Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas ihan poikki henkisesti ja fyysisestikin unettomuuden takia

Vierailija
16.03.2006 |

Valvoin viime yönä melkein kolmeen. Olen ihan kuolemanväsynyt eikä pää toimi.

Millaisia ne nukahtamislääkkeet on? Jääkö niihin helposti koukkuun? Auttavatko ne?

Miten te olette päässeet irti unettomuuskierteestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo nukkumaanmenoajan pelkääminen on minullekin tuttua.

Yhdessä vaiheessa jäin kukkumaan olohuoneeseen kun mies ja lapsi olivat jo nukkumassa- arkisinkin saatoin tuijottaa vaikka videoita aamukolmeen eikä siltikään väsyttänyt niin paljoa että olisi tuntunut nukuttavan.

Kun menin sänkyyn niin alkoi päässä pyöriä kaiken maailman turhat murheet ja tekemättömät työt yms. Sitten hikoilin ja pyörin sängyssä ja aloin jo murehtia sitä miten aikaisin lapsi aamulla heräisi ja miten taas jaksaisin tehdä kaikki minulle kuuluvat hommat sekä vielä huolehtia lapsestakin...

En kovin mielellään koskaan mitään lääkkeitä mainostele kenellekään mutta tämä mainitsemani on todella muuttanut minun elämäni:o)

Olisiko sinulla joku ystävä kenen kanssa voisi sopia vakkaripäivät jolloin kävisitte lenkillä tai harrastamassa jotain muuta liikuntaa/ulkoilua?

Olen harkinnut itse kokeilevani avantouintia mutta taitaa jäädä ensi talveen kun en ole vielä aikaiseksi saanut.

IHAN KAIKKEEN toki eivät parhaatkaan lääkkeet pysty mutta se yleinen huonotuulisuus ja vetämättömyys sekä kyvyttömyys nukkua ja rentoutua ovat ainakin elämästäni poistuneet.......

Toivoisin samaa Sinulle!

Vierailija
2/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaista ja olin ihan sekasin ku ei tullu uni. Ei huvittanu mennä sänkyynkään ennen kahtatoista pyörimään turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

mä jouduin unettomuuskierteeseen sen jälkeen kun olin menettänyt 6 läheistäni pienen ajan sisällä ja ajanut itseni loppuun hoitamalla hautajaisia ja perunkirjoituksia sekä yrittämällä olla samalla myös täydellinen äiti ja vaimo:o/

Aloin harrastaa liikuntaa vakiosti 2 kertaa viikossa normaalien ulkoilujen lisäksi ja aloitin lääkärin määräämän mielialalääkityksen(Cipralex). Tämä lääke on auttanut sekä yleiseen vetämättömyyteen ja v..tutukseen että unettomuuteen. Koskaan ei ole ollut näin hyvälaatuista unta! Suosittelen, vaikka et mielestäsi masentunut olisikaan. Kokeile tätä ennemmin kun nukahtamislääkkeitä...

Vierailija
4/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hei,

mä jouduin unettomuuskierteeseen sen jälkeen kun olin menettänyt 6 läheistäni pienen ajan sisällä ja ajanut itseni loppuun hoitamalla hautajaisia ja perunkirjoituksia sekä yrittämällä olla samalla myös täydellinen äiti ja vaimo:o/

Aloin harrastaa liikuntaa vakiosti 2 kertaa viikossa normaalien ulkoilujen lisäksi ja aloitin lääkärin määräämän mielialalääkityksen(Cipralex). Tämä lääke on auttanut sekä yleiseen vetämättömyyteen ja v..tutukseen että unettomuuteen. Koskaan ei ole ollut näin hyvälaatuista unta! Suosittelen, vaikka et mielestäsi masentunut olisikaan. Kokeile tätä ennemmin kun nukahtamislääkkeitä...

Teen opiskelujen ohella vuorotyötä ja aika tuntuu koko ajan olevan lopussa. Lenkillä kyllä pyrin käymään pari kolme kertaa viikossa, mutta se on taas viime viikkoina jäänyt vähiin. Hemmetti.

Olen todella ahdistunut tämän asian takia. Olen jo alkanut pelätä nukkumaanmenoakin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi