Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko antaa tällaisen pettämisen anteeksi?

Vierailija
21.01.2017 |

Mies kertoi ennen joulua, että oli työpaikan juhlissa pettänyt suutelemalla toista naista. Olivat tanssineet ja halailleet, vaihtaneet muutaman kielarin. Muuta ei tapahtunut ja sen pystyy moni ihminen todistamaan. Mies katuu ja pelkää että lähden.
Itsestäni tuntuu hirvittävän pahalta, vieläkin monen viikon jälkeen. Miehellä ei kuulemma ole mitään tunteita tätä naista kohtaan, ei pidä edes nättinä. Taustalla on stressiä ja masennusta ja muuta mies ei osannut sanoa selitykseksi kuin että hänet valtasi "hälläväliä" olotila. Mikään ei tuntunut miltään.

Miten saisin tämän käsiteltyä? Mies on aina ollut umpirehellinen, mutta nyt luottamus koki kolauksen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pettämisen taustalla olisi masennusta/stressiä tms. Niin eikö kumppanin pitäisi olla se voimavara johon tukeutua? Miksi juuri silloin olisi "hyväksyttävää" pettää oma puoliso? Vaikeat ajat eivät ole syy pettää, varsinkaan ap kuvailemassa tilanteessa jossa yhteistä elämää takana jo 10vuotta.

Kumppanin tosiaan pitäisi olla voimavara, mutta meiltä se on viime vuosina unohtunut. En itse edes huomannut kunnolla miehen pahaa oloa arjen, työn ja lasten keskellä. Nyt kun ajattelen taaksepäin, olen ollut melko etäinen. Mies tietää että ei voi selitellä tekoaan millään ja kokee siitä oikeasti kovaa syyllisyyttä. Tunnen mieheni ja järki sanoo että voin yhä luottaa, mutta pahalta tuntuu silti. Voi kun tämän voisi kääntää voitoksi.

Ap

Naiset ovat kyllä ihania. Mies pettää, ja se on tietenkin oma vika kun on ollut etäinen. :D

Vierailija
42/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy säkin vähän imuuttelemassa muiden miesten kanssa 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sun mies edes kertoi kännisuudelmasta. Toi vaan sinulle pahaa mieltä. Hyvä että katuu. Olisi vaan käsitelly asian itse ja päättänyt ettei anna toistua. Sori mut toi juttu tuntuu niin pieneltä.

Ymmärrän kyllä että tuntuu pahalta, en halua vähätellä kenenkään tuntemuksia. Tiedän miltä tuntuu kun petetään. Mun mies ei tyytynyt vain suutelemaan vaan meni pidemmälle ja vielä selvinpäin. Eikä itse olisi kertonut vaan jäi kiinni.

Vierailija
44/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi. Tuo ei ole kohtalokas pettäminen. Ole kuitenkin varovainen, ettet jätä itseäsi siihen fiilikseen, että jos nyt annat anteeksi, se tarkoittaa sitä, että sinun tunteidesi yli voidaan kävellä ja sinä vaan annat anteeksi ja sillä ei ole väliä, miltä sinusta tuntuu. Jos jäät tällaisiin tunnelimiin, katkeroidut eikä anteeksiantaminen silloin ole todellista. Voisit ehkä vähän kiusallakin sanoa ukolle, että tämä tarkoittaa sitten sitä, että sinä saat vastavuoroisesti tehdä saman tempun tai jotain. Et varmasti tekisi mitään mutta saisitpa ainakin nähdä ukon ilmeen ja sen viestin niin hänelle kuin sinulle ettei sinuä seuraamuksitta noilla asioilla loukata.

Vierailija
45/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teillä on parisuhteen vaikeuksien keskellä ainakin yksi erittäin tärkeä asia tallella - puheyhteys. Miehesi pystyi kertomaan hyvin vaikean asian sinulle ja pystyitte keskustelemaan siitä.

Itse olen ollut lähellä pettämistä, mutta en ole ottanut asiaa puheeksi. Moni muukin hankaluus jää meillä keskustelematta ja se, sekä parisuhteen ongelmat ajavat minut varmaankin vielä joku päivä rajan yli. Luulen, että kun se tapahtuu, saatan olla jopa selvin päin. Jaksoin kyllä ennen ottaa asioita puheeksi, mutta kun ne eivät johtaneet mihinkään, en halua enää lyödä päätäni seinään.

Mitä luulet, kumpi on alttiimpi, tunnustaja vai salassapitäjä?

Vierailija
46/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi tuollaiseen mieheen.

Vierailija
47/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielarit oli kyllä liikaa. Todennäköisesti mies on hässinyt naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi