Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMURUT TORSTAIHIN = )

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei nyt oikeesti takerruta joka sanaan, edelleenkin mulle on tärkeempää ihan kaikki muu tässä maailmassa, lista olkoon vaikka sinapin värinen.. sehän se meitä kaikki odottaa marraskuussa, pienet sinappikoneet. ;D (Tästä oli vaan pakko sanoo koska olen hyvinki itsepäinen ja periksiantamaton ihminen, ei ole aina helppoa itelläkään;D )

Nyt meen syömään, ettei pääse laihtumaan.

Siitä tulikin mieleen.. [b]Onko muilla noussut vielä paino[/b]? Ku mun täytyy syödä KOKO ajan ettei olo mee pahemmaks ja nyt tuntuu että tätä menoa painan sen 200 kiloa kun marraskuu koittaa. :(

Vierailija
22/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä alussa kirjoitin, että oon ihan noviisi, mutta että tää eka lista on vaan harjoitusta ja meinaan parannella sitä... Mutta sitten sinä ehdit väliin ja ajattelin, että sulla on varmaan kova halu päästä listaa pitämään ja jätin asian sikseen. Enkä tosiaan väittänyt, että hypit mun nenille tai varpaille, sanoin, että minä OLISIN VOINUT niin ajatella (kuten sinä näyt nyt ajattelevan, kun joku muu päivitti ja muutti listaa...). Eli mun kannalta oli ihan ok, että joku muu listaa teki ja päivitti. Mutta jossain vaiheessa tosiaan kun ei listalle mitään enää tapahtunut niin mietin, että josko jätit asian sikseen ja siksi olikin tosi kiva, kun joku muu ymmärsi listaa päivitellä. Niin ja jos nyt totta puhutaan, niin se tämänhetkinen on huomattavasti selkeämpi ja luettavampi.

Mutta en ihan oikeasti voi uskoa, että joku lista ja sen muoto voi olla aikuisille ihmisille noin tärkeä, että siitä alkaa riitaa haastamaan nettipalstalla. Ollaan vaan iloisia siitä, että meillä on lista ja sitä on päivitetty. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

En olekaan kirjoitellut tänne pariin viikkoon, mutta nyt ajattelin ilmoitella kuulumisia ja samalla vähän kysyä neuvoa:

Kävimme tämän viikon maanantaina ekassa ultrassa (rv minun laskujen mukaan 6+5, 28 päivän kierrolla laskettuna 7+1) ja sieltä löytyi elävä sikiö, joka vastasi kooltaan rv 6+3. Vahva syke näkyi ja lääkärin mukaan kaikki oli mainiosti. Oireet ovat voimistuneet viikonlopusta lähtien lähinnä väsymyksen ja pahanolon osalta. Rinnat ovat myös hieman pullistuneet ja ovat kauttaaltaan arat kun aiemmin vain sivuilta. Tänään on ollut huolena alavatsakivut :( Ei mitään kovaa kipua vaan sellaista nipistelyä ja tavallaan venymisen tunnetta ja nyt illasta turvotus on ollut ihan kiitettävää ;) Toisaalta mulla oli tämän tyyppistä kipuilua viimekin viikolla melkein samaan aikaan. Mitään vuotoon viittaavaa ei ole ollut eikä ne kiristelyt tosiaan kestä kauaa tai voimistu. Ottaako tuo minun kohtu sitten jonkin sortin kasvupyrähdyksiä kun monta päivää menee satunnaisilla repäisykivuilla ja sitten yhtenä päivänä tuntuu kaikki mahdolliset nipistykset ja venymiset? Miten muilla ja erityisesti jos täällä on muita esikoisen odottajia niin teidän kokemuksia? Lisäksi arveluttaa tuo mahan kasvu, kun omat housut puristaa jo ikävästi vaikka painoa ei ole tullut yhtään lisää. Ja ne puristaa jo heti aamusta, jolloin turvotus kuitenkin on alimmillaan. Milloin se turvotus sitten muuttuu vauvamahaksi? Mulla on kyllä eteenpäin kallellaan oleva kohtu, että luulisi masun tulevan hyvissä ajoin esiin, mutta ei kuitenkaan vielä ;) Vielä ei kuitenkaan voi ostaa mitään äitiysvaatteitakaan, mutta hullulle tuntuu ostaa uusia housuja muutamaksi kuukaudeksi pidettäväksi.

Näissä ajatuksissa täällä,

Mörötin rv7+1

Vierailija
24/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä jaksetaan jostain listasta tapella, aikuiset ihmiset... mua ainakin väsyttää niin lujaa että ihan sama millanen lista on kunhan vaan kaikki tarvittava tieto löytyy =o)

Gallupeihin: Isompi 10v pelaa lentopalloa ja kavareiden kanssa oleilua.. pienempi 6v oleilee kotosalla ja ulkoilee vanhempien kanssa sekä välillä isoveljen porukassa.. kesällä hän yleisurheilee...

Ultrasta joku kyseli.. Salossa mehiläisessä se maksoi noin 99 euroo josta jäi maksettavaksi noin 88 euroa kun otettiin kelakorvaus pois.

Tää olo on kyllä karmea, kokoajan pitää syödä ja silti etoo.. nukkua vois vaikka kokoajan... Mammahousut kävin jo eilen ostamassa kun omiin ei enää meinaa mahtua... eilen kyllä lääkäri lohdutti että se kuuluu taudin kuvaan =o)

ilta_tähtix2 ?? 5+3

Vierailija
25/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tosiaan plussanneena..KÄÄK! Vauvalaskurin mukaan oli la 13.11, mutta tein tuon toisen kautta ja sieltä näyttäs 22.11. Mutta odotellaan sitten ultran tietoja!

Kolmatta tulossa- yritystä takana pari kuukautta. Toivotaan että kaikki hyvin. Kakkosta tehdessä oli yksi km ja yksi tuulimuna. JOten toki jännittää. Ja nyt jotenkin vielä enempi- edessä kolmas sektio, kaksi muuta lasta ja apua..ei saa miettiä. Kyllä se siitä. EIköstä!

Ja gallupista, meillä neitokainen siis 3,5v harrastaa jumppaa ja käymme paljon eri kerhoissa. On myös seurakunnan kerhossa. Hiihtelemme ja luistelemme. Eipä tuon ikäinen juuri muuta vielä kaipaa. Ehtii kyllä.

Mitähän vielä- on vähän sekava olo, joten ehkä pinoudun uudelleen myöhemmin!

Ja listat oli hienoja- kiitokset vain niille jotka niitä viitsivät päivitellä! Itse en ehkä ehtisi. Saati jaksaisi =). Pienimmäinen on nyt 10kk ja kyllä siinä päivät saa kulumaan. Eli ei viitsittäisi ainakaan tällaisista asioista vääntää-jos sen verran saan sanoa =). Kaikki minkä joku viitsii tehdä puolestasi, on itseltäsi pois ==mottoni!

Nyt sulattelemaan plussaa.!

Vierailija
26/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku haastanu riitaa?? En minä ainakaan, teistä en tiedä.

Ja edelleenkin painotan sitä että ilmaisin vain mielipiteeni niinku teki teette.

Vierailija
27/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo ehtinyt olla hyvillään ja samalla huolissaan kun ei ole pahoinvointeja ollenkaan, niin tänään se sitten alkoi vissiin. tai mistä sitä huomisesta tietää, mut tänään on ollu kurja päivä väsymyksen ja pahoinvoinnin kanssa taistelua. Taistelumieltä tässä tarvitaanki jos aion selvitä huomisesta koulussa jos olotila on tänpäiväisen kaltainen. Edelleen nostan hattua kaikille raskaana oleville naisille jotkat kärsivät pahoinvoinneista ja väsymyksestä ja silti jaksavat hoitaa työnsä kunnialla. Musta tuntuu että haluaisin vain käpertyä peiton alle päivätolkuiksi..

Ja lista asiasta: Kaikkia marrasmuruja varmasti palvelee parhaiten lista jota päivitetään ja josta selkeästi löytyy tiedot. Ei tässä kukaan varmasti ole halunnut astua kenenkään varpaille. Minun mielestä uus lista on hieno.

T.Vaavaa 6+6