Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotisjuhlien tarjottavat?!

Hep
21.01.2017 |

Tarttisin vähän ideoita mitä kaikkea voisin juhlissa tarjoilla? Kyse iltajuhlista buffet-meiningillä eli ei mitään "isoja lämpimiä ruokia" tarvita. Lapsia ei myöskään ole tulossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari salaattia, karjalanpiirakoita tai voileipäkakku, makea kakku.

Taikka tortilloja, jokainen täyttää itse. Ja se makea kakku.

Fresitaa ja viiniä.

:)

Vierailija
2/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vierasta on tulossa? Ei pienelle porukalle kannata laittaa sen seitsemää sorttia. 

Mutta älä nyt jotain karjalan mummopiirakoita ainakaan laita, mieluummin monipuolisesti juustoja ja erilaisia leipiä ja suolaisia keksejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaisia salaatteja, suolaisia piirakoita.

Vierailija
4/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan unohdin vierasmäärän eli noin 50 kutsuttua!

Vierailija
5/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisia cocktailpaloja, esim. ruissipsejä savulohitahnalla, katkarapu tai poronpaistiwrappeja pieniksi paloiksi leikattuna jne.

Salaatteja, juustoja ja erilaisia leipiä. Hedelmiä.

Makeaksi leivoksia tai täytekakkua.

Vierailija
6/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep kirjoitti:

Tosiaan unohdin vierasmäärän eli noin 50 kutsuttua!

Ottaisin pitopalvelun noin isolle porukalle. Olette varmaan varakkaita, kun kotiin mahtuu tuollainen porukka. Vai oletteko siis kotona. 

Näin ollen pitopalvelu tuskin on ongelma. Tarviithan muutenkin pari auttavaa kättä. Ei kai ole tarkoitus, että juhlakalu juoksee jatkuvasti viemässä ja tuomassa jotain?

Vierailija
7/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kotona eikä tarvitse teititellä :) Rahaa kuluu juu, mutta pitopalvelu tulee ehkä vähän liian kalliiksi.. luulisin.

Enkä aio juosta passaamassa porukkaa vaan nautin juhlista, vieraista ym. ohjelmasta. Minulla on "apulainen" sovittuna, joka hoitaa käytännön juttuja juhlien ainana. Kaikki laitetaan kuitenkin valmiiksi ennenkuin juhlat alkaa (tähän saan reilusti apua, en tee itse ruokia...) ja sitten vaan juhlitaan. (Siivousta emme itse hoida). Porukka on onneksi fiksua ja omatoimista, joten juhlien kulusta en ole huolissani.

Vierailija
8/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä tekisin salaattibuffetin, mahdollisesti niin että lisukkeet saisi itse lisätä? Eli pari isoa erilaista salaattipohjaa ja erillisiin kippoihin esim. kanaa, mozzarellaa, katkarapuja, vuohenjuustoa, lohta jne.. sitten vieraat saa latoa lautaselle mieleisen salaatin. Kaveriksi muutama erilainen salaatinkastike ja leipää levitteen kanssa. Lämpimänä tarjoiltavat suolaiset piirakat sopii salaatin kanssa, ja ne kanssa täyttää mahaa paremmin. Juomana valkkaria ja jälkkäriksi joku mieleisesi kakku, tai vaikka tiramisu? Tietysti perinteinen voileipäkakku on aina myyntimenestys ainakin meidän juhlissa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän