Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö tyttöystävät kirjoittavat kirjeitä intissä oleville poikaystävilleen?

Vierailija
21.01.2017 |

Vai onko se jo mennyttä aikaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loppui jo yli 20 vuotta sitten :)

Vierailija
2/11 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja vankilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan pikkuveljelleni, ja tiedän että mummo myös. Ajattelen että on mukavaa saada siellä postia luettavaksi. Lähettelen kuvia perheen koirasta ja kerron kuulumisia. Sanomattakin selvää että pikkuveli ei vastaile :D lukee ilmeisesti kirjeet kuitenkin

Vierailija
4/11 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se loppui jo yli 20 vuotta sitten :)

Eipä loppunut. Mun silloinen tyttis kirjoitteli mulle 15 vuotta sitten :)

Ap

Vierailija
5/11 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesteillä minä kommunikoin.

Nykyään varmaan pikaviestinsovelluksilla.

Ei kirjeitä lähetelty silloin joskus koska ne olisivat olleet romanttinen tapa, vaan koska se oli sen hetkinen käytössä oleva teknologia.

Vierailija
6/11 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan pikkuveljelleni, ja tiedän että mummo myös. Ajattelen että on mukavaa saada siellä postia luettavaksi. Lähettelen kuvia perheen koirasta ja kerron kuulumisia. Sanomattakin selvää että pikkuveli ei vastaile :D lukee ilmeisesti kirjeet kuitenkin

Kiva kuulla. Musta oli tosi kiva saada postia intissä, etenkin maastoleireillä. Siinä on jotakin erityistä, kun toinen ihminen konkreettisesti toimittaa sulle sen kirjeen, kuten intissä toimitaan. Mikään sähköinen viesti ei voi sitä korvata.

Ap

Vierailija
7/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykytyttikset viitsi edes sen vertaa vaivautua, että kirjoittaisivat käsin kirjoitetun kirjeen poikkikselleen?

Vierailija
8/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykytyttikset viitsi edes sen vertaa vaivautua, että kirjoittaisivat käsin kirjoitetun kirjeen poikkikselleen?

Miksi pitäisi? Ei kirjeitä pahemmin kirjoitella nykyään muutenkaan, miksei sinne inttiinkin riittäis ne nykyajan pikaviestit kännykkään?

Vierailija
9/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Ei kirjeitä pahemmin kirjoitella nykyään muutenkaan, miksei sinne inttiinkin riittäis ne nykyajan pikaviestit kännykkään?

Ei tietenkään "pidä" kirjoittaa, etenkään jos se tuntuu liian vaivalloiselta. Tosin poikaystävä varmaan arvostaisi käsin kirjoitettua kirjettä enemmän kuin jotain Whatsapp-viestiä. Teetkö yleensäkin parisuhteeseenne liittyvissä asioissa vain juuri sen verran, että se "riittää"?

Vierailija
10/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin eksälleni kirjeen armeijaan tuossa joku viikko sitten :D Vastasi takaisin, vaikkei ennen sitä oltu pidetty yhteyttä pariin vuoteen!

N19

Vierailija
11/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on todettu että jatkuvat kirjeet on noloja :( kerran lähetettiin tyttöystäväjoukolla n.20lle pojalle samana päivänä. Ei ole kuulema pitkään aikaan nähty sellaista kirjemäärää yhtenä päivänä. Surullista