Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteleeko joku oikeasti, että kaikki on kiinni vain tuurista?

Vierailija
23.01.2017 |

Ystäväni on sitä mieltä, että hänen naisettomuutensa on kiinni huonosta tuurista. Minä keksisin sata todellistakin syytä sille, mutta olkoon huonoa tuuria sitten, jos hän niin haluaa.

Joten aloin miettimään, että ajattelevatko jotkut ihmiset todella noin, että elämäänsä ei voi vaikuttaa itse, vaan tuuri ratkaisee? Ei oteta vastuuta omista asioista, kun se on se tuuri, joka on huono?

Kun laajennan ajatusta ystäväni osalta, niin eihän tuo tuuri näyttele osaa vain naisensaannissa. Vaan työtkin hänelle tipahtelevat vain tuurilla. Elää siis eräänlaisilla keikkatöillä, joista osa on vakituisia, usein toistuvia keikkoja. Väleihin mahtuu sitten satunnaisia juttuja, joita sukulaiset ja kaverit hänelle hankkivat. Hän itse ei näe oikeastaan lainkaan vaivaa noiden eteen. (Onneksi on välittäviä lähimmäisiä). Hän ei tunnu näkevän mahdollisuuksia vaikuttaa työnsaantiin, vaan niitä vain tulee tuurilla.

Siis oikeasti!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittiläinen psykologi Richard Wiseman julkaisi joitakin vuosia sitten kirjan nimeltä The Luck Factor. Tutki siinä onnekkaita ihmisiä tieteellisin tutkimuksin.

Lopputulos oli, että ei ole onnekkaita ihmisiä. Oli vain ihmisiä, jotka huomioivat ympäristöä ja sen tapahtumia ja toisekseen kun huomasivat jotain hyödyllistä, tarttuivat siihen.

Ap:n kaverilla on valtava mäihä, että " onnekkaat" ihmiset tekevät hommia hänenkin eteensä.

Wisemanin kirja on mutua eikä mikään vertaisarvioitu tutkimus. Ei kaikki paska pidä paikkaansa vain siksi että se on painettu.

Vierailija
42/45 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä. tavallaan. Ratkaisunhetket ovat usein hyvin sattumanvaraisia, parinvalinnassakin. Että juuri sinä perjantaita päätin ryypätä, lähteä baariin ja olin riittävän kännissä lähtemään söpön pojan kanssa yhtä matkaa pois... en kyllä siinä mitään tietoista valintaa tehnyt elämän suunnasta, tartuin vain hetkeen, koska olin juonut tarpeeksi, muuten olisin ehkä ollut liian ujo, arka, epäileväinen, nähnyt pojan toisessa valossa yms. 

Samoin menee vähän kaikki asiat. 

Ja ylipäätään se tärkein tekijä että tuo tarinan poika olisi syntynyt söpöksi on myös pelkästään tuurista kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on sitä mieltä, että hänen naisettomuutensa on kiinni huonosta tuurista. Minä keksisin sata todellistakin syytä sille, mutta olkoon huonoa tuuria sitten, jos hän niin haluaa.

Joten aloin miettimään, että ajattelevatko jotkut ihmiset todella noin, että elämäänsä ei voi vaikuttaa itse, vaan tuuri ratkaisee? Ei oteta vastuuta omista asioista, kun se on se tuuri, joka on huono?

Kun laajennan ajatusta ystäväni osalta, niin eihän tuo tuuri näyttele osaa vain naisensaannissa. Vaan työtkin hänelle tipahtelevat vain tuurilla. Elää siis eräänlaisilla keikkatöillä, joista osa on vakituisia, usein toistuvia keikkoja. Väleihin mahtuu sitten satunnaisia juttuja, joita sukulaiset ja kaverit hänelle hankkivat. Hän itse ei näe oikeastaan lainkaan vaivaa noiden eteen. (Onneksi on välittäviä lähimmäisiä). Hän ei tunnu näkevän mahdollisuuksia vaikuttaa työnsaantiin, vaan niitä vain tulee tuurilla.

Siis oikeasti!

Ehkä kaikista maailman asioista naisettomuus on juuri se mikä on aikalailla täysin tuurista kiinni. Sillä ulkonäöllä pitää naiset miellyttää mitä on syntymästään saanut. Virheitään ei voi edes peitellä tai ulkonäköään parantaa edes meikein naisten tavoin

Miehelle riittää, että kasvattaa isot lihakset. Piirteillä ei ole merkitystä, toisin kuin naisilla. Naisen pitää saada syntymässä sekä hyvä kroppa että nätti naama, joten kyllä miehillä on helpommaa.

Vierailija
44/45 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet hirveät elämänkohtalot ovat vain sattumasta kiinni.

Sairastut syöpään, sinua puukotetaan keskellä kirkasta päivää (vain koska olet paikalla). Terrorristi heittää

pommin, vastaantuleva auto ajautuu sinua päin jne. jne.

Sattuma, muttei kohtalo, määrää usein elämän kulun.

Noidenkin taustalla on ihmisen päätösten ja tietoisen toiminnan ketju, josta sinä vain et ollut tietoinen. 

Totta, mutteivät kaikki ole edes omia päätöksiä ja toimia.

Vierailija
45/45 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti!

Ehkä kaikista maailman asioista naisettomuus on juuri se mikä on aikalailla täysin tuurista kiinni. Sillä ulkonäöllä pitää naiset miellyttää mitä on syntymästään saanut. Virheitään ei voi edes peitellä tai ulkonäköään parantaa edes meikein naisten tavoin

Miehelle riittää, että kasvattaa isot lihakset. Piirteillä ei ole merkitystä, toisin kuin naisilla. Naisen pitää saada syntymässä sekä hyvä kroppa että nätti naama, joten kyllä miehillä on helpommaa.

Ei todellakaan mene noin. Ensinnäkään lihakset ovat aika pieni osa miehen viehätysvoimaa. Tärkeimpiä ominaisuuksia miehen ulkonäössä on kasvot,pituus, penis ja hiukset. Voiko noihin mihinkään mies vaikuttaa ? No eipä voi. Naisella kaikki ulkonäköä heikentävät asiat ovat vaikutettavissa vartalosta kasvoihin