Eipä ole kotipizzan laadussa kehumista
Löysä pohja, mauttomat täytteet ja niitä on hintaan nähden naurettavan vähän. Tästä lähtien haen kyllä pizzani aina paikallisilta karvakäsiltä, saa halvemmalla paljon paremman ja isomman lätyn. Jopa pakastepizzat on näitä kotipizzan kuraläppiä parempia ja maksavat vain viidesosan siitä mitä tästä paskasta veloitetaan. Harvinaisen paska hinta/laatusuhde näissä.
Kommentit (66)
bolognesekastikkeella maustettu lätty, josta tulee joka kerta ripuli!
kun taas kebabpaikkojen, Rosson jne pitsoista ei IKINÄ sitä ripulia tule .O mitä hittoa Kotipitsa tunkee niihin?
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzan pitsa maistuu muultakin kuin suolalta ja rasvalta. Kinkku maistuu kinkulta, juusto juustolta ja ananas ananakselta. Itse olen ollut tyytyväinen lähimpään Kotipizzaani. Pari kertaa vuodessa tulee käytyä.
Siis kotipizzan pitsoissa kinkku maistuu muovilta, juusto maistuu muovilta, ananas maistuu muovilta, katkarapu maistuu muovilta, jauhelihakastike muistuttaa erehdyttävän paljon ripulipaskaa, jne jne.
Mulla on aivan hillittömiä valokuvia kotipizzan pizzoista. Pannupizza jonka pohja on millin paksuinen, bbq pizza missä roiskittu bbq soossia ja alla juustoa, eikä mitään muuta. Quattro missä ainekset aseteltu omiin lohkoihin ja muita tonnikala, katkarapuvirityksiä missä katkarapujen lillerinesteet muuttaa pohjan taikinaksi. Nam.
Niin, ei käydä enää kotipizzassa.
Musta Kotipizza voittaa kaikki muut mennentullen. Classic-pizzeria toiseksi paras. Sitten tulee nää Rossot ja viimeisenä karvakäsipaikat.
Älkää hyvät ihmiset niputtako "karvakäsipaikkoja" yhdeksi joukoksi. Niissä on sekä tosi hyviä että surkeita.
Minun lähelläni on kaksi, toisesta ottaessa pitsani oli palanut ja kinkunpaloja oli siinä alle kymmenen, mutta toisesta saa aina mehukasta pitsaa jossa on sopivasti täytettä ja rapea pohja, ja lisäksi paikan pitäjä on hyvin kohtelias ja iloinen.
Lankkupizza 12,90 eur. Pari vuotta sitten oli 9,90. On kyllä sellainen lätty, että kympinkin hintaan kallis, saati sitten 13 egeen. Tästä voi jo sanoa, että jännä kuinka kehdataan edes myydä. Moni muu pizza, omilla täytteillä valittu, tietty parempi. Tulee käytyä edelleen, mutta omistajanvaihdos ei ole tehnyt firmalle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Lankkupizza 12,90 eur. Pari vuotta sitten oli 9,90. On kyllä sellainen lätty, että kympinkin hintaan kallis, saati sitten 13 egeen. Tästä voi jo sanoa, että jännä kuinka kehdataan edes myydä. Moni muu pizza, omilla täytteillä valittu, tietty parempi. Tulee käytyä edelleen, mutta omistajanvaihdos ei ole tehnyt firmalle hyvää.
Tosiaan, nykyään on myös vegaanista pitsaa, mutta ei esim frutti di marea koska simpukat "epäeettisiä" tjsp. Arvojohtamista... (simpukat oikeasti vain liian kalliita)
Meidän kotipitsan pitäjät on etnisiä. En ole kyllä käynyt kertaakaan syömässä siellä, mutta mikä oletus se on, että kotipitsa on kotimainen?
Täysin samaa mieltä! Laatu on mennyt vituralleen vuoden sisällä. Viime kesänä piti olla viimeinen kerta KotiPizzaa kun tuplakanassa oli huimat kolme pientä kananpalaa ja loput kastiketta! Viime torstaina päätin kokeilla uudelleen ja tilasin quatron ruispohjalla: täysin mauton ja pizzalla ei lähtenyt edes nälkä! Täyttä roskaa ja tosiaan, karvakädet tekee 100x parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset niputtako "karvakäsipaikkoja" yhdeksi joukoksi. Niissä on sekä tosi hyviä että surkeita.
