Kuinka moni ottaa oikeasti peppuun ja mitä tykkäätte siitä?
Uusi mieheni on selkeästi persemies ja näyttäis että hänen unelmien täyttymys ois saada panna mua sinne. Mua puoliksi kiihottaa ajatus ja puoliksi inhottaa. Mies ei onneksi yhtään painosta ja on tehnyt selväksi ettei se oikeasti haittaisi jos en halua, mutta toivoo että kokeilisin edes..
Kommentit (99)
No, tuon itselle riittämisen voi sanoa tai toteuttaa mun mielestä kahdella eri tavalla, tai enemmänkin asenteella: joko niin, että "en tykkää tuosta, joten et tykkää sinäkään", tai sitten niin että "ymmärrän että toi on sulle kiihottavaa, mutta mulle vaan ei, enkä halua".
Ja siitä päästäänkin sitten tuohon että väkisin vääntäminen ei olisi kivaa sillekään joka pyytää.
Näinhän se menee.
Ja fantasiasta, eihän se tietenkään yksinomaan riittäisi, että eläisi suhteessa, mutta seksiä olisi vain mielikuvitusystävän kanssa. Mulla se on mennyt niin, että kun yhteinen seksi vaimon kanssa tyydyttää kuitenkin 80% munkin tarpeista, niin voin elää sen kanssa että 20% on fantasiaa, varsinkin kun vaimo ei pidä minua inhottavana fantasioineni. Ne mainitsemani jutut ovat kuitenkin vain kivoja, kiihottavia lisämausteita, mutta kyllä se seksin suurin anti on siinä läheisyydessä ja yhteisessä nautinnossa, mitä siinä peruspanossa juuri tulee.
Suunnilleen noin mäkin sen ajattelen.
N47
Kun alkaa puhe perspanoista, niin katkeaa suhde.
Tästäkin asiasta on tehty tutkimuksia, en nyt löydä linkkiä siihen. Todella, todella harvassa ovat kakkosen harrastajat muualla kuin nettifoorumeilla sen tutkimuksen mukaan!!
En ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin asiasta on tehty tutkimuksia, en nyt löydä linkkiä siihen. Todella, todella harvassa ovat kakkosen harrastajat muualla kuin nettifoorumeilla sen tutkimuksen mukaan!!
En ihmettele.
Etpä tietenkään löydä. Mutta jos sua ei kiinnosta, niin älä luule että ketään ei voisi kiinnostaa. Suakin sen verran kiinnosti, että luit ketjun ja lopulta uskalsit vastatakin.
Meillä se on semmoinen ajatuksen tasolla kivempaa-juttu. Muutamasti kokeiltu enkä erityisemmin nauttinut vaikka koskettelusta sillä alueella tykkään. Suostuisin kyllä kokeilemaan uudelleen silloin tällöin jos se olisi miehelle tärkeää, mutta ei tunnu olevan niin väliksi.
Tykkään pepaseksistä miehen ja naisen kanssa, molemminpuolin-ottavana ja antavana. Ilppi 59
Pepaseksi on kaunista sekä toteuttajille että seuraajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte sulkijalihas pistää sopimuksen irti eikä paskaa pysty enää pidättämään 👌
Mistä alapeukut? Itse sairaanhoitajana näen näitä tapauksia useammin kun toivoisin.
Mikähän siinä on, että minä lääkärinä en näe? En tosin toivokaan yhtään tapausta.
Kun täällä on niin tyhmiä ihmisiä muutenkin pätemässä anaaliseksistä aina. Ei sen verta tunne esim anatomiaa että perus paska on helposti paksumpi kuin penis että jotenkin penis löystyttäisi jotain... Eipä ole koskaan ongelmia ollut ja vuosia on tullut peppuseksiä harrastettua eri kumppaneiden kanssa. Tolloja vaan täällä riittää todella ja näitä "lääkäreitä" kellä ei ole edes maalaisjärkeä
Tää on se ainainen ongelma jokaisessa peppuseksikeskustelussa kun maalaisjärjen menettäneet foorumiläälkärit höpöttää mitä sattuu ja saa traumoja kun joku tykkää peppuseksistä. Myös miehen laukeaminen peppuun on intensiivinen tunne ja tuntuu paremmalta kuin pilluun tuleminen. Siinä tunnen todella täyttyväni
Vierailija kirjoitti:
Kun alkaa puhe perspanoista, niin katkeaa suhde.
Suhde ei edes ala ennen kuin perspano on kuvioissa
Meillä on enemmän perseeseen panemista kuin vaginaan. Ja lopussa otetaan suihin. Molemmille nautinnollista. Tämä on varmaan palstalääkäreille kauheaa kun naisella ei ole ongelmia minkään suhteen.
Enemmän saisivat ihmiset olla kiinnostuneita toistensa peräaukoista, haistella, nuolla ja panna niitä kikulilla ja apuvälineillä.
Mul oli mimmi nii se halus aina jälkilöylyt peppikseen.... siis sit ku se oli tullu....
Meillä harrastetaan välillä, mutta melko harvoin. Ennen laukeamistani tykkään ja se kiihottaa mutta jos laukean ensin niin sitten inhottaa koko homma. Ja pitää olla tosi varovainen, en tykkää mistään kovasta pumppauksesta ollenkaan.
Naiset ovat aivan innoissaan perspanoista.
Minä tykkään ja suostun, mutta tietyillä ehdoilla. Esim kortsu niihin hommiin, koska en tahdo, että laukeaa sisään. Ja aika varovainen saa olla alussa, liukastetta tulee käyttää ja varoitus saman päivän aikana. Noilla ehdoilla ei ole tullut mitään ongelmia. Myös tappeja ollaan kokeiltu.
Mieheni tietää mitä tekee, joten hänen kanssaan kaikki ok, mutta uudessa suhteessa, jos olisin niin kestäisi kauan ennenkuin antaisin kakkosta eli luottaisin tarpeeksi.
Vaimo ei tykkää enkä minäkään. Mutta onneksi "kalakaverini" Joni tykkää ottaa.
Saku32
Pidän erityisesti siitä että saan olla päällä ja määrätä tahdin, kumppanin kiihoittuneisuutta kuunnellen
-tyttis
Juu. No, tuon itselle riittämisen voi sanoa tai toteuttaa mun mielestä kahdella eri tavalla, tai enemmänkin asenteella: joko niin, että "en tykkää tuosta, joten et tykkää sinäkään", tai sitten niin että "ymmärrän että toi on sulle kiihottavaa, mutta mulle vaan ei, enkä halua". Ja siitä päästäänkin sitten tuohon että väkisin vääntäminen ei olisi kivaa sillekään joka pyytää.
Ja fantasiasta, eihän se tietenkään yksinomaan riittäisi, että eläisi suhteessa, mutta seksiä olisi vain mielikuvitusystävän kanssa. Mulla se on mennyt niin, että kun yhteinen seksi vaimon kanssa tyydyttää kuitenkin 80% munkin tarpeista, niin voin elää sen kanssa että 20% on fantasiaa, varsinkin kun vaimo ei pidä minua inhottavana fantasioineni. Ne mainitsemani jutut ovat kuitenkin vain kivoja, kiihottavia lisämausteita, mutta kyllä se seksin suurin anti on siinä läheisyydessä ja yhteisessä nautinnossa, mitä siinä peruspanossa juuri tulee.