Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö siskon lapsia mennä hoitamaan, jos hän pyytää? Entä lastenlapsia?

Vierailija
22.01.2017 |

Miksi minun pitäisi mennä lapsenvahdiksi siskoni lapsille, kun hän ja miehensä lähtevät juhlimaan yökausiksi?
Kuuluuko mummon hoitaa lastenlastaan kokonainen kuukausi yhteenmenoon kesän aikana?
Miten oma siskoni kehtaa kieltäytyä hoitamasta minun lastani,
kun silloin kun hänen lapsensa olivat pieniä,
oli aina linjat kuumina perjantai-iltaisin:
-Tuleks sää kattoo noita huomisaamuun asti 50€:lla? Kun kysyn nyt samaa itse, vastaus on aina tekosyy: hän on muka töissä tauotta,
tai sattumalta juuri naapurikaupungissa,
tai luvannut mennä lentämään pienkoneella lääkkeitä Gambiaan, häneen iski yhtäkkiä sokeus tms. tekosyitä.
Itse hän vei lapset mummolaan jopa kuukaudeksi!
Harmittaa kun tajuaa tulleensa hyväksikäytetyksi. Oma lapsi ei edes tunne tätiään, eikä kyllä kunnolla tunne mummoaankaan.
Äitini on huolellisesti välttänyt jäämästä kahdenkesken lapseni kanssa hetkeksikään, mikä lienee myös hyvä asia... oli nimittäin karmea jääkylmä sovinisti koko nainen lapsuudessani: hän inhosi tyttöjä.
Isäni kuoli jo nuorena.
Millaisia kokemuksia teillä on lastenvahdin saamisesta?
Kehen voi luottaa?
Jättääkö suku sinut ja lapsesi yksin?
* * *
Olen ainoa kavereistani, kenellä on tässä iässä(35) vielä pikkulapsi. Aikanaan sain ilon paimentaa heidän mukuloitaan, palkkiosta tai ilmaiseksi, harva se päivä. Nyt he kääntävät nopeasti selkänsä, kun huomaavat että minä olenkin nyt se joka tarvitsen lastenhoitoapua.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla