Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisäravinnehuijausmerkit kuten Fitline

Vierailija
23.01.2017 |

Osallistuin Turun seudulla joogaviikonloppuun joka maksoi aika paljon. Ja järkytys oli aika suuri kun huomasin että sinne oli tuotu Fitlinen  edustaja pakkosyöttämään tuotteitaan meille. Siellä minä sitten istuin kuuntelemassa tätä paskaa koko viikonlopun ja vielä maksoin siitä! Joogayrittäjä, Fitlinen edustaja ja muutama asiasta kiinnostunut olivat niinkuin olisivat jossain lahkossa. Voin kertoa että oli viimeinen kerta kun osallistuin tämän joogayrittäjän joogaviikonloppuun. 

Onko muilla vastaavia kokemuksia näistä Juice+,Fitline, Herbalife, Forewer yms.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päivystää joku psykojengi joka alapeukuttaa kaikki negatiiviset kommentit. Aika säälittävää, huoh.

Vierailija
42/44 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kummastellut näitä Juice+ ja Forever-hurahtaneita Facebookissa. Jotkut tutut, joita olen pitänyt aiemmin fiksuina, järkevinä ja koulutettuina ihmisinä, ovat menneet näistä ihan sekaisin. Heidän mukaansa nämä tuotteet ovat vastaus kaikkiin elämän niin fyysisiin kuin psyykkisiinkin ongelmiin. Kuin he olisivat "tulleet uskoon". 4-kymppisten naisten fb-kommentit ovat täynnä sydämiä, yksisarvisia, kimallusta, rakkaushehkutusta ja ystävyysihkutusta. Mistä hemmetistä tuossa on kyse?!

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kummastellut näitä Juice+ ja Forever-hurahtaneita Facebookissa. Jotkut tutut, joita olen pitänyt aiemmin fiksuina, järkevinä ja koulutettuina ihmisinä, ovat menneet näistä ihan sekaisin. Heidän mukaansa nämä tuotteet ovat vastaus kaikkiin elämän niin fyysisiin kuin psyykkisiinkin ongelmiin. Kuin he olisivat "tulleet uskoon". 4-kymppisten naisten fb-kommentit ovat täynnä sydämiä, yksisarvisia, kimallusta, rakkaushehkutusta ja ystävyysihkutusta. Mistä hemmetistä tuossa on kyse?!

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Uu, verkostomarkkinoijalla meni tunteisiin. Eikö vieläkään raketoi vaikka joka vuosi luvataan 😁

Vierailija
44/44 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamail todellakin kusetusta, kokeile ilmaiseksi, tyytyväisyystakuu tai rahanne takaisin,

joopa joo, peruutus ajoissa silti tuli uusi paketti jonka laitoin takaisin, mutta nyt se pitäisikin maksaa

helpontuntuista rahaa vitamailin höynäytyspuljulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän