Paskaduunit..missä kulkee sun rajat työn ja palkkauksen suhteen?
Kommentit (31)
4 tuntia päivässä 1000 käteen kuussa (plus soviteltu päiväraha) niin jees, lähden heti.
Mulla on leppoisa siivoustyö kaupungilla, täysi työaika, brutto 2000 kuussa. Tekisin puolta päivää tonnilla (mutta en minäkään firman piikkiin).
2200 kuussa tai 14 euroa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Katselin torstaina satamassa kun Siljan laivalle ryntäsi 40 "intialaista" siivojaa. Ei varmaan kauhean isolla palkalla :)
Suomalainen TES...
Olen tehnyt kokopäivätyötä, josta käteen jäi n. 1200 euroa kuussa. Voisin lähteä siivoojaksi, jos tuo tonni olisi nettopalkka, ja jos en muuta (paremmin palkattua) työtä löytäisi.
Tässä lista ammateista, jossa aikalailla menee mun paskaduuniraja.
http://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/luulitko-tekevasi-paskaduu…
Vierailija kirjoitti:
2200 kuussa tai 14 euroa tunnissa.
Unissasi.
Saan 2400 brutto 2-vuorotyöstä tehtaassa. Moni pitää työtäni paskaduunina. Itse taas olen tosi tyytyväinen helppoon työhöni ja palkkaani.
Saan 2400 käteen, olen erikoistuva lääkäri keskussairalaassa. Kokopäivätyö ja kaksi pakollista päivystystä viikossa, eli n. 60tuntia/vk. Paljon vastuuta/hirveä stressi kokoajan. Kaikki kuvittelee, että lääkärit saavat väh.6-8 tonnia, ehkkä joku yksityinen, ei ainakaan erikoistuva. Usein hoitaen öisin narkomaaneja/masentuneita itsemurhaaija, ajattelen, että miksi en ryhtynyt sihteeriksi/siivojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saan 2400 käteen, olen erikoistuva lääkäri keskussairalaassa. Kokopäivätyö ja kaksi pakollista päivystystä viikossa, eli n. 60tuntia/vk. Paljon vastuuta/hirveä stressi kokoajan. Kaikki kuvittelee, että lääkärit saavat väh.6-8 tonnia, ehkkä joku yksityinen, ei ainakaan erikoistuva. Usein hoitaen öisin narkomaaneja/masentuneita itsemurhaaija, ajattelen, että miksi en ryhtynyt sihteeriksi/siivojaksi.
Kukaan ei tee mitään tiedolla toisen nettotuloista, kerro ennemmin bruttotulot.
Itse kaupassa töissä, brutto 2800e/kk. Helppoa, siistiä sisätyötä, toki ilta- ja viikonloppupainotteista (ihan omasta pyynnöstä). Työt eivät seuraa kotiin, aamuisin ja viikkovapailla ehdin harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin torstaina satamassa kun Siljan laivalle ryntäsi 40 "intialaista" siivojaa. Ei varmaan kauhean isolla palkalla :)
Suomalainen TES...
Olivatko virolaisen siivousfirman vaatteissa.
Foibe vantaalla hakee taas orjia hoitotyöhön, vaikka paikka on valviran tarkkailussa. Te-keskus vantaa hyväksyy orjien palkkauksen, koska ottaa paikan listoilleen. Ilmoitus tehty valviralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen TES...
Olivatko virolaisen siivousfirman vaatteissa.
En ole varma mutta olisikohan Siljan siivoojat N-Cleanin työvaatteissa.
Loppupelissä aika sama minkämaalainen yhtiö on. Jos työ tehdään Suomessa ja työntekijät asuu täällä niin niille maksetaan suomalaisen työehtosopimuksen mukaan.
2300 tarjottiin ravintola esimiehen hommasta en lähtenyt...
Vierailija kirjoitti:
2300 tarjottiin ravintola esimiehen hommasta en lähtenyt...
2500 olisi kelvannut, eli siinä se raja taisi mennä
Saan sh:na 2200e/ kk. Varmaan moni pitää paskaduunina. Itse en uskalla/viitsi valittaa, kun niin paljon ihmisiä kellä ei ole työtä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Saan sh:na 2200e/ kk. Varmaan moni pitää paskaduunina. Itse en uskalla/viitsi valittaa, kun niin paljon ihmisiä kellä ei ole työtä ollenkaan.
Minusta tuo on ihan hyvä palkka. Jos tekisit vuoroa, tienaisit n.3000e/kk.
Vuokra pitää saada maksettua. Sekin on helpommin sanottui kuin tehty, vaikka on matala vuokra.