Paista.fi verkkokauppa
Onko täällä ketään, kuka olisi tilannut paista.fi verkkokaupasta? Tein tilauksen joulukuussa, sain lähetyksen tammikuussa ( kuukausi meni ) ja tilauksesta uupui 2/3 tuotteista. Reklamaatioon kyllä vastattiin, asia luvattiin korjata, mutta siitäkin on nyt mennyt liki 3vk eik mitään kuulu :( Onko muilla homma toiminut?
Kommentit (21)
Sama juttu, tilauksen toimittamisesta ei tietoa. Sähköpostiin ei vastata ja puhelimessa luvataan, mutta mitään ei tapahdu. Älkää tehkö tilauksia täältä. Alkaa vaikuttaa huijarilta.
Hei kaikki kolme kommentoinutta!
Huomasin keskustelun ja pyytäisinkin kaikkia laittamaan viestiä ongelmista tilauksessa meidän sähköpostiin osoitteeseen kauppa@paista.fi. Vastaamme kaikkiin vastaanotettuihin viesteihin päivän ja kiireisimmillään vähintään muutaman sisällä. Myös chat-linja sivuillamme palvelee arkisin.
Sijaitsemme Suomessa, mutta toimimme myös Ruotsissa ja EU-alueella. Palvelemme siis isolla volyymilla ja, vaikka prioriteettimme on hyvä asiakaspalvelu, joskus saattaa meidänkin päässä käydä varastomiehellä moka tai joskus se käy logistiikan päässä. Infoa vain meille, niin asia korjataan varmasti!
Nykyisin jokaisen tilauksen perään lähetämme myös arvostelupyynnön. Niihin vastaamalla palaute myös tulee perille ja huomioidaan. Käsittelemme jokaisen kahden ja yhden tähden arvostelun tuotepäällikön, asiakaspalvelun tai varaston kanssa riippuen siitä mihin huono kokemus perustuu.
98%:sti homma luistaa hyvin ja meillä on paljon tyytyväiväisiä asiakkaita. Mutta otamme mieluusti opiksi mokistamme!
Mika / Paista.fi
Ylimielisiä selityksiä!! Kukaan ei vastaa mihinkään! Älkää tilatko MITÄÄN!!
Minulle eivät ole toimittaneet tuotteita ollenkaan. Eivätkä viitsi edes vastata kyselyihin. No onneks noita tuotteita saa muualta ja paljon halvemmalla
Hyvin on tuotteet tulleet perille. Aina yleensä 1-2 päivää. Tilannut noin 4 kertaa. Kyllä uskaltaa tilata ja suosittelen myös. Hyviä tuotteita. Veitsi malleja voisi olla enemmän esim macilta ja Globalilta. Ei pelkkää Yaxelia.
Tilasin kaksi paistinpannua ja tulivat nopeasti. Olen oikein tyytyväinen ☺
Vanha ketju mutta haluan silti vastata omalta osaltani koska mielestäni verkkokaupasta saa nyt aivan liian yksipuolisen kuvan. Oon itse tilannut Paista.fistä kaksi hiiliteräspannua, leikkuulaudan, veitsen, teroituspuikon ja myöhemmin veitsenteroittimen ja kaikki on saapuneet luvatussa ajassa ja tuotteet ovat laadukkaita ja kestäneet päivittäistä käyttöä jo kauan. Yhden kerran taisi olla jotain viivytystä, mutta siitä ilmoitettiin heti tilaamisen jälkeen, ettei tuotetta ole vielä saatavilla ja lähetysilmoitus tuli heti kun tuote oli lähetetty. Sain myös henkilökohtaista apua pannujen rasvapolttamiseen. Mulla ei oo tästä kaupasta ja sen tuotteista kuin hyvää sanottavaa ja aionkin tästä mennä ihan samantien taas tilailemaan, kun siellä ob vielä jokusia tuotteita joita ilman en kuvittele voivani elää... :D
Ikävä kyllä erehdyin maksamaan saman tien kun tein tilauksen. Ilmoittivat ettei tuotetta tällä hetkellä ole. saapa nähdä kauanko menee....
3 vkoa odotellut hiiliteräspannua. Kuulemma matkalla jo ensimmäisen viikon jälkeen. Aina sama virsi kun sieltä jotain kysyy. En suosittele.
2 vkoa odoteltu hiiliteräspannua. Miksi myyvät jos tavaraa ei varastossa. En suosittele.
Sama homma täällä. Kaikkea on muka varastossa ja sitten muutaman päivän kuluessa tulee ilmoitus, että "suuren kysynnän vuoksi tavara on päässyt loppumaan", mikä on ymmärrettävää , mutta nykyjärjestelmä päivittää automaattisesti tavaran varastomäärän, joten he vain kalastavat asiakkaita tuolla, kaikkea on heti varastossa, jotta asiakkaat eivät tilaa muualta.
Ilmoituksesta on yli viikko ja edelleen lukee heti varastossa, vaikka ei ole..
Suomen pitkäaikaiset yritykset kuitenkin toimivat vakioasiakkailla ja kun kaupoista jää pahamaku suuhun niin asiakasta ei kovinkaan helposti saa takaisin.
Ps. Lisään vielä, että tietenkin kaikille sattuu virheitä, eikä minun tilauksella ole kiire, tulee kun tulee, mutta valehtelusta minä en pidä.
Sama kokemus täällä kuin muillakin. Tuotetta on sivujen mukaan varastossa ja luvattiin toimittaa tilaus jouluksi, kunhan tilaus tehdään määräpäivään mennessä, jonka tein. Tilauksen jälkeen s-postiin kilahtaa viesti tilatusta tuotteesta ja seurantatunnus, joka ei toimi.
Tunnus ei toiminut useaan päivään ja soitin asiakaspalveluun, jossa selityksiä piisaa. Perään tuli viesti, että ”tilaamaasi tuotetta ei voida varmuudella luvata jouluksi, koska kuljetukseen menee 5-7 päivää”. Silti laskujeni mukaan olisi ehtinyt jouluksi, mutta viestissä ei kerrottu lähteekö paketti välittömästi postiin.
Kannattaa miettiä tarkkaan, että mistä tilaatte.
Ei ole tavaraa tullut ei vastaa sähköpostiin. Todella törkeetä luvata Jouluksi jos ei pystytä lähettämään. En suosittele.
Kusetusta koko homma.
Tilattaessa tuotetta on, mutta tulee heti viesti että toimitetaan 3 kk:n päästä.
Ei tule vielä silloinkaan, vaan uusi viesti että toimitus viivästyy.
Huijauslafka! Tilausta ei kuulu eikä näy.
Sähköposteihin ei vastata.
Puhelimeen ei vastata.
Kuluttajariitalautakuntaan tehty tänään kirje.
Tilasin paistinpannun, jonka luvattu toimitusaika oli 2-5 arkipäivää. Kun viikon kuluttua otin yhteyttä asiakaspalveluun, sieltä vastattiin, että tilaus on joskus lähdössä. Nyt vasta huomasin, että toimitukseen pettyneitä on ollut muitakin. Firma ei ole näköjään saanut asioitaan kuntoon. Toivottavasti en menetä rahojani. Kannattaa välttää tätä firmaa.
Voi voi, ehdin tilaamaan tavaraa tuolta ennen kuin löysin tämän keskustelun. Tuleeko sieltä tavara lopulta perille vai meneekö rahat hukkaan ja rikosilmoitusta peliin?
Meinasin tilata valurautapannun tuolta, mutta empä taidakaan 🙄
Voi voi, ehdin tilaamaan tavaraa tuolta ennen kuin löysin tämän keskustelun. Tuleeko sieltä tavara lopulta perille vai meneekö rahat hukkaan ja rikosilmoitusta peliin?
Pelko taisi osoittautua turhaksi, juuri tuli ilmoitus että paketti on noudettavissa. Kahdessa päivässä saapui eli nopeaa toimintaa. Tähän saakka vaikuttaa hyvältä! Kommentoin lisää kun paketti on haettu.
Mulle eivät ole toimittaneet tuotteita ollenkaan. Tilatessa piti olla heti varastossa, parin päivän päästä tuli viesti että toimittavatkin vasta muutaman päivän päästä ja nyt jo kolme viikkoa odotellut eikä tavaraa näy. En suosittele!