Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 15v tytär oli ostanut vauvan mekon, hui!

Vierailija
22.01.2017 |

Oli käynyt shoppailemassa ja käskin käydä katsomassa eräästä lastenvaatekaupasta jotain synttärilahjaa siskontytölle. Oli löytänyt kyllä synttärilahjan, mutta lisäksi osti pienen vastasyntyneelle sopivan mekon alesta, ei kuulemma voinut jättää kauppaan kun oli niin suloinen ja edullinenkin vielä. No olihan se söpö, mutta että 15-vuotiaana jo ostaa vauvanvaatteita? Ei minulle olisi tullut tuossa iässä vielä mieleenkään...
Tytär on kyllä fiksu eikä varmastikaan suunnittele lasten hankkimista vielä pitkään aikaan, mutta äitiä vähän silti pelottaa :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole helpottavaa vaistota että jos tulee raskaaksi niin todennäköisesti pitää vauvan eikä tee aborttia?

Vierailija
2/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole helpottavaa vaistota että jos tulee raskaaksi niin todennäköisesti pitää vauvan eikä tee aborttia?

Miksi tuo olisi mitenkään erityisen helpottavaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi kuulostaa lähinnä oudolta.. ymmärrän että lastenvaatteet voivat olla suloisia mutta että on pakko vielä ostaa..?! Ööö...

Vierailija
4/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin leikittelin ajatuksella äitiydestä tuon ikäisenä ja silti olen lapseton vielä nyt melkein 10 vuotta myöhemmin. Älä panikoi. :D

Vierailija
5/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 19v kun äitini huolestui: aikani kuluksi tein isoäidin neliöistä vauvanpeittoa, toinen puoli vaaleansinisävyinen, toinen puoli vaaleanpuna-. Olin tuohon aikaan vielä lapsikielteinen ja vielä pitkään sen jälkeenkin sitä mieltä, etten tee koskaan lapsia. Peitolle tuli käyttöä ollessani 33v ja lapsia tuli kolme lyhyellä aikavälillä.

Joten: pitääkö olla huolissaan? Ei pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi