Mistä te muut saatte mielihyvää?
Jos ei seksiä oteta huomioon. Mistä muusta? Itsellä kun aika menee netissä ja tämä on ainut mielihyvän paikka.
Kommentit (12)
Jäätelöstä, suklaasta, musiikista, eläimistä.
Matkustelu, nukkuminen (!!!!), syöminen, auringon otto ja joskus shoppailu. Noiden lisäksi? Literally nothing.
Halimisesta ja muusta läheisyydestä. Harmi vaan, että ei oo naista :(
Siitä jos jollakin on tunteita mua kohtaan.
Ulkoilusta, töissä onnistumisista, lomamatkoista, ystävistä, bilettämisestä, parisuhteesta jne.
Haaveilusta, niihin pyrkimisestä ja niiden toteutumisesta. Miten asian sitten haluaakaan ilmaista.
Sinä oot se sama tyyppi, joka tuossa haki apua nettiriippuvuuteen? :)
No, minä saan mielihyvää kylässä käymisestä, seurakunnassa käymisestä, Jumalan ylistämisestä ja kiittämisestä ja Raamatun tutkimisesta. Kiitollisuus tekee tyytyväiseksi.
Jos en muuta keksi niin katson netistä tv7:aa.
Vierailija kirjoitti:
Halimisesta ja muusta läheisyydestä. Harmi vaan, että ei oo naista :(
Tällä hetkellä revin naisena mielihyvää pidättäytymisestä. En yritä lähennellä miestä mitenkään, koska hän ei tee sitä itse, ei oikein tunnu nauttivan siitä ja on seksuaalisesti hyvin pidättyväinen ja rajoittunut. Olen alkanut ymmärtää miehiä, jotka sanovat parisuhteen seksittömyyden alkaneen siitä, kun ovat tajunneet toisen suostuneen säälistä tai rauhaa säilyttääkseen, ja koko toiminnasta meni maku. Koen saaneeni sääliläheisyyttä, ja en tahdo sitä enää.
Mielihyvä on tällä hetkellä ensimmäisen viikon jälkeen yllättävän aitoa. On ihmeen rentouttavaa tietää, että en tule tänäänkään pettymään, kun toisen lämpö ja läheisyys tuntuu korkeintaan haalealta.
Lukeminen , musiikki ja kissan kanssa touhuaminen.
Juuri tällä hetkellä? Viinistä, suklaasta, Youtube-videoiden katselusta ja WhatsApp-flirttailusta.
Taiteesta, musiikista, ruoasta.
☭ 7217 ☭
Eläimet, linnut ja luonto. Musiikki, hyvät sarjat, kirjat jne. Joskus mielihyvä ylimmillään kun laitan villasukat jalkaan ja käperryn peiton alle. On katto pään päällä ja masussa ruokaa.
Kirjoista, taiteesta, matkailusta.