Ikä ja elämäntilanteesi?
N25, opinnot kesken yliopistolla, osa-aikainen työ, sinkku, vuokralla asuva.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla vanhin näitä juttuja lukeva 53 v työtön sinkku nainen, ei kotona asuvia lapsia.
Etpäs olekaan, täällä 61-vuotias, vakityö viimeiset 40 vuotta, sinkku, 80 m2 kiva velaton rivarikoti. Lapset jo aikuisia, heillä työt, kodit, asiat hyvin. Muutama vuosi vielä töissä, jos terveyttä ja elonpäiviä riittää.
N23, kaksi työtä, kahdet eri alan opinnot, vuokra-asunto, rahallisesti ok tilanne.
Kaipaan muualle.
N39 filosofian tohtori, naimisissa 2 lasta ja anoppi talossa meren rannalla.
N25, valmistuin kuukausi sitten yritysviestinnän tradenomiksi, määräaikainen alan työ loppuu pian, mutta uusi kiikarissa. Avoliitossa vuokralla, kissa on.
N 21v, avopuoliso, kissa, yliopistossa juuri alotin vääntämään kandia. Elämä on kivaa, sopivasti ystäviä ja maailman ihanin perhe <3 Juuri alotin uuden harrastuksenkin
N32 avioliitto amk-koulutus 4 lasta uusi omakotitalohanke menossa
N23, työtön, sinkku, asun vuokralla. Ei lapsia eikä lemmikkejä, muutama hyvä kaveri onneksi löytyy. Tulevaisuus pelottaa kamalasti enkä osaa elää tätä elämää. Päivä kerrallaan.
N30, naimisissa ja 3 lasta, omistusasunto, äitiyslomalla virasta.
N 22, yliopisto-opiskelija, lemmikki, itselleni sopiva rakas poikaystävä.
N/26v, osa-aikatöissä, AMK-koulutus, naimisissa elämänsä rakkauden kanssa, ei vielä lapsia, mutta kovasti toivotaan esikoista alulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N61, työelämää takana yli 40 vuotta, muutama vielä edessä, opistotasoinen tutkinto, iso, velaton kaunis koti, aikapäiviä sitten eronnut sinkku, lapset jo aikuisia. Elämä on mukavaa, toivottavasti terveyttä riittää, läheisillä ja minulla. Toivon saavani elää pitkään.
Kuulostat ihanalta! Paljon kaikkea hyvää sinulle. Ap
Voi kiitos! Olipa hauskaa löytää viestisi, sattumalta avasin ketjun.
Samoin toivon Sinulle, onnea, rakkautta ja terveyttä! 💟
N51, neljä lasta, kaikki jo muuttaneet omilleen, sama, rakas aviopuoliso ollut jo 28v. Työelämässä täysillä, omakotitalossa haja-asutusalueella, harrastuksia ja ystäviä sopivasti.koira ja kissa.
M27, 2.5v lapsi, kaupungin vuokra-asunto, rakas avopuoliso, ktm, koulutusta vastaava vakityö. Olen onnellinen. Toivon, että muutkin voisivat iloita saavutuksistaan! Ja ikinä ei ole liian myöhäistä saavuttaa jotain ;)
N25, AMK-tutkinto, määräaikaisessa työsuhteessa (vastaa koulutusta), vuokralla, vakaa parisuhde
M41, lapseton sinkku, FT, pätkätöissä, asun vuokralla. Nautin elämästäni, vaikka työtilanne vähän huolettaakin, onneksi rahasta ei ole puutetta.
21-vuotias nainen. Sairastan useaa eri sairautta, ärtynyttä suolta, kaljuuntumista, yliaktiivista rakkoa, mielenterveysongelmia, unettomuutta, ehkä myös jotain hormonaalisia häiriöitä. Sinkku ja neitsyt, mulla ei oo koskaan ollu yhtäkään vakavaa parisuhdetta ja tuskin tulee olemaan, sairauksista johtuen. Eikä oo myöskään ammattia, koulu jäi kesken kiusaamisen takia. Elämä tuntunut olevan jo pahasti useita vuosia vaakalaudalla, usein mietin itsemurhaa, mutta silti haave elää terveyden takaisin saamisesta ja että saisin miehen ja lapsia, mä kovasti rakastaisin olla äiti, uskon että mun luonteella musta tulisi paras mahdollinen äiti! Ei oo ystäviä, eikä perhettäkään ollut useampaan vuoteen. Kaikkien nuorten elämä ei ole unelmaa.
N20, työtön, sinkku, asun vuokralla.
Muutosta kaipaan :-)
N34, sinkku, asun yksin, ei ole koskaan ollut parisuhdetta. Haluaisin koiran mutta en uskalla yksin ottaa. Kokopäivätyössä toimistossa. Olen onnellinen, paitsi perjantai-iltaisin, kun käyn yksin elokuvissa ja näen siellä vain pariskuntia. Jos kerran elämässä pääsisi vaikka treffeille...
N22 valmistun parin kuukauden päästä toiselta ammattikoulutason linjalta ja haen taas uusin paperein yhteishaussa amkiin. Asun koulun asuntolassa ja olen sinkku.
N27
opiskelen toista AMK-tutkintoa
naimisissa
asumme vuokralla
(lähi)tulevaisuudessa toiveena lapsi ja omistusasunto