Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olette kerralla valvoneet? Saitteko aistiharhoja tai muita vastaavia?

Vierailija
23.01.2017 |

Erittäin sekava teksti, tiedän. Olen aivan poikki.

Minulla on ollut todella stressaava viikko, ja olen nyt valvonut tasan 24 tuntia. Olisin halunnut nukkua mutta en stressiltäni ole kyennyt. Nyt on aivan hirveästi hommaa ja tiedän etten tule nukkumaan ennenkuin tämä stressi laukeaa ja hommat on tehty, eli huomenna klo 14.00... Vielä pitäisi siis valvoa 28 tuntia. Yhteensä valvomista tulee siis 52 tuntia. Huh. Hirvittää. Joskus nuorempana valvoin vapaaehtoisesti n. 30 tuntia mutta se oli eri asia.

Miten teidän valvomiset on sujuneet? Tarviiko olla peloissaan? Tiedän etten saa unta... kamala tilanne ja hirveä olo.
Mutta jakakaas toki tarinoita ja kokemuksia!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon

Vierailija
2/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden verran tulee välillä valvottua kun menee yövuoroon töihin.

Vierailija
4/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan kuulee ihan omiaan kun valvoo liikaa...

Vierailija
5/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuorokautta mulla yleensä menee ennen kuin alkaa tulla aistiharhoja. Kärsin ajoittain pahoista unettomuusjaksoista, joihin ei ole löytynyt mitään hoitokeinoa ja kaikki poppaskonstitkin on testattu moneen kertaan. Täytyy vain sietää.

Vierailija
6/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pää kestää suunnilleen kolme vuorokautta totaalista valvomista ennen kuin alkaa silmäkulmissa vilisemään. Viikko on jo sekopäisyyden rajan toisella puolella.

Viikon valvomisesta puhuvat eivät yleensä tajua nukkuneensa tuona aikana huomaamattaan lyhyitä jaksoja.

Vierailija
7/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole säännöllistä unirytmiä ja välillä valvon vaan älyttömästi. Olen huomannut että kahden vuorokauden hereilläolon jälkeen alkaa tulla oireita: jäsenet nykivät, pulssi humisee päässä ja näkökentän rajoilla vilahtelee varjoja niin että koko ajan luulen jonkin liikkuvan ja olo on siksi säikky.

Epäilen nähneeni myös sellaisia aistiharhoja, että huoneen valot välkkyvät ja väreilevät. Joskus kun katson paikallaan olevaa esinettä, vaikka mukia pöydällä, se tuntuu tulevan lähemmäksi. Niinä hetkinä tunnen tekeväni itselleni todellista vahinkoa valvomisella.

Vierailija
8/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvomisesta voi tulla myös rytmihäiriöitä. joskus euromuutosten yhteydessä meni vuodenvaihde vähillä yöunilla ja huomasin että sydän tuntui lyövän kovaa ja lopulta unen saaminen oli vaikeaa. Laittpivat mut töistä hotelliin nukkumaan kun lienen ollut jo aivan sekaisinkin. :D

Vierailija
9/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4vrk, en erottanut enää omia ajatuksiani muiden puheista. Sitte hain lääkkeet..

Vierailija
10/10 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonverran tuli valvottua selkäkipujen takia,saatoin välillä vähän torkahtaa ehkä,mutta en edes uskaltanut käydä nukkumaan,aika kuutamolla oli kyllä.

Sitä ei usko kukaan miten hyvältä tuntui käydä nukkumaan kun sai kunnon lääkkeet millä kipu hellitti edes hetkeksi.

Töissä olen ollut joskus 23h yhtäkyytiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi