Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko tummapiirteiset ja ruskeasilmäiset naiset vaalean ja sinisilmäisen miehen?

Vierailija
23.01.2017 |

Eikö se ole kaunista kun molemmat ovat toistensa vastakohtia? Vaalea ja sinisilmäinen mies sekä ruskeasilmäinen ja tummatukkainen nainen?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat (huom ei kaikki, älä pillastu) miehet viehättyvät eniten blondeista ja naisten tummapiirteisistä miehistä. Kyse on evoluutiosta. Tummat piirteet = enemmän testosteronia ja vaaleat piirteet = enemmän estrogeenia. Itse olen blondi nainen enkä itse ole koskaan oikeen viehättynyt vaaleista miehistä. Poikaystävällä onkin tummat hiukset.

Evoluutioteorialla voi kumota myös syyt pyrkiä tasa-arvoon.

Vierailija
22/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea nainen voi sentään meikillä vähän saada väriä, mutta vaalea mies ei. Sellainen kalpea, kulmakarvaton hentohiuksinen blondi mies ei oikein iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan!

Vierailija
24/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea rotu on kyllä osoittautunut ahneimmaksi ja natseimmalsi joten saa mennä. Taitaa aika harva nainen uneksia maitomaisen lällystä jätkästä joka on punakka. Kyllä se tumma vaan on vetävämpi.

Vierailija
25/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea rotu on kyllä osoittautunut ahneimmaksi ja natseimmalsi joten saa mennä. Taitaa aika harva nainen uneksia maitomaisen lällystä jätkästä joka on punakka. Kyllä se tumma vaan on vetävämpi.

Lähin vokki ei ole varmaan kovin kaukana, joten tervemenoa vaan sinne.

Vierailija
26/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Halusin tumman ja ruskeasilmäisen miehen.

Sama täällä. Omaan makuun vaaleat miehet ovat jotenkin liian feminiinisen näköisinä.

Vokki?

Vierailija
27/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat miehet ovat täysiä rasisteja verrattuna ruskea tukkaisiin miehiin. Vaalea rotu voi minun puolesta kadota.

Vierailija
28/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummasilmäinen/hiuksinen nainen ja aina tykännyt enemmän sinisilmäisistä/vaaleista tai ristiverisistä miehistä. Julkkiksista komeimpia minun mielestä esim. Corey Taylor, Billy Idol (silloin joskus), David Beckham, James Hetfield jne.. :)

Vierailija
29/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
30/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat (huom ei kaikki, älä pillastu) miehet viehättyvät eniten blondeista ja naisten tummapiirteisistä miehistä. Kyse on evoluutiosta. Tummat piirteet = enemmän testosteronia ja vaaleat piirteet = enemmän estrogeenia. Itse olen blondi nainen enkä itse ole koskaan oikeen viehättynyt vaaleista miehistä. Poikaystävällä onkin tummat hiukset.

Hmm, uskon kyllä tuon käytännössä, mutta kaljuilla on eniten testoja..joten en usko testojen olevan se joka vaikuttaa.

Vierailija
31/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä euroopassa tumma mies vie voiton ja latino. aasialaisten maailmassa vaalea. Toki kasvon piirteet ovat tuossa hallitsevia ja rotujen eri luonteen piirteet. Ruma mies on ruma, oli se sitten tumma tai vaalea.

Vierailija
32/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Halusin tumman ja ruskeasilmäisen miehen.

Niin minäkin, mutta rakastuin vaaleaan ja harmaasilmäiseen mieheen.

Vierailija
33/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on ollut erivärisiä miehiä.

Vierailija
34/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mulla on ollut erivärisiä miehiä.

Juntti

Vierailija
35/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa tummapiirteisistä naisista elää dollarilla/päivä, näkee nälkää ja juo saastaista vettä. Sinisilmäiset miehet ei. Tämä riittää kyllä herättämään mielenkiinnon.

Vierailija
36/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruskeat hiukset ja mustanrusket silmät. Onko siis miehen hius- tai silmienvärissä oikeasti jotain väliä? Ainoa mistä en pidä on luonnostaan punatukkaiset miehet. Riippumatta silmienväristä. Heillä on yleensä persoonallisuudessakin jotain häiriötä. Minusta miehen persoonallisuus on pääasia, ei hiustenväri. Jos sen kanssa ei millään tule toimeen, ei auta vaikka olisi mitkä värit. Vaalea tukka ja siniset silmät kyllä joissain tapauksissa toimii aivan niin kuin mitkä tahansa muutkin värit. Afrikkalaiset miehet eivät kyllä oikein sytytä vaikka joku exä olikin Afrikkalainen. En ole rasisti mutta joku hylkimisreaktio niistä kuitenkin tulee.

Vierailija
37/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummat hiukset ja vihreät silmät ja olen aina viehättynyt enemmän tummatukkaisista miehistä. Mutta mieheni on ristiverinen vihreillä silmillä, häneen ihastuin ja rakastuin. Hänellä on kuitenkin tummat ripset ja kulmakarvat. Mieheni on kuulemma aina tykännyt enemmän tummatukkaisista naisista. Mutta on hänellä yksi exä joka on blondi.

Vierailija
38/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun se tosirkkauden kohteen ulkonäön voisi valita. Kun oikeasti rakastuu ei ole väliä onko tumma vai vaalea, siniset vai kenties pinkit silmät :D 

Tai ainakin itselle kävi niin, tosin ei mua muiden ulkonäkö muutenkaan kiinnosta jokainen näyttäköön miltä näyttää, jos on täys mulkero tai tylsimys ihmisenä nii siinä ei mikään ulkonäkökään auta.

Vierailija
39/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea nainen voi sentään meikillä vähän saada väriä, mutta vaalea mies ei. Sellainen kalpea, kulmakarvaton hentohiuksinen blondi mies ei oikein iske.

Ei joo Suomessa, mutta on Baltiaa ja pohjoismaita todella haluttuja etenkin Etelä-Areikka ja Aasia mutta kyllä Euroopassakin mitä lähmpänä Välimerta mennään.

Vierailija
40/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme