Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan mies?! Onko hän kiinnostunut?

Kassandra K
22.01.2017 |

Olen siis tykästynyt yhteen tyyppiin, ja nyt aprikoin palavasti, onko tunne peräti molemminpuolinen. Yleensä lähes aina, julkaisen mitä tahansa missä tahansa sosiaalisessa mediassa, tämä tyyppi "tykkää" julkaisustani (herrajestas, kerran jopa kehui kommenteissa!).
Mitä yleensä näen tätä tyyppiä, niin se on aika energinen ja sellanen överi ja kauheen puhelias ja heittelee jotain ihan kummallisia kommentteja. Mutta taas mun seurassa se on aina jotenkin rauhallinen ja puhuu selkeästi ja heittää ihan perus läppää niiden varsin epämääräisten kommenttiensa sijasta ja muutenkin antaa itestään jotenkin viisaan vaikutelman sillon ku ollaan harvoin kahden tai tosi pienessä porukassa.
Yleensä tää herrashenkilö jopa istuu suht lähelle mua jos olemme samassa tilassa ja pitää istua. ja oon varmaan bongannu sen jopa tiiraamasta mua silleen että katoin ite muuhun suuntaan.
Meillä on myös yhteinen harrastus ja törmätään siellä ehkä kerran pariin viikkoon, ja hän kysyy usein että onko mulla kyytiä kotiin yms, vaikka itse asuu ihan muualla päin ku minä. Kaupungilla törmätessä tervehtii, kuten myös töissä. Kaikkia näitä asioita on tapahtunut jo kuukausia.

Myös joskus rupeaa kovaan ääneen puhumaan tinder-matcheistään kun satun olemaan samassa tilassa. Itse olen tumma ja hän myös mainostaa usein kovaäänisesti kuinka ihailee vaaleita naisia, usein vitsailevalla äänensävyllä. Ollaan kumpikin reilu parikymppisiä ja samassa työpaikassa, kuten otsikosta varmaan paljastuukin..

Ylitulkitsenko ja nään/kuulen mitä mä haluan vai voiko olla että asia onkin omalta kannaltani kivasti? Uskallanko laittaa viestiä tai mennä ihan reilusti jutulle? Voi olla että jotain on jäänyt mainitsematta, mutta tuossa tällä erää kaikki mitä mieleen tulee.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan olisi tällaisella palstalla pyörivästä lähiövalaasta kiinnostunut.

Vierailija
22/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjuusto on kyllä aika pahaa, älä ainakaan tarjoa sitä. Tee ennemmin vaikka joku ruokaisa salaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipäjuusto on kyllä aika pahaa, älä ainakaan tarjoa sitä. Tee ennemmin vaikka joku ruokaisa salaatti.

Ehdottomasti samaa mieltä.

Vierailija
24/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti samaa mieltä.

Leipäjuusto pierettää.

Vierailija
25/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sille että voi hyvinkin olla! Onnea matkaan! C:

Vierailija
26/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
27/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallikaa mun nauraa, kommentoin väärää keskustelua. Hah.

Vierailija
28/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä kahville töiden jälkeen.

Tai sano, että sait leffaliput lahjaksi, haluaako hän tulla sun kanssa.

Tai jotain muuta vastaavaa, jossa sun ei vielä tartte paljastaa omia ajatuksia. Ja niin vähitellen kuulostemaan vastapuolen ajatuksia

Ainakin mä oon onnistunut paremmin silleen vähitellen alkaneissa suhteissa, kuin että heti on liian vakavaa.

t: M48

Vierailija
29/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyyyllä tuo vois mun mielestä vähän vihjata että vois jopa tykätäkin. Tindermatchit yms voi olla ehkä vaan sellasta varten että näkis miten sä reagoit. Mutta älä luota liikaa, kuten joku sanoikin niin toi voi olla ihan vaan sen perusluonne.

Vierailija
30/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Taasko tällänen?

Vierailija
31/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa työntää paksun ja lyhyehkön peeniksensä karvaiseen ja pukamaiseen peräsilmääsi ja liikkua siinä hetken ja ruikkia suoleen.

Vierailija
32/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy.

Pyydä treffeille.

Pyydä jonnekkin.

(tuollaisia höpö höpö isumisia ei kannata edes miettiä ja jos on sanonut tykkäävänsä blondeista niin voi olla että ei ole ruskeaverikköjä katsonut edes sillä silmällä)

Vierailija
33/34 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallikaa mun nauraa, kommentoin väärää keskustelua. Hah.

En usko. Tarkoituksella teit.

Vierailija
34/34 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi