Lisäravinnehuijausmerkit kuten Fitline
Osallistuin Turun seudulla joogaviikonloppuun joka maksoi aika paljon. Ja järkytys oli aika suuri kun huomasin että sinne oli tuotu Fitlinen edustaja pakkosyöttämään tuotteitaan meille. Siellä minä sitten istuin kuuntelemassa tätä paskaa koko viikonlopun ja vielä maksoin siitä! Joogayrittäjä, Fitlinen edustaja ja muutama asiasta kiinnostunut olivat niinkuin olisivat jossain lahkossa. Voin kertoa että oli viimeinen kerta kun osallistuin tämän joogayrittäjän joogaviikonloppuun.
Onko muilla vastaavia kokemuksia näistä Juice+,Fitline, Herbalife, Forewer yms.
Kommentit (44)
Tuttavapiirissä yksi Fitline -lahkolainen, meno on niin käsittämätöntä tyrkyttämistä että olen koittanut parhaani mukaan blokata elämästäni. Harmi, koska ihminen sen kaiken takana on mukava, mutta ei sen kanssa voi enää keskustella, kun kaikkeen antaa ratkaisuksi Fitlinea.
Kiitos jakamisesta. Kaikenlaista huijaria sitä on.
Huomasin, että mummoni joi Forewerin aloe veraa vaikka lehdessä on lukenut että ne ovat hengelle vaarallisia http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/voi-aiheuttaa-jopa-he…. Kyllä käy vihaksi että kuka on kehdannut myydä hyväuskoiselle vanhukselle niitä! Varmaan sen vuoksi, että kukaan muu ei niitä enää osta. Ilmeisesti näillä myyjillä ei ole mitään moraalia?
Fitline jälleenmyyjä otti syöpäsairaan ystäväni uhriksi ja väitti litkujensa parantavan imusolmukesyövän. Miten röyhkeä voi joku olla!
Herbalife. Eikö siitä ollut joskus jo kymmenen vuotta sitten juttua että aiheuttaa maksavaurioita? Vieläkö sitä silti myydään?
Välillä kyllä huolestuttaa kaverin puolesta joka käyttää Fitlinea. Ei pysty tehdä mitään aamulla ellei ole saanut juomaansa eikä pysty illalla nukkumaan jollei ole saanut jotain toista juomaa. Kuulostaa riippuvuudelta. Tietääkö joku mitä aineita noissa on?
Itse aloitin käyttämään fitlineä ja se oikesti auttaa vaikka mihin, vaikka aluksi hieman epäilinkin. Nyt suonenvedot, vyöruusu, kaihi ja suolitukos ovat poissa. Poissa on ärsyttävä ukkokin, koska jätti minut kun en lopettanut noita valmisteita. Mutta nopeastikkos saan uuden miehen, koska olen kuin uudestisyntynyt näitten elämän eliksiirien avulla!
mulle on kaupattu fitlinea lapsettomuusongelmiin. ala-arvoista...
Vierailija kirjoitti:
Välillä kyllä huolestuttaa kaverin puolesta joka käyttää Fitlinea. Ei pysty tehdä mitään aamulla ellei ole saanut juomaansa eikä pysty illalla nukkumaan jollei ole saanut jotain toista juomaa. Kuulostaa riippuvuudelta. Tietääkö joku mitä aineita noissa on?
Luin vanhan uutisen jossa sanottiin että Evira on kieltänyt aktiivijuoman liian nikotiinihapon vuoksi. En tosin tiedä onko se samaa ainetta kuin nikotiini joka aiheuttaa riippuvuutta.
mä taidan tietää tämän joogayrittäjän... tuputtaa fitlineä jokaisella tunnillaan ja kaikissa tapahtumissaan. ymmärtääkseni fitlinen maahantuoja on hänen lähipiirissään ja aina jos netissä joku kirjoittaa jotain negatiivista filinesta niin tää täti on uhkailemassa oikeustoimilla.
Anoppi myy Amwayta... Kerran kokeilin jotain suihkusaippuaa ja sen jälkeen koko kylppäri oli oranssi!
Joo tiedän myös kenestä puhutaan. Nimeä ei uskalla ääneen lausua tai muutenkaan ei sovi antaa negatiivista palautetta tunneista tai mistään tai muuten on helvetti irti. Turussa on pienet piirit.
Yksi kaveri yritti värvätä mua kymmenen vuotta sitten johonkin suoramarkkinointijuttuun, sanoi että VAIN 500:lla eurolla saat sitä ja tätä ja tuota ja rikastut ihan helvetisti! Sanoin, että kivalta kuulostaa mutta olen opiskelija ja tienaan kuukaudessa tuon 500 € ja sillä pitää maksaa vuokra ja laskut ja ruuat. Nyt kun olen vanhempi ja viisaampi niin ajattelen että onneksi ei ollut tuota rahaa! Olisin joutunut kusetetuksi.
Vitamail vaikuttaa myös todella epäilyttävältä. Ja ne feissarit on ihan perseestä
Opiskeluaikoina vuosia sitten sain puhelun, jossa tarjottiin työpaikkaa. Sanoivat saaneensa koulusta yhteystietoni. "Työhaastattelu" osoittautuikin sitten verkostomarkkinointifirman (en muista enää minkä) värväystilaisuudeksi. Parikymmentä minuuttia ehtivät paasata, ennen kuin huomasivat ilmeestäni että ei napannut. Marssin suoraan koulun kansliaan kysymään, miten yhteystietoni olivat joutuneet moiselle huijariporukalle. Kävi ilmi, että oppilaiden nimet ja puhelinnumerot oli listattu koulun nettisivuille. Tuon episodin jälkeen ne poistettiin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vitamail vaikuttaa myös todella epäilyttävältä. Ja ne feissarit on ihan perseestä
Onko siis kaupungilla jotain feissareita jotka verkostokauppaa vitamiineja?
Suomen terveysravinto ainakin kauppaa epäeettisesti jos jonkinlaista tablettia vanhuksille eikä kestotilauksena meinaa saada purettua millään. En sitten tiedä onko sisältö ihan asianmukaista.
Olen kummastellut näitä Juice+ ja Forever-hurahtaneita Facebookissa. Jotkut tutut, joita olen pitänyt aiemmin fiksuina, järkevinä ja koulutettuina ihmisinä, ovat menneet näistä ihan sekaisin. Heidän mukaansa nämä tuotteet ovat vastaus kaikkiin elämän niin fyysisiin kuin psyykkisiinkin ongelmiin. Kuin he olisivat "tulleet uskoon". 4-kymppisten naisten fb-kommentit ovat täynnä sydämiä, yksisarvisia, kimallusta, rakkaushehkutusta ja ystävyysihkutusta. Mistä hemmetistä tuossa on kyse?!
Multa meni usko ihmisyyteen siinä vaiheessa, kun Fitline väitti muuttaneensa rasvaliukoiset vitamiinit jotenkin vesiliukoisiksi. Tämän vuoksi kuulemma niitä ei heidän tuotteistaan voi saada liikaa. Ihan uskomatonta paskapuhetta. Jos vitamiinin kemiallista koostumusta muuttaisi noin paljon, ei se enää olisi vitamiini lainkaan, vaan ihan eri aine.