** ENSIKOT - Torstai Toivoa Täynnä (16.3.06) **
Kommentit (29)
Tulin hetki sitten lounaalta ja masu pömpöttää aikalailla... ruokaa täynnä.
Luulen, että voin nyt vihdoin luottaa ja uskoa siihen, että raskautuminen on totta :D Tein mammaksi tesin ma, joka näytti todella haalean viivan, ti apteekin oman testin, joka näytti hieman vahvempaa viivaa ja tänään tein predictor testin, joka näytti selkeä pallukan testi-ikuunassa! Kyllä sitä ihmisen täytyy olla epäuskoinen :O)), mutta on sen veraan iso asia kuitenkin!
Mattia lainatakseni: Se mikä on varma, on aivan varma X)
- JP -
Hei Enskat,
Terveisiä maailmalta. Pölähdin eilen tänne Pariisin taivaan alle ja olen vieläkin ihmetyksestä ymmälläni. On ihan hassua, ettei tule englannilla ymmärretyksi, eikä sitä usko ennen kuin kokeilee. No, eipä muuta kun sanakirja kouraan ja ranskan alkeita kertailemaan.
Ihanaa kuitenkin olla jälleen miehen kanssa saman katon alla muutama viikko, jospa se vaikka toisi helpotusta tähän kuumeiluunkin¿
Onneksi netti pelaa, vaikka vähän hitaasti, että tavoitan teidätkin.
Muutaman päivän edestä lueskelin pinoja läpi. Paljon on tapahtunut kaikille meille.
Tädin yllättämille isot pahoittelut ja lohtusia.
Plussanneille onnea ja kiitos ihanista uutisista! Tarrasukkia matkaan o-puolelle. Muistakaahan sitten meitä kuulumisillanne.
Uusille tervetuloa mukaan joukkoon suureen ja mukavaan!
Vilkutuksia,
nellamaija kp 9/28-34
Oon ollu pari päivää poissa täältä, nyt yritin lukasta nopeesti kuulumisia. Plussia oli tullu: onnea Jepen ja Hemuli!!! Mulla on ollu tässä töitä ja työhaastatteluja sekä asunnonostoasioita. Että tekemistä riittää, ei oo aika todellakaan käyny pitkäks. Ois kiva, jos sais välillä olla kotona vähä pidempään ku nukkuu yön yli. No joo, eiköhän kohta helpota.
Emma kyseli, onko kerrottu muille vauvahaaveista. Me ei olla varsinaisesti kerrottu, mut eiköhän sukulaiset ja lähimmät ystävät tiedä, kun mulla oli se kohdunulkoinen viime syksynä. Että varmasti arvaavat, vaikkei olla mitään kummempia puhuttu.
Täällä kp16, täytyy varmaan vielä pupuilla, vaikka luulen et ovis on jo menny. Tänään alavatsalla kipristelyjä, et toisaalta, jospa ois vielä hyvät hetket...
Plussatuulia kaikille!
Moi kaikki!
Minäkin voisin vuorostani kehua ensikoita, täällä on todella mukavan tuntuista porukkaa ja itsekin huomaa vilpittömästi toivovansa plussia teille kaikille ja innostuvansa plussanneiden puolesta :)
Galluppeihin: olen ajatellut jäädä kolmeksi vuodeksi lapsen kanssa ja yritetään varmasti pikkusisarusta sinä aikana. Mutta lapsi menee ehdottomasti päiväkotiin tai hoitoon sen jälkeen, että saa ikäistänsä seuraa tarpeeksi.
Vauvayrityksestä olen kertonut vain siskolleni, muille aiomme kertoa vasta sitten kun ollaan raskaana. Uskomme iloisiin yllätyksiin :P
Mulla on ollut haaveilupäivä, olen lukenut vauvalehtiä ja -kirjoja ja ihastellut suloisten vaavien kuvia. Olen kuvitellut synnytystäkin ja odotan kaikkea plussasta eteenpäin innolla ja jännityksellä ja iih. Elämä tulee muuttumaan niin totaalisesti, kunpa se tapahtuisi pian!
+++++++ kaikille!
Täälä myös täti kyläilemässä eli kp1. Pahoittelut muillekin tädin riivaamille! Ei muuta kuin uutta matoa koukuun =)
Jepen ja Hemuli HIRMUISESTI ONNEA!i
Gallupeihin: Kerrottu ei olla kenellekään lapsenhankinta puuhista. Parhaan ystäväni kanssa olen kyllä aihetta sivunnut, että hänellä saataa olla aavistus. Jotenkin koen helpommaksi piinailla vain teidän kanssanne, kiitos siitä teille enskattaret!
Vauvan kanssa kotona oloa en ole pahemmin miettinyt mutta ainakin sen vuoden mielellään kaksi.
Ihanaa huomenna perjantai ja viikonloppu edessä mukavaa loppuviikoa kaikille.
-hapö-
Veristä valkovuotoa havaittu, kai se kp1 huomenna. Ei plussaa tässä kuussa, siis :' (
[color=deeppink][size=3]Onnea Hemulille!!! ♥ ♥ ♥ [/color][/size]
Ihania uutisia! Lähetän laatikollisen tarrasukkia, jotta pikkuinen pysyisi tällä kertaa kyydissä! Tulethan tuonne o-puolen Enskapinoon? Siellä alkaa olla jo mukavasti väkeä ja pino on yhtä vilkas kuin tällä puolella, vaikka aluksi olikin hiljaisempaa.
Killalle pahoittelut kurjasta tädistä. Nyt se noita saa kyllä ottaa luutansa ja häipyä loppullisesti toisten nurkkiin! Et päästä sitä enää, jooko? Pidän teille peukkuja, että saisitte oman pikku joulutontun! :)
-Q-
Meillä yritystä takana 8 kk, johon mahtui yksi km, paljon pettymyksiä ja monet itkut.
Nyt ollaan niin alussa vielä ettei tästä vielä tiedä mitä tapahtuu.
Toivotan kovasti onnea kaikille, toivotavasti tärpää nopeasti!!
Minä siirryn odottajien puolelle, eihän sitä tiedä vaikka joutuisi vielä palaamaan, toivottavasti ei, vaikka mukavia olettekin kaikki :))
Hei kaikki
En ole mäkään viitsinyt vähään aikaan kirjoitella, kun ei ole mitään uutta tapahtunut. Yritys alkaa vasta ensi kuussa, ja olen yrittänyt ajatella kaikkea muuta nyt viimeaikoina. Tuo ihana keväinen ilma on kyllä piristänyt tosi paljon!
Mutta onnea plussanneille! Ihanaa, kun aina joku kuitenkin plussaa, vaikka kuinka " kuiva kausi" olisi menossa yleisesti..
Gallupiin: itse olen kertonut vauvahaaveista aivan kaikille tutuille ja puolitutuillekin! Työkavereista anoppiin, kaikki tietävät. Tosin nyt on ollut helppo puhua, kun ei ole vielä yritys päällä. Ja siis useimmille olen sanonut, että " muuton jälkeen" olisi ajankohtaista. (Muutamme elokuun lopussa.) On siis vähän pelivaraa, kun yritys alkaa kuitenkin jo huhtikuussa :)