Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetti kaupassa, mies sanoi kuuluvaan ääneen suurperheen äidin kuullen "kortsuja ton pitäisi ostaa"

Vierailija
21.01.2017 |

Viisi lasta juoksivat pitkin käytävää ja kiljuivat. Ei kuulemma ollut tarkoitus että tuo ks. äiti kuulisi mutta ilmeestä päätellen kyllä kuuli...

Sinä äiti, jos luet tätä palstaa niin olen pahoillani miehen puolesta, hänellä oli vaan huono päivä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄIJÄ! Mies kyllä oli harvinaisen oikeassa. Miksi niitä lapsia pitää tehdä useita? Maailmassa muutenkin liikaa ihmisiä. Itsekäs tämä suurperheen äippä.

Suomessa kuolee ihmisiä enemmän kuin syntyy. Väestönkasvu on vain ja ainoastaan mamujen syytä.

Vierailija
42/44 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi oli ihan oikeassa.

Entä sitten, vaikka oli. Ei se tarkoita, että on hyväksyttävää olla mulkku toisille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, itse kommentoin ja minua saa kommentoida, ei hetkauta pätkääkään.

Vierailija
44/44 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi häpeät ap rehellistä mielipidettä. Itse kommentoin, kun jotkut palauttavat ostoskärryllisen pulloja. 

Sukulaisellani on mökki, jossa koko suku viettää aikaansa kesäisin. He itse hakevat keväällä Virosta satsin joka kestää yleensä koko kesän olutta, siideriä ja lonkeroa. suurin osa vieraista tuo vielä omat juomat kesällä mukanaan ja useimmilla on Viron juomia. Kesän lopussa pakkaavat sitten autoonsa tyhjät hylsyt ja painelevat Viroon viemään tyhjät. Saavat yleensä 200-300€ pelkistä panteista ( ja Virossa ei pantista paljon saa) ja ostavat sillä sitten uuden satsin talveksi. Sinä varmaan järkyttyisit kauhusta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme