Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan mies?! Onko hän kiinnostunut?

Kassandra K
22.01.2017 |

Olen siis tykästynyt yhteen tyyppiin, ja nyt aprikoin palavasti, onko tunne peräti molemminpuolinen. Yleensä lähes aina, julkaisen mitä tahansa missä tahansa sosiaalisessa mediassa, tämä tyyppi "tykkää" julkaisustani (herrajestas, kerran jopa kehui kommenteissa!).
Mitä yleensä näen tätä tyyppiä, niin se on aika energinen ja sellanen överi ja kauheen puhelias ja heittelee jotain ihan kummallisia kommentteja. Mutta taas mun seurassa se on aina jotenkin rauhallinen ja puhuu selkeästi ja heittää ihan perus läppää niiden varsin epämääräisten kommenttiensa sijasta ja muutenkin antaa itestään jotenkin viisaan vaikutelman sillon ku ollaan harvoin kahden tai tosi pienessä porukassa.
Yleensä tää herrashenkilö jopa istuu suht lähelle mua jos olemme samassa tilassa ja pitää istua. ja oon varmaan bongannu sen jopa tiiraamasta mua silleen että katoin ite muuhun suuntaan.
Meillä on myös yhteinen harrastus ja törmätään siellä ehkä kerran pariin viikkoon, ja hän kysyy usein että onko mulla kyytiä kotiin yms, vaikka itse asuu ihan muualla päin ku minä. Kaupungilla törmätessä tervehtii, kuten myös töissä. Kaikkia näitä asioita on tapahtunut jo kuukausia.

Myös joskus rupeaa kovaan ääneen puhumaan tinder-matcheistään kun satun olemaan samassa tilassa. Itse olen tumma ja hän myös mainostaa usein kovaäänisesti kuinka ihailee vaaleita naisia, usein vitsailevalla äänensävyllä. Ollaan kumpikin reilu parikymppisiä ja samassa työpaikassa, kuten otsikosta varmaan paljastuukin..

Ylitulkitsenko ja nään/kuulen mitä mä haluan vai voiko olla että asia onkin omalta kannaltani kivasti? Uskallanko laittaa viestiä tai mennä ihan reilusti jutulle? Voi olla että jotain on jäänyt mainitsematta, mutta tuossa tällä erää kaikki mitä mieleen tulee.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se voi olla.

Vierailija
2/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait se voi olla.

Voi olla mitä? Et vastannut kysymykseen.

Tarkkaile tilannetta vielä, mutta kyllä tuo kuulostaa sille että ehkä hänelläkin voi olla ainakin positiivinen kuva sinusta. Voi tosin olla myös vaan olla osa perusluonnetta olla sillein vähän flirtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa, vastatkaa!

En osaa itse ratkaista tätä dilemmaa.

-ap

Vierailija
4/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä netissä pyörivä lauma ihmisiä voisi tietää? Jos oikeasti olet aikuinen ihminen niin katso nyt jumalauta peiliin ja mieti.

Ainoa keino selvittää asia on kysyä itse. Ei ylitulkitsevan naisen selityksiä jonkun miehen ajatuksista toiset tuntemattomat ylitulkitsevat naiset voi mitenkään analysoida oikein kun eivät saatana osaa edes omia miehiään tulkita.

Vierailija
5/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä helvetistä netissä pyörivä lauma ihmisiä voisi tietää? Jos oikeasti olet aikuinen ihminen niin katso nyt jumalauta peiliin ja mieti.

Ainoa keino selvittää asia on kysyä itse. Ei ylitulkitsevan naisen selityksiä jonkun miehen ajatuksista toiset tuntemattomat ylitulkitsevat naiset voi mitenkään analysoida oikein kun eivät saatana osaa edes omia miehiään tulkita.

Ei netissä pyörivän lauman tarvitekaan tietää sitä, pitääkö mies AP:sta, vaan se, että onko miehen käytöksen piirteet ominaisia ihastuneelle henkilölle. Ei tarvitse tuolla tavalla tuoda negatiivista ilmapiiriä tänne.

Vierailija
6/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei netissä pyörivän lauman tarvitekaan tietää sitä, pitääkö mies AP:sta, vaan se, että onko miehen käytöksen piirteet ominaisia ihastuneelle henkilölle. Ei tarvitse tuolla tavalla tuoda negatiivista ilmapiiriä tänne.

ei kaikesta tarvii vetää hernettä nenään

Vierailija
7/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kaikesta tarvii vetää hernettä nenään

Pysykää aiheessa!

Vierailija
8/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on. Enempää en uskalla luvata.

Vierailija
9/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että on!

Vierailija
10/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. Olisi tehnyt jo peliliikkeitä jos olisi. Voi arvata että sinä olet kiinnostunut, siksi puhuu tinder matceistä. Joskus ollut vastaavia tilanteita ja olen mies.

Vierailija
11/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Olisi tehnyt jo peliliikkeitä jos olisi. Voi arvata että sinä olet kiinnostunut, siksi puhuu tinder matceistä. Joskus ollut vastaavia tilanteita ja olen mies.

Eikö ap:n kertomat ole tulkittavissa peliliikkeiksi vai millaisia niiden pitäisi olla?

Vierailija
12/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tuon perusteella että on.

Vierailija
13/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on isommassa seurassa läpänheittäjiä ja sitten kahdestaan paljon vakavammin otettavia. Ap ei vaan luonnollisesti voi kuulla tätä tyyppiä kahdestaan muitten kanssa joten voi kuvitella että mies panostaa fiksumpiin juttuihin hänen kanssaan.

(Tai sitten mies panostaa fiksumpiin juttuihin ap:n kanssa, mahdotonta sanoa täältä käsin.)

Tarkoittaako muuten suht lähelle istuminen tyyliin muutaman tuolin säteelle istumista? Vai 10cm päähän asettumista, vaikka normaalisti tuolit olisivat puolen metrin päässä toisistaan?

Jos ekaa, sillä ei taida olla kyllä yhtään mitään merkitystä, jos tokaa on asia toinen.

Vierailija
14/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että sillä yrittää vihjata mulle että ei kiinnosta? Kait se vois olla niinkin.

Vierailija
15/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet on isommassa seurassa läpänheittäjiä ja sitten kahdestaan paljon vakavammin otettavia. Ap ei vaan luonnollisesti voi kuulla tätä tyyppiä kahdestaan muitten kanssa joten voi kuvitella että mies panostaa fiksumpiin juttuihin hänen kanssaan.

(Tai sitten mies panostaa fiksumpiin juttuihin ap:n kanssa, mahdotonta sanoa täältä käsin.)

Tarkoittaako muuten suht lähelle istuminen tyyliin muutaman tuolin säteelle istumista? Vai 10cm päähän asettumista, vaikka normaalisti tuolit olisivat puolen metrin päässä toisistaan?

Jos ekaa, sillä ei taida olla kyllä yhtään mitään merkitystä, jos tokaa on asia toinen.

Istuu poikkeuksetta viereeni jos tuoli on vapaa. Muuten istuutuu yleensä taakse/eteen.

Ap

Vierailija
16/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassandra K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuu poikkeuksetta viereeni jos tuoli on vapaa. Muuten istuutuu yleensä taakse/eteen.

Ap

Joko hääpuku on katsottuna? Ihan selvä kosinta!

Vierailija
17/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassandra K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joko hääpuku on katsottuna? Ihan selvä kosinta!

Tuo kai voi merkitäkin jotain, mutta ei kumminkaan ehkä ihan kosinta vielä. Hah.

Vierailija
18/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu Tinder-matcheista ja kertoo tykkäävänsä blondeista - ja jollain ihmeen logiikalla saat tuosta vedettyä sellaisen johtopäätöksen, että hän olisi kiinnostunut sinusta? Ei, sisko hyvä, eivät miehet harrasta käänteistä logiikkaa.

Vierailija
19/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu Tinder-matcheista ja kertoo tykkäävänsä blondeista - ja jollain ihmeen logiikalla saat tuosta vedettyä sellaisen johtopäätöksen, että hän olisi kiinnostunut sinusta? Ei, sisko hyvä, eivät miehet harrasta käänteistä logiikkaa.

Eivät yleensä, mutta on heitäkin ketkä sellaista yrittää. AP ainakin on huomannut miehen äänensävyssä jotain vitsikkyyttä, joten mies voi ehkä vain kiusoitellakin. Mutta hankala sanoa, pitäisi päästä kärpäseksi kattoon.

Vierailija
20/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Pitäisi tosiaan päästä tarkkailemaan tilannetta niin voisi sanoa paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi