Huomenna suurmarssi Helsingissä Trumpin ja miesten oikeuksien puolesta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottua, jokainen "maahanmuuttokriittinen" ei ole lassukka, mutta jokainen lassukka on "maahanmuuttokriittinen".
Trump on Alfa, miljardööri, hänellä kaunis vaimo ja Amerikan Presidentti. Miten tämä liittyy aiheeseen?
Eikä ole. Trumpin vaimo lähentelee viisikymppistä. Alfan vaimon ikä alkaa yhdellä tai kahdella.
Höhöö.. ukkohan on jo 70. Kyllä semmottis 20-30 vuotta nuorempi nainen on Alfalle ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistujien määrä on noin 20-30 henkeä.
Ja heistäkin 80% on alle 180 cm pitkiä.
Femakko, tee mulle voileipää.
Jos et osaa tehdä itse, pyydä apua äidiltäsi.
Nainen on minun palvelijani.
Mitä sä sitten minulta voileipää pyydät? Pyydä palvelijaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistujien määrä on noin 20-30 henkeä.
Ja heistäkin 80% on alle 180 cm pitkiä.
Femakko, tee mulle voileipää.
Jos et osaa tehdä itse, pyydä apua äidiltäsi.
Myönnät kuitenkin ne naisten hommiksi. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin että verovaroinkustannettu media mainosti lähettävänsä suorana Trumpin vastaisen.mielenosoituksen.
Demokratiaa halveksitaan verovaroin.Erittäin kyseenalaista. Pitäisikö ohjelmaa tehdä äänestysprosenttien mukaan? Nyt viherkomukat tekevät 50% ohjelmista oman agendansa mukaan. Milloin ylellä otetaan huomioon Persut ynnä muut?
Liberaalit ovat omineet median ja tiedonvälityksen aika täysin. Esim. TV7 taitaa olla ainoa ei-liberaali tv-kanava Suomessa. He yrittävät luotsata ihmiskuntaa yhdentymään ja tehdä maapallosta yhden yhteisen markkina- ja kyläpaikan, jossa esimerkiksi valtioilla ei ole juuri mitään väliä.
Erittäin kyseenalaista. Pitäisikö ohjelmaa tehdä äänestysprosenttien mukaan? Nyt viherkomukat tekevät 50% ohjelmista oman agendansa mukaan. Milloin ylellä otetaan huomioon Persut ynnä muut?