Eipä ole kotipizzan laadussa kehumista
Löysä pohja, mauttomat täytteet ja niitä on hintaan nähden naurettavan vähän. Tästä lähtien haen kyllä pizzani aina paikallisilta karvakäsiltä, saa halvemmalla paljon paremman ja isomman lätyn. Jopa pakastepizzat on näitä kotipizzan kuraläppiä parempia ja maksavat vain viidesosan siitä mitä tästä paskasta veloitetaan. Harvinaisen paska hinta/laatusuhde näissä.
Kommentit (66)
No täytyy sanoa että viimeksi kun ostin pitsan niin kyllä itse ehkä olisin laittanut vähän enempi täytettä. Mutta hyvää oli kyllä.
Huomasin saman joku aika sitten. Onkohan siellä aloitettu joku säästökampanja?
Pohja oli kuivaa kuin pahvi, sen päälle oli pyyhkäisty pullasutilla pikkuisen jotain punaista ikään kuin tomaattikastikkeen korvikkeeksi, ja hitusen oli täytettäkin.
Kyllä lähti pizzahalut pitkäksi aikaa. Seuraavalla reissulla käyn taas syömässä hampurilaista.
Mä en tule edes täyteen Kotipizzan normaali kokoisista pizzoista :D Ja olen ihan normaalipainoinen nainen. Pitää aina tilata perhepizza itelle.. Huvittaa noi perhepizzatkin, kun miettii, että sehän on nimensä mukaisesti isommalle joukolle tarkotettu, mutta ite vedän helposti sellasen yksin.. Miten semmosesta pikku lättysestä voi riittää "perheelle"? :D
Kyl "karvakäsien" pizzat on parhaita :) Isoja ja reippaasti täytettä. En jaksa aina edes kaikkia syödä!
Vierailija kirjoitti:
Valivali. Jos pitää halvoista pizzoista valita, niin Kotipizza noudattaa hygieniamääräyksiä esimerkiksi raaka-aineiden säilyvyyden osalta ja käyttävä muutenkin laillisia, ihmisravinnoksi sopivia raaka-aineita. Kaikista muista halpapizzerioista en ole niin vakuuttunut. Työntekijoillä on myös hygieniapassit ja he maksavat palkastaan veroa.
Näin varmaa teoriassa, me saatiin silkkaa vittuilua ja pelkkää pippuria... Oli toki muutama toivottu täytekin, mutta pippuria niin että voitti muut täytteet. Lisänä räkäinen teinien nauru takana, siis aikuisten naisten, ja paikalla muut olivatkin jo ulkokuntalaisia... Ennen niin suomalaista.
Minä kyllä pidän Kotipizzan pitsoista. Ja jos jaksan koko pitsan syödä, niin tulen kyllä niin täyteen etten voi vuorokauteen muuta syödäkään.
Hei, opettele kirjoittamaan! Jos tarkoitat Kotipizza-firman pizzaa voisit kirjoittaa sen isolla, se on erisnimi. Kun kirjoitit "kotipizza", ajattelin vastata, että miehesikö ne tekee, vai miksi et ole tyytyväinen. Meille kotipizza maistuu, teemme miehen kanssa yhdessä. Aina saa sellaista kuin haluaa.