Naisella lyhyt tukka = miehet ei kiinnostu tai kumppani jättää?
Täällä oli aamulla keskustelu, jossa aloittaja kertoi miehensä uhanneet jättää hänet, jos aloittaja leikkaa polkkatukan. Siis mitä v*****?? Vielä vuonna 2017 naisen pitää miellyttää miestä kasvattamalla pitkän, mutta epäkäytännöllinen tukan? Mistä lähtee ensinnäkin idea, että naisella pitää olla pitkä tukka? Siis ihan käsittämättömän vanhanaikainen ajatusmaailma ihmisillä! Mulla on lyhyet hiukset ja pukeudun muutenkin tosi poikamaisesti, enkä käytä hameita yms. eikä mulla koskaan seurasta ole pulaa ollut! Miehet tykkää aavistuksen tomboy -tyyppisistä naisista ja tuntevat heihin suurta vetoa. En tajua, miks naiset yrittää houkutella miehiä jaksolla ja kaikilla hepenillä ja samalla painavat itseään siihen ojaan, mistä feministit ovat yrittäneet naisia nostaa viimeiset sata vuotta. Muutenkaan en ymmärrä naisia, jotka yrittää miellyttää miestä ja hakee hyväksyntää heiltä. Naiset, olkaa omia itsejänne, älkääkä taipuko miesten tahtoon!
Kommentit (27)
Pitkät tai lyhyet, kunhan ette vedä sellaista kauheaa sekoitusta, jossa osa hiuksista pitkinä ja sitten vaikka toinen sivu vedetty millin pituiseksi. Se se vasta on rumaa, hyi helkkari.
Paljon enemmän tuntuu miehiä haittaavan naisen lihavuus. t. lihava nainen
Minulla ollut iham lyhyet hiukset jo vuosia ja miehiä on piisannut!
Ihan selkeä provohan se oli. Puolihuolimaton huitaisu.
Minä ainakin tykkään että naiseni käyttää lyhyttä tukkaa. Koskaan ei ole ollut 10cm tukkaa muutaman kerran kalju. Sinänsä hassua kun minulla on 35-45cm tukka. Me pidämme toisistamme juuri näin.
Sinä olet just semmonen nainen, jonka vuoksi tasa-arvo ei mene eteenpäin