Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin raiskatuks, miehen tapailu (lähes seurustelu), miten tästä eteenpäin??

Vierailija
22.01.2017 |

Olen nyt jo pidempään tapaillut yhtä miestä (asutaan melko kaukana toisistamme) ja nyt jo hetken on molemmille ollut selvää, ettei enää tapailla muita vaan keskitytään ainoastaan toisiimme.

Jouduin vähän aikaa sitten raiskatuksi, raiskaaja ei ollut tämä tapailemani mies. Olen tapahtuneesta aivan hajalla enkä ole saanut kerrottua tapahtuneesta vielä tälle miehelle.

Kannattaako tapailua edes jatkaa, koska en tällä hetkellä kykene läheisyyteen tai edes tiedä, koska siihen kykenisin tai oikeasti haluaisin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt itsellesi vaan, mutta kenellekään, kenellekään et sano, että ei se nainen nyt raiskauksesta pilalle mene. Nimenomaan ne siitä johtuvat elinikäiset traumat pilaa ihmisen.

Oletko mies? Tunnetko yhtään väkivaltaisen raiskauksen uhria?

Pillalle meneminen tarkoittaa korjaamatonta, lopullista tilaa. Haluatko siis, että sanon raiskatulle, että nyt olet pilalla ja ketäänhän ei pilaantunutta tuotetta voi haluta.

Täyttä paskaa! Raiskattu ihminen ei ole piloilla. Siitä voi edelleen nousta täysin normaaliin arkeen. Se on vaikeaa, mutta jos asenne on se, että nyt mä olen piloilla. Niin mitä siinä voi kukaan enää mitään auttaa?

Sukupuolella tässä ei ole mitään merkitystä. Miehenkin voi raiskata, ja suurin osa miehistä on jonkinlaisen väkivallan uhriksi jossain vaiheessa elämäänsä joutunut. 

Vierailija
22/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluan vain sanoa että jos seurustelukumppanini raiskattaisiin niin haluaisin jatkaa suhdetta edelleen, eikä siitä johtuva seksittömys olisi ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro mitään ja jätä se mies .

Se on paras ja reilun tapa toimia, hän ei ansaitse tietää tai saada mitään selvitystä tai vastauksia.

Ja onneksi se asuu kaukana.

Vierailija
24/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kiittää kirjoitti:

Älä kerro mitään ja jätä se mies .

Se on paras ja reilun tapa toimia, hän ei ansaitse tietää tai saada mitään selvitystä tai vastauksia.

Ja onneksi se asuu kaukana.

Sinusta ehkä näin. Minä kyllä haluaisin tietää vähintäänkin syyn miksi ihminen yhtäkkiä hiljenee. Ensisijaisesti haluaisin kyllä itse päättää jatkanko tutustumista vaiko en eikä niin, että se päätetään mun puolestani.

Vierailija
25/25 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi