Arabian ruska-astiasto?
Kertokaa oi tietäjät, mitä kaikkea sälää siihen kuuluu? En ole löytänyt sitä tietoa. Mulla on sitä ja tykkään siitä ja haluisin lisää, mutta maltaita en maksa...
Kommentit (9)
Kahvipannu taitaa olla ja jotain isoja kulhoja perusjuttujen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa oi tietäjät, mitä kaikkea sälää siihen kuuluu? En ole löytänyt sitä tietoa. Mulla on sitä ja tykkään siitä ja haluisin lisää, mutta maltaita en maksa...
Meillä oli mun lapsuudessa tuota. Inhoan syvästi =)
Ostin kerran huutokaupasta banaanilaatikollisen Ruskaa.
Maksoi 30€
Niitähän on samoin kuin muissakin astiastoissa.
Onko tämä se missä on karhea pinta, inhottava ääni/tuntuma ruokailuvälineitä vasten ja huulille kupista myös tunnen inhoa. Värikin ruskan paskea.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se missä on karhea pinta, inhottava ääni/tuntuma ruokailuvälineitä vasten ja huulille kupista myös tunnen inhoa. Värikin ruskan paskea.
Kyllä. Aina välillä sanotaan arvo nousee. Heh. Tuskin ikinä. Jollain voi käydä mäihä, mutta yleensä kukaan ei huoli näitä.
sitä on mun lapsuuskodissa, jossakin varastossa. munkin mielestä inhottava ääni/tuntuma. raskaan oloiset. kahvikupit olivat isohkot.
Varmaan yksi rumimmista astiasarjoista ikinä. Omistan valitettavasti aika paljon ko. hirvitystä, perintönä tullut. Pitäisikin saada aikaiseksi ja heivata ne jonnekin tilaa viemästä. Jotkut hullut nähtävästi maksavatkin tuosta.
Reimari on kyllä mun mielestä rumempi:( Molemmat sarjat löytyy lapsuuskodista.....
Tsekkaa Googlen kuvahaku.