Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ottaa oikeasti peppuun ja mitä tykkäätte siitä?

Vierailija
21.01.2017 |

Uusi mieheni on selkeästi persemies ja näyttäis että hänen unelmien täyttymys ois saada panna mua sinne. Mua puoliksi kiihottaa ajatus ja puoliksi inhottaa. Mies ei onneksi yhtään painosta ja on tehnyt selväksi ettei se oikeasti haittaisi jos en halua, mutta toivoo että kokeilisin edes..

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en naisena halua että mieheni edes käsin koskee mua anaaliin, anaaliyhdyntää en aio kokeilla. En ajattele että se olisi likaista tai pervoa, mutta se paikka vaan on vain yhtä asiaa varten mulle.

Yllätyin todella, kun jopa neljä läheistä naispuolista ystävääni ainakin väittävät harrastaneena anaaliyhdyntää toisinaan. Ehkä enemmän hämmästyin heidän miehistään, en kuvitellut kenestäkään heistä sellaista. Mutta enpä muiden seksiä ajattele muutenkaan, kuka tahansa voi tykätä mistä vaan :) oli kiva kuulla että ystävät ainakin pitivät siitä.

Vierailija
102/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en naisena halua että mieheni edes käsin koskee mua anaaliin, anaaliyhdyntää en aio kokeilla. En ajattele että se olisi likaista tai pervoa, mutta se paikka vaan on vain yhtä asiaa varten mulle.

Yllätyin todella, kun jopa neljä läheistä naispuolista ystävääni ainakin väittävät harrastaneena anaaliyhdyntää toisinaan. Ehkä enemmän hämmästyin heidän miehistään, en kuvitellut kenestäkään heistä sellaista. Mutta enpä muiden seksiä ajattele muutenkaan, kuka tahansa voi tykätä mistä vaan :) oli kiva kuulla että ystävät ainakin pitivät siitä.

Olet varmasti ainoa joka kyseisessä tilanteessa olisi yllättynyt. Valtaosa naisista haluaa välillä kakkoseen. Ainakin 90% ja vielä suurempi määrä on edes kerran kokeillut. Näilläkin jäänyt pelkäksi kokeiluksi kun mies ei ole osannut toimia oikein.

Mitä siinä menetät jos kokeilet anaaliseksiä. Todennäköisesti ei jää yhteen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä panen välillä peppuun ihan vaihtelun vuoksi. Pillu kylläkin kokonaisuutena tuntuu pannessa paremmalta. Mutta kyllä peppuilellon hetkensä... itsekin tykkään saada täytettä peppuni :)

Vierailija
104/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin kokeilla oikein sitä. Oon tosi tiukka ja yrittänyt"reenata"  mut silti se sattuu. Kiihottaa kumpaakin ja tekis mieli mut miten tosi tiukalla sais kivuttomasti onnistuun? 

Vierailija
105/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuh mä 50 mies joka haaveillut et sais naida jotain rouvaa joka reikään

Vierailija
106/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin panna takaa 

Vierailija
107/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain homot haluaa panna peppuun. Anna ukolle mielummin kenkää.

Vierailija
108/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vain homot haluaa suudella, antaa ja ottaa suuseksiä, käsihoitoja... Hyi semmoisiakin ne homot tekee.

Vierailija
109/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sekin homoa jos mies haluaa panna vain naista peppuun. Ei miestä.

Entä lasketaanko homoksi jos nainen ottaa mieheltä suihin koska mieskin voi niin tehdä. Tai suutelee. Sehän se varmasti on homouden mitta kun miehetki voivat sitä keskenään tehdä.

Olet kyllä melkoisen putkiaivo.

Vierailija
110/110 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Se anaali vaan nyt sattuu olemaan paras reikä mitä ihmisestä löytyy 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän