Inhottaa tuo miehen laiskuus,alan samanlaiseksi vetelykseksi
Liian kauan olen katsellut laiskaa miestä.Hän ei jaksa mitään muuta kuin makailla ja katsoa tablettia tai telkkaria.Oma-aloitteellisuutta ei ole.Nyt loppuu minunkin tekemiset.En tee mitään yhtään enempää kuin hänkään.
Kommentit (17)
Eikö omassa kotonaan saa rentoutua? Miksi parisuhteen pitää olla naisilla koko ajan jotain suorittamista?
Vierailija kirjoitti:
Käydään molemmat töissä.Ap.
Mutta kumpi tuo enemmän rahaa talouteen, sillä on oikeus ottaa rennommin.
Saa rentoutua,mutta jos ei tee muuta kuin rentoutuu,se ei ole oikein muita kohtaan.Valitettavasti pitää siivota,tehdä ruokaa,korjata jälkensä jne.Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydään molemmat töissä.Ap.
Mutta kumpi tuo enemmän rahaa talouteen, sillä on oikeus ottaa rennommin.
Miksi? Rahako se on joka taloudessa ja parisuhteessa määrää? Luojan kiitos ei meidän perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Saa rentoutua,mutta jos ei tee muuta kuin rentoutuu,se ei ole oikein muita kohtaan.Valitettavasti pitää siivota,tehdä ruokaa,korjata jälkensä jne.Ap.
Nuo on naisten hommia.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen logiikka,vitonen. Ohis
Ap sut kyllä tunnistaa tuosta ettet osaa laittaa väliä pilkun jälkeen.
Mitäs te sitten syötte kun sinäkään et tee ruokaa? Viinereitä?
Voi,kun olisikin provo.Eikö muissa perheissä ole tällaista?😦Ap.
Vierailija kirjoitti:
Voi,kun olisikin provo.Eikö muissa perheissä ole tällaista?😦Ap.
On. Mulla on se, että jos heittäydyn kahdeksaksi tunniksi sohvalle, tunnen että päivä on mennyt pilalle. En tykkää olla passiivinen pitkiä aikoja. Mies taas tykkää hyvinkin paljon, hah. Toinen seikka, haluan syödä hyvää ruokaa enkä roiskeläppiä> joudun siis tekemään sen ruuan. Mutta siivoamisen olen käytännössä lopettanut.
Meillä vähän samanlaista. Mies tekee jonkun 5-15 min kestävän kotityön, tekee siitä sitten numeron ja rentoutuu loppuillan. Mä puuhaan kaikenlaista, toki laiskottelenkin välillä. Jos sit olen päättänyt laiskotella (enkä tyhjentää tiskikonetta) sillä välin kun mies on vaikka salilla, hän huokaa kotiin tultuaan kuinka hänen pitää tehdä kaikki - ja huokaillen ja astioita kolistellen tyhjentää koneen.
Mä en oikeasti osaa tehdä samaa. Mulla ei ole mielestäni mitään syytä huokailuun ja töideni luettelemiseen, kun miehen rentoutuessa tv:n ääressä mä ripustan pyykit narulle, pesen vessan ja vien roskat.
On se rakas silti. Toi piirre vaan ärsyttää.
Meillä menee niin että mies valittaa välillä kun minä olen jättänyt astioita lojumaan ja tyhjiä pahvitölkkejä keittiön tasoille ja roskia tule aina vietyä heti jne.
Mutta yritän parhaani kyllä ja tiedostan että vika on minussa ja ryhdyn hommiin sen jälkeen vähän nolona mutta en valita "nalkuttamisesta" sillä mies on ihan oikeassa tässä asiassa.
Ja tottakai ei meillä koko ajan ole sottausta mutta välillä tulee kausia kun ihan unohdan ja en jotenkaan ole herkkä reagoimaan pieneen sotkuun, mutta yritän parhaani.
Eli ymmärrän kyllä miehiä, joille on yleisempää kai olla se "sottaisempi" osapuoli. Joskus vaan on ihana viettää aikaa ja vain rentoutua. Mutta sitä en ymmärrä jos oikeasti on sotkua, niin miksi valittaa naiselle että tämä "nalkuttaa" sillä kai nyt järjellä voi ajatella että jos kukaan ei siivoa tai hoida jälkiään niin ei läävässä kuulu elää..
Eli sinä joka sotket, katso itseäsi peiliin ja yritä edes vähän.. niin minäkin teen ja elämä on helpompaa.
Kumpi teistä käy töissä, vai käypikö kumpikaan?