Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v ei anna koiran nukkua päivisin, törkkii hereille ja kiljuu korvaan

Vierailija
21.01.2017 |

Ennen kuin syytätte minua maailman huonoimmaksi äidiksi niin poikaa on kyllä komennettu ja paljon. Olen välillä myös huutanut kovaakin, että nyt irti siitä koirasta, sen annetaan jumalauta nukkua. Mutta kun ei mene perille. Aina kun poika jää tällaisesta kiinni, komennan tiukasti, laitan jäähypenkille ja takavarikoin häneltä jotakin tai perun kivan tekemisen, esim. hop-lop-päivän.

Koira on sellainen että hermostuu jos joutuu pieneen tilaan eli en voi tehdä sille petiä esim. vessaan.

Miten tämän saisi toimimaan sekä lapsen että koiran osalta? Koira on jo vanha 10v ja tarvitsee unta, varsinkin kipulääkkeensä oton jälkeen. Tiedän että koiralla ei enää kauhesti elinaikaa ole, lääkärin mukaan n. vuosi jos kaikki menee hyvin. Mutta haluaisin että koira saa elää loppu elämänsä rauhassa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitten se on vanhan sairaan koirarukan vika jos ja kun puree ilkeän kakaran pään poikki!

Vierailija
22/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjonta ei missän nimessä auta. Poikahan luulee, että saa aina jonkin palkinnon, kun kiusaa koiraa ja jättää sen komennuksen jälkeen rauhaan. Meillä on 4-vuotias lapsi ja 11-vuotias hieman äkäinen koira. Ollaan ihan vauvasta lähtien sanottu, ettei koiraan saa koskea ja sitä ei kiusata. Lapsi ja koira elävät ihan sulassa sovussa ja lapsi ei ole kertaakaan kiusannut koiraa. Istuvat yhdessä sohvalla, touhuavat omiaan, mutta kumpikaan ei ole kiinnostunut sen enempää toisesta. Uskooko lapsi muuten sanomiasi vai uhmaako kaikessa? Nyt alkaa olla viimeiset hetket laittaa kunnon rajat, jos et pärjää 4-vuotiaan kanssa, miten on kahden vuoden päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei saa sinulta muuten huomiota. Jos vaikka vähentäisit sitä omaa kännykänkäyttöä ja pitäisit lapselle seuraa. Ja kasvattaisit siitä kunnollisen. Et nyt itse hoida hommiasi. Millainen aikuinen ihminen ei saa nelivuotiasta kontrolliin :D

Vierailija
24/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukula kuriin tai koira piikille, siinä vaihtoehdot. Älä hanki mitään eläimiä enää.

Vierailija
25/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEHOTA MIESTÄS TÖRKKIMÄÄN KOIRAA HANURIIN

Vierailija
26/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää valvoa sitä lasta niin hyvin, että estät ennenkuin tuota tapahtuu. rangaistus jälkikäteen on hyödytön. Ennakoi ja estä. Se vaatii sinulta läsnäoloa. istut itse vaikka siinä koiran huoneen edessä ja estät lapsen pääsyn sisälle. Sitten kun sun pitää pyykätä tai tehdä ruokaa tmv. niin otat sen lapsen mukaan niihin toimintoihin. Siten tiedät 100% varmasti aina missä lapsi on. 

Tiukka linja pari vikkoa, niin opitte kommunikoimaan lapsesi kanssa.

Vierailija
27/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sillähän se lapsi oppiikin kun lahjot sitä 😃 Ei voi olla todellista!

Vierailija
28/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan olisin heti alkuun tukistanu kunnolla et nyt loppuu tämmönen peli.

Nykypäivän lapset ei osaa kunnioittaa mitää ja on tosi epäkohteliaita. Ja hirveen huomionhakuisia, elämä on tylsää, sit ei haeta huomioo tekemällä ilkeyksiä(saa joo huomiota mut se onki sitte vihasta huomioo).

Että ärsyttää.

Vierailija
29/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heretä se paska yöllä, syö karkkia sen edessä ja naurat ettei se saa

Just. Siis haloo, tällaisia ohjeita???! Ja joku vatipää neuvoi vielä nipistämään poikaa??

Vie koira piikille jos tilanne on vaikea.

Vierailija
30/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiraa yritti eräs alta 10v kakara potkia ulkona, otin kiven käteen ja sanoin hitaasti "Kohta sulle käy helvetin kipeää!" otti jalat alleen ja lähti juoksemaan ja lujaa.

Vierailija
31/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heretä se paska yöllä, syö karkkia sen edessä ja naurat ettei se saa

Just. Siis haloo, tällaisia ohjeita???! Ja joku vatipää neuvoi vielä nipistämään poikaa??

Vie koira piikille jos tilanne on vaikea.

Mieluummin pitäisi viedä mukula piikille, mutta se ei valitettavasti taida olla Suomessa mahdollista.

Vierailija
32/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se mies tähän asiaan suhtautuu.

Vierailija
33/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika pelkää vanhan koiran kuolemista ja luulee sen kuolevan unessa?

Vierailija
34/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti koira purra naksauttaa tuota pentua nenästä joku päivä. Ihan sietämätöntä käytöstä, ei neljävuotias enää niin pieni ole, ettei ymmärtäisi asiaa. Lapsessa on jotain vialla, ei normaali käyttäydy tuolla tavalla. Ap:n on nyt pistettävä pikku psykopaattinsa kuriin.

Vierailija
35/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilju sen korvaan yöllä. Problem solved.

Vierailija
36/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v mikä oksettava äpärä. Etkä sinä ap ole paljoa parempi. Sääliksi käy koiravanhusta.

Älä ikinä enää ota mitään eläintä! Sairas kakara.

Vierailija
37/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa kakaraasi kuriin?! :( Miksi sairas koiravanhus ei pääse "koirien taivaaseen." Älä anna vanhan koiran kärsiä typerän kakarasi takia!! Voi v*ttu näitä aloituksia taas kerran!! :(

Vierailija
38/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minua ärsyttää, että koiraa hyysätään ja suojellaan lapselta. Satuttaa ei toki tietenkään saa.

Mutta koira on hankittu ihmisen toveriksi. Aika tylsää, jos koiran unta vaalitaan päivällä. Kyllä minä ainakin sain ottaa koiraamme kontaktia silloin kuin halusin.

Ap:n tapaus on toki eri, kun koira on sairas. Kannattaa laittaa se vahvempi portti takaisin ja olla reagoimatta, vaikka lapsi sitä kuinka rynkyttää. Lopulta huomaa, ettei rynkytyksestä ole hyötyä. Ja koiran mielestä rynkytya on vähempi paha kuin että joku tulee sorkkimaan kesken kipulevon.

Vierailija
39/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap? Miksi sanoit aloitusviestissä, että perut kiusaamisesta jonkun kivan menon, vaikka Hoplop -päivän, mutta myöhemmin sanoit lahjovasi?

Oliko tuo myöhempi viesti sinun?

Vierailija
40/47 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverillani oli koira, jota ei kuulemma saanut häiritä, kun se oli päivätorkuilla. Aivan naurettavaa. Koira on kesytetty ihmisen avuksi. Ei sitä perheen palveltavaksi ole otettu, vaan työhön silloin kun ihminen tarvitsee.

Vanhana ja raihnaana se on "eläkkeellä". Silloin voi nelivuotiaan riekkumiset käydä hermoille. Mutta kyllä se nelivuotias on paljon poissa paikalta (tarha, kerho, ulkoilut) tai nukkuu itse ja tällöin koira saa ihan tarpeeksi unta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi