Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maidonnousun esto pilleri. Rinnoissa tunne kuin maito nousisi, kuuluuko asiaan vai onko nyt nousemassa?

Vierailija
22.01.2017 |

En ole hiplannut niitä eikä niistä ole vuotanut mitään. Tunne kuitenkin tulee aina välillä. Voiko tällainen tunne tulla pilleristä huolimatta vai onko maito nyt kuitenkin nousemassa??

Pidemmän kuurin saan jos nousee, mutta pitää varmaan soittaa kuuri vasta jos alkaa tihkumaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään paikalla joka olisi tuon pillerin saanut?

Vierailija
2/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minä olen saanut tuon pillerin ja itsellänikin oli paineen tunnetta rinnoissa ja myös vähän tiputti maitoa, sanoivat, että on normaalia, ja kyllä se tunne sitten jossain vaiheessa helpottikin, vaikka usein vauvan hoidon yhteydessä tulikin se paineen tunne, sitä kesti varmaan kuukauden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei auttanut pilleri, maito nousi kuitenkin. Kohtukuoleman yhteydessä sain.

Vierailija
4/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rinnat on aivan kovat. Voiko yhä toimia pilleri vai onko se maito nyt nousemassa? 1.5vrk sitten sain pillerin

Vierailija
5/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
6/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei noussut onneksi maito yhtään pillerin oton jälkeen.

Vierailija
7/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se maito, joka nousee rintoihin. Siksi ovat kovat.

Vierailija
8/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsät päällimmäiset pois, niin että olo helpottaa. Kyllä se siitä sitten muutamassa päivässä asettuu.

Vierailija
9/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin ettei kannata koskea ollenkaan niin en viitsi alkaa lypsämään, voi vain yltyä. Saan pidemmän kuurin jos ei tuo auta. Tämä oli joku kerta annoksena otettava.

Ap

Vierailija
10/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ei ole itsestään tihkunut ainakaan maitoa.

Onko joku saanut pillerin ja rinnat menneet kovaksi mutta silti pilleri toiminut ja maitoa ei ole alkanut tulemaan??

Vauvan juuri menettäneenä tällainenkin asia ahdistaa vielä lisää jos maitoa alkaa tulemaan :(

Ap

Vierailija
11/14 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ala lypsämään mitään.. jos ei ala helpottaa, niin soita osastolle ja kysy ohjeita. He osaavat varmasti neuvoa.

Tsemppiä, itsekin valitettavasti olen vauvan menettämisen kokenut. Suru ei katoa koskaan, vaan jää osaksi elämää.

Vierailija
12/14 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on yön aikana noussut ihan kunnolla. Sain 2 viikon kuurin. Lämmin suihku auttaa pahkuroihin. Kuinkahan nopeasti tuo kuuri alkaa auttamaan? Todella ikävä tunne kun ei maitoa voi lypsää pois

Vierailija
13/14 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa että mikä tuon 2 viikon kuurin lääkkeen nimi voisi olla? Yritän googlettaa lääkkeen hintaa että osaan vähän varautua, näytti olevan kaikki nuo todella kalliita lääkkeitä.

Vierailija
14/14 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakanta ei toimi, sieltä sen olisi nähnyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän