo Suomalainen. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten sää kompensoit harvoja vaaleita hiuksiasi?
Naisen on helppo ottaa lisäkkeet sinne oman hiirenlirun sekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat miehet ovat täysiä rasisteja verrattuna ruskea tukkaisiin miehiin. Vaalea rotu voi minun puolesta kadota.
Kokemukseni mukaan 99% vaaleista miehistä vihaa rasisteja ja natseja, aivan kuten muutkin ihmiset. Esimerkiksi Lapinsodassa vaaleat isänmaalliset suomalaismiehet lahtasivat natsi-luusereita.
Ei todellakaan. Naiset nussi jo tuolloin natsien kanssa mm. SS-nordin ukkojen kanssa kun suomalaismiehet oli rintamalla. Hyvä asia on se, että suomi blondeista tulee mulatteja ja kun idänpojat ottaa maan haltuun alkaa kovat kohtalot täällä oleville suomitytsyille. Ne pojat ei keekereitä kato.
Me suomipojat asutaan bankok;ssa ja höylätään paksutukkaisia nuoria thaikkuja siltä kun kaljanjuonnilta ehditään.
T. thaimaasta kaikille
Vierailija kirjoitti:
Kukaan todellakaan ei halua sellaista valjun vaaleaa pyöreäkasvoista suomalaista tattia. Joka ikinen vastaanottokeskuksen tumma ja komea mies saa sukat pyörimään jalassa ennemmin kuin joku Seppo Suomalainen. Hyi.
Jes. Tämä meni tähän. Harvahiuksinen, persjalkainen, perunanenäinen pallinaama maailman kovimmilla mielenterveysongelmilla varustettu suomalaishobbitti onkin ainoa valkoihoiseksi laskettava, joka antaa pillua noille kehitysmaalaisille arabiryökäleille. Afrikassa asti on tiedossa, että Suomessa asuu naisheimo, joka näyttää appelsiinin ja päärynän risteytyseltä, mutta antaa pillua vaikka sialle, kunhan se on musta. Jos tulee lapsi, niin todennäköisesti tappaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Huoruliini sinä olet. Huoruliini blondatuilla hiuksilla. Yhäri, jolla on mulattilapsi. Maailman pohjasakkaa, jonka on haettava seuraa apinoista, kun muille ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes. Tämä meni tähän. Harvahiuksinen, persjalkainen, perunanenäinen pallinaama maailman kovimmilla mielenterveysongelmilla varustettu suomalaishobbitti onkin ainoa valkoihoiseksi laskettava, joka antaa pillua noille kehitysmaalaisille arabiryökäleille. Afrikassa asti on tiedossa, että Suomessa asuu naisheimo, joka näyttää appelsiinin ja päärynän risteytyseltä, mutta antaa pillua vaikka sialle, kunhan se on musta. Jos tulee lapsi, niin todennäköisesti tappaa sen.
:-) pitää muistaa, että ne on pitkältä osin natsien jälkeläisiä. Ei väliä.
Kun noi suomuiset suominaiset näyttää pääasiassa sotanorsuilta, niin olisi toivottavaa, että tumma- tai vaaleapiirteiset ei kiinnittäisi huomiota.
Jostain syystä suomalaisten naisten pimpit on kuin ämpärit. Liittyykö jotenkin tuohon persjalkaisuuteen ? Lantion muoto tai jotain. Slaavilaisilla on paljon piukemmat pimpit, aasialaisista nyt puhumattakaan. Onko hiusten värillä muka väliä jos on tunnoton ämpäri?
Kyllä. Olen vaalea ja siniset silmät. Olen nuoresta saakka tykännyt tummahiuksisista miehistä. Mieluiten vielä ruskeat silmät :)
Millään muulla ei väliä mutta kunhan hiusten ja silmien väri on toiveiden mukainen.
Suomalaiset ukot ovat kaljuja,värittömiä, lihava naamaisia. Kaljussa päässä , partakarvat rehottavat. Partaa kasvatetaan, koska hiukset ovat lähteneet.
Mikä maa?