Rosalla on jo uusi kumppani. Toimittaja.
Kommentit (41)
Minä olen kilttinainen, nöyrä ja hiljainen, miehiä kunnioittava, mutta minulla ei ole miestä. Feministinen jännänainen (onko Rosa jännis?) saa miehen, mutta minä kilttinainen en. En käy baareissakaan.
mies98787809788900 kirjoitti:
Mitäs mieltä naiset, kumpi on kuumempi uusi vai vanha? Keski-ikäisenä miehenä kiinnostaa arvionne.
Ennemmin ottaisin vaikka Frederikin, kuin kummankaan noista. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kilttinainen, nöyrä ja hiljainen, miehiä kunnioittava, mutta minulla ei ole miestä. Feministinen jännänainen (onko Rosa jännis?) saa miehen, mutta minä kilttinainen en. En käy baareissakaan.
No yhyy. Oletko tosiaan katkera, jos joku saa pokattua Simo Frangenin tai tämän jenkkisiili-Murajan? Itse olisin mieluummin ilman.
Veikkaan, että saamme runsaasti uutispäivityksiä tuosta suhteesta.
Voi olla, ettei ole ihan tasaista menoa.
Ihan kuin olisin kuullut tuosta tyypistä aikaisemmin, mutta ei saa päähän. Jotain moottoripyöräkerhoista ja anustapeista siinä muistaakseni oli...
Mitäs mieltä naiset, kumpi on kuumempi uusi vai vanha? Keski-ikäisenä miehenä kiinnostaa arvionne.
No tuota.. Ehkä tämä uusi on ihan vähän parempi, ei merkittävää eroa. Mutta kyllä paras oli se ensimmäinen aviomiehensä.
Vierailija kirjoitti:
muraja, mistäs tuo nimi on tuttu
Mm. käyttäytynyt epäasiallisesti erästä nuorta naista kohtaan painostavilla viesteillään. Loannut vähän työnantajaansakin siinä yhteydessä.
Tuttu äijä jostakin, negatiivisessa mielessä. Katseesta päätellen oikein sopiva Rosalle. Mutta mitä toi äijä teki silloin pari vuotta sitten? Kuka muistaa?
Google muisti. :D :D :D Ei helvata.
Simo Frangen ja tää Muraja. Taso on huikea.
Vanha ehdottomasti. Uusi on naurettava pelle.
Muraja opiskeli yliopistossa samaan aikaan kanssani. Vaikutti mukavalta ja fiksulta tyypiltä. Seuraan romanssia mielenkiinnolla!
Auts, otsikoita odotellessa.
Simohan vaikuttaa nyt liki Einsteinin ja Tilkasen risteytykseltä.
Eikö teille tule Seiskaa? Simo petti Rosaa mennen tullen nuorten naisten kanssa ja nyt Rosasta tehdään täällä syntipukki.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä tyyppi.
http://journalistiseuranta.blogspot.fi/2016/01/tuomas-muraja-spesiaali…
Jännämies kasteli taas pöksyt ja parisuhteen.
Pikainen googlaus kertoi että varsin kiistanalainen persoona on kyseessä. Ollut duunissa mm. Hesarin politiikan toimituksessa, josta saanut potkut koeajalla. Eräänlainen saavutus se on kai tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä tyyppi.
http://journalistiseuranta.blogspot.fi/2016/01/tuomas-muraja-spesiaali…
-
voi jumalauta
Mutta kumpaan kaupunkiin nuo muuttavat? Rosa on tamperelaisjuntti, joka ei pärjännyt Helsingissä jossa taas Muraja asuu lapsineen. Suostuisiko Muraja muuttamaan lapsineen muka Tampereelle? Tai Rosa irrottamaan 10-vuotiaan Fransin omista kuvioistaan ja Helsinkiin?
sellaiosta seon