Minun lähelläni on kaksi, toisesta ottaessa pitsani oli palanut ja kinkunpaloja oli siinä alle kymmenen, mutta toisesta saa aina mehukasta pitsaa jossa on sopivasti täytettä ja rapea pohja, ja lisäksi paikan pitäjä on hyvin kohtelias ja iloinen.
Sama on Kotipizzojenkin kanssa. Paikallinen kotipizzasta saa hyvää pizzaa kun taas naapuri kaupungissa taso on ihan järkyttävä.
http://kampanjat.kotipizza.fi/ale?utm_campaign=kuponkikampanja_02-04_20…
Käytii tropi eile syömäs 6,90e, oli iha hyvä
Tulostakaa
Jos menen itse Kotipizzaan niin otan siellä lähes aina Kotzonen / monsteripizzan. Ne on paljon paremman makuisia kun ne tavalliset pizzat, varsinkin Mexi-kana Kotzone!
Eipä sieltä ole pakko tilaa, jos ei tykkää. Itse tykkään, nam nam. Tilaan kyllä myös noista turkkilaisista, mutta jos täytteiden laadulla on väliä, niin Kotipizza on sillon parempi.
Unohtakaa Kotipizza, ja menkää Lidliin! Siellä saa joko valmiita hyviä pakastepizzoja edulliseen hintaan, esim. salamipizza 3x, 4,15 €. Tai sitten omatekoiseen pizzaan, 1 kg kermajuusto, 3,77 €, ja jauhelihaa 2,90 €/700 g, jos tekee vaikka pari isoa jauhelihapizzaa. Tomaatteja tai paprikoita voi myös käyttää täytteenä. Herkkua ja halpaa!
T. Lidl-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä kahta erilaista jauhenlihaa, perinteistä ja sellaista bolognese versiota.
Jauhenliha...
ñ
Niin, jauhenlihaa.
Vai että jauhenliha. Mikä on jauhe? Jonkun jauhen lihaa syöt siis. Tiedoksi sinulle että jauheliha tarkoittaa lihaa joka on jauhettu. Siitä nimi jauheliha tulee.
Kotipizzan kotzonet on parhaita, ikinä en ole heidän pizzoja maistanut.
Kotipizzoissa on mielestäni aika paljon eroja. Yhdessä oli niin pahat pitsat, että hain mieluummin pehkokouralta, mutta kun viimeksi kävin kotipizzassa, niin siellä oli selvästi parempaa kuin pehkokouralla. Minä en syö isoja annoksia kerrallaan, joten maku on minulle paljon määrää tärkeämpää. Vatsa tulee loistavasti täyteen kotipizzan pitsastakin ja ylikin jää yleensä. Lämmitettynä ei ole enää kovin kummoista, joten ylijäävällä ei kauhesti merkitystä. Voin tehdä sitten seuraavalla ruokakerralla itse jotain.
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa Kotipizza, ja menkää Lidliin! Siellä saa joko valmiita hyviä pakastepizzoja edulliseen hintaan, esim. salamipizza 3x, 4,15 €. Tai sitten omatekoiseen pizzaan, 1 kg kermajuusto, 3,77 €, ja jauhelihaa 2,90 €/700 g, jos tekee vaikka pari isoa jauhelihapizzaa. Tomaatteja tai paprikoita voi myös käyttää täytteenä. Herkkua ja halpaa!
T. Lidl-mies
Pakastepitsoissa ei ole mitään hyvää. En muista, että olisin koskaan itse ostanut, mutta maistanut joskus kavereiden ostamista. Itse tekemällä saa tietenkin vaikka mitä. Tosin 350g jauhelihaa pitsaa kohden on aika rankasti ylimitoitettu. Ei pitsan kuulu pursuta täytteitä.
TIlasin tänään karvakäsipizzan ja nyt kiertää mahassa. Oudon makuisia niljakkaita katkarapuja, törkeästi rasvaa ja pyree tursusi pohjan välistä leikatessa.
Kotipizzan pitsa maistuu muultakin kuin suolalta ja rasvalta. Kinkku maistuu kinkulta, juusto juustolta ja ananas ananakselta. Itse olen ollut tyytyväinen lähimpään Kotipizzaani. Pari kertaa vuodessa tulee käytyä.