Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Facebookiin liittyminen vaikeaa?

Vierailija
21.01.2017 |

Osaako normaaliälyinen ihminen liittyä siihen ilman ongelmia? Täytyykö siihen liittyä omalla nimellä? Voiko liittyä siten ettei kukaan Facebookissa oleva tuttu saa ikinä tietää siitä? Täytyykö olla kuva?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyminen on helppoa. Käyttöehtojen mukaan pitää käyttää omaa nimeä mutta käytännössä keksittykin nimi käy. Kuva ei ole pakollinen.

Vierailija
2/4 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako normaaliälyinen ihminen liittyä siihen ilman ongelmia? Täytyykö siihen liittyä omalla nimellä? Voiko liittyä siten ettei kukaan Facebookissa oleva tuttu saa ikinä tietää siitä? Täytyykö olla kuva?

Liittyminen on ihan helppoa. Yleensä siihen liitytään omalla nimellä, se on ikään kuin se idea siinä joten en tiedä miksi joku haluaisi liittyä eri nimellä. Periaatteessa voi liittyä ettei tutut saa tietää, mutta jos omalla nimellä liityt niin aika varmasti joku ennen pitkää sinut löytää. Jos välttelet jotakuta mutta olet tämän jonkun Facebook-kaverin kaveri, kyllä hän sinut aika isolla varmuudella löytää. Eli jos et omalla nimellä liity niin ehkä sitten kukaan ei löydä sinua. Ei tarvitse kuvaa, monella ei ole tai on tyyliin jonkun eläimen kuva tai maisema tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks utelias kaverini on liittynyt jollain koni-kaninen salanimellä. siksi että voi tutkailla ihmisten asioita eikä tarvi kertoa itsestään mitään.

mä en ehtinyt oikein siihen eka aaltoon, jossa kaikki littyivät ja kaivoivat jotkut vanhat ruisrock-kaverit vuoden 1989 bon jovin keikalta mukaan.

sitten aikaa kului ja huomasin etten viitti liittyä ollenkaan. 

elän ihan omanlaista elämää ja liikun paljon enkä millään viitsi päivittää koko maailmalle, että mitä teen ja missä olen. ei ole tarvetta ollunna. 

tiedän kyllä että lukijoita ja jotain ryhmiä voi rajoittaa ja näyttää vaan osan ja semmoista, mutta en jaksa siltikään nähdä sitä vaivaa. 

eikö se ole jo vähän meneen talven lumia muutenkin.

Vierailija
4/4 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yks utelias kaverini on liittynyt jollain koni-kaninen salanimellä. siksi että voi tutkailla ihmisten asioita eikä tarvi kertoa itsestään mitään.

mä en ehtinyt oikein siihen eka aaltoon, jossa kaikki littyivät ja kaivoivat jotkut vanhat ruisrock-kaverit vuoden 1989 bon jovin keikalta mukaan.

sitten aikaa kului ja huomasin etten viitti liittyä ollenkaan. 

elän ihan omanlaista elämää ja liikun paljon enkä millään viitsi päivittää koko maailmalle, että mitä teen ja missä olen. ei ole tarvetta ollunna. 

tiedän kyllä että lukijoita ja jotain ryhmiä voi rajoittaa ja näyttää vaan osan ja semmoista, mutta en jaksa siltikään nähdä sitä vaivaa. 

eikö se ole jo vähän meneen talven lumia muutenkin.

Siellä on paljon hyviä ryhmiä, harrastuksiin, paikkakuntiin, politiikkaan ym. liittyen, siis kaikkeen maan ja taivaan välillä, ihan niitä liikunta/urheilu-juttujakin. Aika pihalla kaikesta on jos ei facessa ole. Ei ole mikään pakko laittaa että mitä teen ja missä olen, eikä ole pakko ottaa ketään kaveriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän