Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vähättely, miten suojautua tällaiselta?

Vierailija
22.01.2017 |

Keskustelu ei auta ja erota en ainakaan vielä voi. Mutta siis vähättely on ongelmana. Olen kotiäiti ja mies tekee pitkiä työpäiviä, 10-16 h ja harrastaa vielä päälle. Eli siis hoidan lähes kaiken kotona. Mies ei arvosta tätä ollenkaan, vaan pokkana väittää, että HÄN täällä tekee kaiken, minä en ole koskaan kuulemma edes siivonnut. JOkainen täysjärkinen tietää asian todellisen laidan, eli ilman minun kotona oloani ja KAIKESTA huolehtimista mies ei voisi tehdä tuollaista työmäärää ja vielä harrastaa! Vähättelyä sitten kiitokseksi mulle. MIten tuollaiselta voi suojatua?? Eli mitä sanoa vai olla vaan kuin miestä ei olisikaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde reissuun pitkäksi viikonlopuksi ja mies jää kotiin hoitamaan kaiken.

Vierailija
2/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Tuo kuvio ei muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei valitettavasti onnistu, mies ei pärjää. Tämä ei ole mitään miehen vähättelyä, eikä itsensä korostamista, mutta näin vain on. En valota enempää miksi, mutta näin se vaan on! Ap

Vierailija
4/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde. Tuo kuvio ei muutu.

Tiedän ja näin aionkin tehdä, kunhan lapset vähän kasvavat. Nyt tarvitsisin neuvoja, miten selvitä vielä tästä ajasta. Ap

Vierailija
5/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paskiainen, 10-16 eli 6h/päivä. Perheenkö takia tekee lyhyempää? Ei ole edes normaali päivä. Suosittelen puhumista ja suhteellisuudentajua. Mieti vaikka kuka niitä pentuja halusi?

Vierailija
6/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se paskiainen, 10-16 eli 6h/päivä. Perheenkö takia tekee lyhyempää? Ei ole edes normaali päivä. Suosittelen puhumista ja suhteellisuudentajua. Mieti vaikka kuka niitä pentuja halusi?

Ymmärsit tahallasi väärin... 10-16 h/vrk... Kuka ensisijaisesti halusi lapsia? Mies. Ap

Vierailija
7/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-16h/pv minä ainakin ymmärsin. Täällä mies yrittäjä ja aina tyyliin tekee töitä..kotonakin.

Vierailija
8/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-16h/pv minä ainakin ymmärsin. Täällä mies yrittäjä ja aina tyyliin tekee töitä..kotonakin.

10-16 h/pv. Tuo provoaja tahallaan ymmärsi väärin. Minun mieheni ei ole yrittäjä. Ap

Vierailija
9/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei valitettavasti onnistu, mies ei pärjää. Tämä ei ole mitään miehen vähättelyä, eikä itsensä korostamista, mutta näin vain on. En valota enempää miksi, mutta näin se vaan on! Ap

Anna sen olla pärjäämättä. Ei maailma siihen kaadu. Tulet kotiin ja kehut, miten on vihdoinkin siistiä, kun mies on siivonnut.

Vierailija
10/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oisit voinut olla jäämättä kotiäidiksi ja jatkaa töissä käymistä tai jättä lapsiluvun yhteen ollen terveen itsekäs.Nykyaikana pirttiviljelijöitä ei arvosteta. Itse olet mahdollistanut tuon miehelle joten älä vingu.

Vierailija
11/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis taas näitä provoja - hohhoijaa. Get the life!

Vierailija
12/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oisit voinut olla jäämättä kotiäidiksi ja jatkaa töissä käymistä tai jättä lapsiluvun yhteen ollen terveen itsekäs.Nykyaikana pirttiviljelijöitä ei arvosteta. Itse olet mahdollistanut tuon miehelle joten älä vingu.

Tiedän tämän kyllä. Mutta kysyinkin neuvoja miten selvitä, enkä jälkiviisasteluja. Ap

Vierailija
13/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vaihtoehto on tosiaan se, että jättää miehen vaikka viikoksi tekemään kaiken. Meillä silmät aukesivat, kun minä menin vuorotöihin ja yhtäkkiä mies joutuikin oikeasti hoitamaan 50% kotihommista ja lastenhoidosta. Sen jälkeen mies onkin ilolla elättänyt meitä jo vuosia ja toivonut minun olevan kotiäitinä mahdollisimman pitkään. :D

Mutta jos tuo ei ole mahdollista, niin miten olisi työlista? Eli näkyvälle paikalle lista kaikesta siitä, mitä pitää tehdä, ja sitten perään kellonaika ja sen nimi, joka on homman tehnyt. Myös vapaa-ajat samalla taktiikalla samalle listalle näkyviin. Ympäripyöreitä päässälaskuja ja mutuja on helppo kiertää, mutta kun kaikesta on mustaa valkoisella, mieskin näkee ihan oikeasti kuka sitä arkea pyörittää.

Jos tuokaan ei auta, niin jossain vaiheessa kannattaa todeta, että mies on itsekeskeinen mulkku joka ei koe tarvetta muuttua. Sinä olet parhaasi yrittänyt, se riittää. Kaikki liitot eivät kestä elämän loppuun saakka, eikä se ole mikään häpeä sille, joka on kaikkensa antanut.

Vierailija
14/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain paskatesteilaa sinua ja yrittää kaivaa sinussa piilevän alfanaaraan esiin.

Vierailija
15/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis taas näitä provoja - hohhoijaa. Get the life!

Vaikka sinulla itselläsi ei ole kokemusta perhe-elämästä ja siksi pidät, tai ainakin väität kaikkea provoksi, tämäkin tilanne on täysin mahdollinen. Kaikki ei elä pää per*eessä, vaan elävät hyvinkin erilaista elämää.

Vierailija
16/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kaipaisin neuvoja, miten vastata noihin vähätteleviin puheisiin. Kuten vaikka tällaiseen miehen kommentointiin: Oletko edes koskaan siivonnut täällä tai ethän sä edes laita ruokaa. Ap

Vierailija
17/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kaipaisin neuvoja, miten vastata noihin vähätteleviin puheisiin. Kuten vaikka tällaiseen miehen kommentointiin: Oletko edes koskaan siivonnut täällä tai ethän sä edes laita ruokaa. Ap

Jos mies ei kunnioita ja arvosta sua niin peli on menetetty! Ihan lopullisesti.

Vierailija
18/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kunnioita ja arvosta sua niin peli on menetetty! Ihan lopullisesti.

Tiedän, mutta miten vastata noihin väitteisiin siihen saakka, kunnes lähden? Siihen menee vielä jonkin aikaa. Ap

Vierailija
19/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä laitoin tälläkin viikolla ruokaa aikoina x, y, z, jne. Mitäs ruokaa sinä teitkään ja milloin viimeksi, olen ihan unohtanut".

Vierailija
20/29 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle aina mitä olet tehnyt. Siis Kirjoita vaikka ylös jokapäivä jos haluat ja näytä miehelle lista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän