Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku ymmärtäää miten tupakoimaton ihminen voi valita elämänkumppanikseen tupakkaa polttavan ihmisen?

Vierailija
22.01.2017 |

Älkääkä selittäkö tähän mitään rakkaushöpinää! Eihän kukaan voi rakastaa tunkkaiselta röökiltä haisevaa keltahammasta!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä voisi. Voisi ehkä tapailla, jos röökaaja on jo itsekin tehnyt päätöksen lopettaa tupakoinnin. Tapaillessa sit katsoo, onko tyyppi tosissaan tupakoinnin lopettamisen suhteen, ennen kuin sitoutuu kunnolla suhteeseen.

Vierailija
2/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 se voi aloittaa uudelleen vaikka puolen vuoden päästä. Silloin olet ehkä jo itse siknä ihanassa, luotettavassa ja vapaassa miehessä niin kiinni, että et tupakan takia irrota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimaton ihminen on hyvä ja aloittaa sen tupakoinnin

Vierailija
4/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Sama kuin suutelisi tuhkakuppia.

Vierailija
5/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa polttavan miehen kanssa. Heti tupakan jälkeen en halua pussailla, mutta muuten hän ei haise. Omat vanhempanikin poltti, itsekin todella satunnaisesti silloin kun aloitin baareilut. Joistakin tupakka lemuaa metrien päähän..

Vierailija
6/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi ymmärtää miten joku tupakoimaton voi sietää röökipellen hajua. Itsellä on vaikeaa jos joutuu tekemään töitä tupakoivan kanssa, koska se hajua on niin kuvottava. En voisi kuvitellekkaan mitään intiimiä tilannetta moisen tuhkakupihajun kanssa.

t.mies

Vierailija
7/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite ainakin röökaan askin päivässä ja olis outoa kuvitella tohon joku vaimoke joka ei röökais ja joutuis haistelemaan sitä röökiä. röökaajathan ei itse oikeasti haista sitä röökiä itsestä tai muista. 

Vierailija
8/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä osaa ajatella kun itse poltan. Mutta minulla on jotenkin outo suhtautuminen hajuihin. Minusta ei ole hyviä eikä pahoja hajuja. On vain erilaisia hajuja. Kerran haistoin todella pahoin pilaantunutta homehtunutta ruokaa ja se sai aikaan oksennusrefleksin. En sitäkään pitänyt erityisesti pahanhajuisena. Ainoastaan erilaisena. Paskakaan ei haise minusta pahalle. Ei silti hyvällekkään. Kukkaset tuoksuu kukkasille, mutta en niitäkään osaisi sijoittaa hyvä-paha asteikolle, muuten kuin sen puolesta että niitä sanotaan hyvän hajuisiksi.

Tajuaakohan kukaan mitä yritän selittää?

Vierailija
9/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono hajuaisti, en haista sitä tupakkaa ollenkaan, vaikka mies olisi juuri tullut röökiltä. Ihan silloin tällöin havaitsen pienen tuulahduksen savua.

Vierailija
10/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä osaa ajatella kun itse poltan. Mutta minulla on jotenkin outo suhtautuminen hajuihin. Minusta ei ole hyviä eikä pahoja hajuja. On vain erilaisia hajuja. Kerran haistoin todella pahoin pilaantunutta homehtunutta ruokaa ja se sai aikaan oksennusrefleksin. En sitäkään pitänyt erityisesti pahanhajuisena. Ainoastaan erilaisena. Paskakaan ei haise minusta pahalle. Ei silti hyvällekkään. Kukkaset tuoksuu kukkasille, mutta en niitäkään osaisi sijoittaa hyvä-paha asteikolle, muuten kuin sen puolesta että niitä sanotaan hyvän hajuisiksi.

Tarkoitat että tupakka on vienyt sinulta haju- ja makuaistin.

Vierailija
11/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat että tupakka on vienyt sinulta haju- ja makuaistin.

No en ihan. Kyllähän se varmasti heikentää noita aisteja, mutta erotan kyllä helposti hajut.

Ajattelen vain että on erilaisia hajuja, voimakkaita ja mietoja.

12/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi tupakoivaa naista. Ne ei itse tajua sitä riippuvuutta, hajua ja makua.

Vierailija
13/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 se voi aloittaa uudelleen vaikka puolen vuoden päästä. Silloin olet ehkä jo itse siknä ihanassa, luotettavassa ja vapaassa miehessä niin kiinni, että et tupakan takia irrota.

Mutta on myös niitä tupakoitsijoita, jotka eivät ole ikinä identifioineet itseään tupakoijiksi, ja jotka yrittävät lopettaa niin kauan ja niin monta kertaa, että jossakin vaiheessa oikeasti siinä onnistuvat. Eli tällaista henkilöä auttaisi seurustelu tupakoimattoman kanssa ja hän myös luultavasti näkisi vaivaa, että sortuminen tupakkaan on vain väliaikaista ja aiheuttaa mahdollisimman vähän harmia tupakoimattomalle kumppanille. Jos taas tällainen henkilö seurustelisi toisen tupakoitsijan kanssa, tupakoinnin lopettaminen olisi entistä vaikeampaa.

Terv. 6 vuotta tupakoimaton

Vierailija
14/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin miehen takia ja nyt on kulunut 7 vuotta polttamatta. Ei ole ikävä tupakkaa ja nykyisin ollaan naimisissa 😊

Vierailija
15/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se miinus, mutta en saanut muutakaan. Mieluummin tupakoiva nainen kuin loppuelämä yksin

Vierailija
16/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes maistanut tupakkaa, mutta olen seurustellut tupakoivan kanssa, suhde päättyi muista syistä. Minulla on hiukan tavallisesta poikkeava hajuaisti. Pidän tupakanhajusta silloin, kun sitä poltetaan, tuhkakupista tietenkään en. En ole kovin herkkä tupakanhajulle tai esim. hajusteet eivät haittaa mitenkään. Eikä kyse ole tottumisesta, minulla on pitkään ollut tupakoimaton kumppani enkä juuri käytä itse hajusteita. Olen sen sijaan oksentanut haistaessani tosi voimakkaan hienhajun, myöskin mädän ja kalman hajulle olen todella herkkä.

Vierailija
17/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan silleen se onnistuu, että itseäni ei tupakan haju haittaa. Siis se vähäinen mitä tuossa miehessä joskus harvoin on. Viimeksi olen selvästi haistanut röökin miehestäni sellaisen illan jälkeen kun olivat porukalla olleet jossain sellaisessa paikassa pelaamassa korttia missä sai polttaa sisällä. Silloin parta haisi tupakalle. Muuten hänestä ei rööki juurikaan haise.

Vierailija
18/18 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tupakoinnin miehen takia ja nyt on kulunut 7 vuotta polttamatta. Ei ole ikävä tupakkaa ja nykyisin ollaan naimisissa 😊

Sama. Tosin olin silloin sellainen satunnainen polttaja, eli baarissa tuli poltettua (se oli sitä aikaa kun sai vielä baareissa tupakoida pöydässä) mutta muuten ei oikeastaan ollenkaan. Tapasin tupakoimattoman tulevan mieheni joka seurustelun edetessä pyysi minua lopettamaan kokonaan ja niin teinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi