Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella lyhyt tukka = miehet ei kiinnostu tai kumppani jättää?

Short hair, don't care
20.01.2017 |

Täällä oli aamulla keskustelu, jossa aloittaja kertoi miehensä uhanneet jättää hänet, jos aloittaja leikkaa polkkatukan. Siis mitä v*****?? Vielä vuonna 2017 naisen pitää miellyttää miestä kasvattamalla pitkän, mutta epäkäytännöllinen tukan? Mistä lähtee ensinnäkin idea, että naisella pitää olla pitkä tukka? Siis ihan käsittämättömän vanhanaikainen ajatusmaailma ihmisillä! Mulla on lyhyet hiukset ja pukeudun muutenkin tosi poikamaisesti, enkä käytä hameita yms. eikä mulla koskaan seurasta ole pulaa ollut! Miehet tykkää aavistuksen tomboy -tyyppisistä naisista ja tuntevat heihin suurta vetoa. En tajua, miks naiset yrittää houkutella miehiä jaksolla ja kaikilla hepenillä ja samalla painavat itseään siihen ojaan, mistä feministit ovat yrittäneet naisia nostaa viimeiset sata vuotta. Muutenkaan en ymmärrä naisia, jotka yrittää miellyttää miestä ja hakee hyväksyntää heiltä. Naiset, olkaa omia itsejänne, älkääkä taipuko miesten tahtoon!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin alapeukkua, koska pidän pitkää tukkaa, käytän hameita ja meikkaan ensisijaisesti, koska viihdyn näin ja itseäni miellyttää naisellinen tyyli. En pane pahakseni jos olen miestenkin mieleen, mutta se ei ole pääasia. Minun feminismini antaa naisille valinnan vapauden omaan ulkonäköönsä ja koristautuminen ja ehostautuminen ovat yhtä sallittuja kuin tomboy-tyyli.

Sinä olet just semmonen nainen, jonka vuoksi tasa-arvo ei mene eteenpäin

Vierailija
22/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät tai lyhyet, kunhan ette vedä sellaista kauheaa sekoitusta, jossa osa hiuksista pitkinä ja sitten vaikka toinen sivu vedetty millin pituiseksi. Se se vasta on rumaa, hyi helkkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän tuntuu miehiä haittaavan naisen lihavuus. t. lihava nainen

Vierailija
24/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut iham lyhyet hiukset jo vuosia ja miehiä on piisannut!

Vierailija
25/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeä provohan se oli. Puolihuolimaton huitaisu.

Vierailija
26/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään että naiseni käyttää lyhyttä tukkaa. Koskaan ei ole ollut 10cm tukkaa muutaman kerran kalju. Sinänsä hassua kun minulla on 35-45cm tukka. Me pidämme toisistamme juuri näin.

Vierailija
27/27 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas feminismi!