Naisella lyhyt tukka = miehet ei kiinnostu tai kumppani jättää?
Täällä oli aamulla keskustelu, jossa aloittaja kertoi miehensä uhanneet jättää hänet, jos aloittaja leikkaa polkkatukan. Siis mitä v*****?? Vielä vuonna 2017 naisen pitää miellyttää miestä kasvattamalla pitkän, mutta epäkäytännöllinen tukan? Mistä lähtee ensinnäkin idea, että naisella pitää olla pitkä tukka? Siis ihan käsittämättömän vanhanaikainen ajatusmaailma ihmisillä! Mulla on lyhyet hiukset ja pukeudun muutenkin tosi poikamaisesti, enkä käytä hameita yms. eikä mulla koskaan seurasta ole pulaa ollut! Miehet tykkää aavistuksen tomboy -tyyppisistä naisista ja tuntevat heihin suurta vetoa. En tajua, miks naiset yrittää houkutella miehiä jaksolla ja kaikilla hepenillä ja samalla painavat itseään siihen ojaan, mistä feministit ovat yrittäneet naisia nostaa viimeiset sata vuotta. Muutenkaan en ymmärrä naisia, jotka yrittää miellyttää miestä ja hakee hyväksyntää heiltä. Naiset, olkaa omia itsejänne, älkääkä taipuko miesten tahtoon!
Kommentit (27)
Onhan se pitkä tukka kauniimpi, mutta en mä jättäis vaikka kalju olis, jos muuten synkkais.
Ehkä se on nuorten naisten ongelma lähinnä, miesten miellyttämisen tarve. Nelikymppisenä on kyllä ihanan vapauttavaa kun tajuaa, että pääasia on se, että itse on tyytyväinen oloonsa. Muita ei tarvitse yrittää miellyttää jos se ei hyvältä tunnu.
Typerä yleistys sanoa että miehet tykkää tomboy-tyyppisistä naisista, sama kuin sanoa että miehet tykkää isotissisistä blondeista. Eiköhän niitä makuja kuitenkin ole ihan yhtä paljon kuin miehiäkin. Ja eiköhän ne naisellisen näköiset naiset ole pääosin sen näköisiä ihan siksi että itse haluavat eikä miehiä miellyttääkseen.
Lesboa voi olla lyhyt tukka, mutta muuten naiset pitkätukkaisina, kiitos! En ymmärrä muutenkaan, miksi naisilla on kauhee vimma näyttää miehiltä?
T. Herra "Hefe" Hetero
Kananpersetukka on rock mutta EI HOT
Pitkä tukka oikeesti on mun kaunein piirre. Eli ihan vaikka jotain miestäkin se miellyttäisi, hui kauheaa, niin en tod leikkaa.
Eiköhän se ole jokaisen naisen omassa päätäntävallassa oleva asia, että millaisia hiuksia kukin haluaa pitää. Jos kumppani uhkailisi suhteen päättymisellä kampaukseni takia, niin eipä sellaisen tyypin menettäminen paljoa harmittaisi. Löytyy niitä oikeitakin miehiä.
Mä tunnen pari melkein 60-vuotiasta naista, joiden on PAKKO pitää pitkiä hiuksia, koska aviomiehet ei anna niiden leikata hiuksiaan lyhyiksi. Mix siihen tarvitaan miehen lupa, jos haluaa leikata hiuksiaan? Näyttäisivät nuoremmilta, jos leikkaisivat hiuksensa nuorekkaammiksi eikä aina pitäis hiuksiaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Lesboa voi olla lyhyt tukka, mutta muuten naiset pitkätukkaisina, kiitos! En ymmärrä muutenkaan, miksi naisilla on kauhee vimma näyttää miehiltä?
T. Herra "Hefe" Hetero
Ai nainen näyttää sinusta mieheltä jos on lyhyet hiukset? Jos et näe muuta eroa miesten ja naisten fysiikan välillä kuin pitkät hiukset, niin minulla on sinulle uutinen: olet tapaillut pelkästään ladyboy-"naisia".
Minulla taas on pitkät hiukset yksinomaan siitä syystä, että ne ovat käytännölliset. Ei tarvitse ravata kampaajalla ja laittaminen on helppoa ja nopeaa pitipä sitten ponnarilla tai nutturalla. Käytän myös aina mekkoa tai hametta, koska tuntuvat housuja miellyttävämmältä päällä (tai siis eivät ollenkaan tunnu miltään). Voi voi sitten vaan, jos miehet eivät tykkää.
Mulla on melkein ristiselkään asti ulottuvat hiukset ihan vain laiskuuden takia. Ei jaksa käydä kampaajalla vähän väliä saati sitten laittaa nätisti hiuksia. Yleensä mulla onkin epämääräinen nuttura niskassa. Kampauksia en osaa tehdä eikä ole paljoa kiinnostusta opetellakaan.
Nuorempana oli ihan lyhyet hiukset ja sen jälkeenkin vähän mitä mittaa sattuu. Nyt aloin taas haaveilla lyhyistä hiuksista, ihan vain vaihtelun takia.
On sitten ollut lyhyet tai pitkät hiukset niin kyllä noita miehiä on ympärillä on pörräillyt. Nykyään tosin vähemmän kun alkaa vissiin olemaan ikää liikaa.
Itse lyhensin tukkaa kun se on vessan pöntöllä ikävä pakaroille yltää mutta ei reikään asti.
Typerää yleistyessä, AP! Yleensä vastakohdat vetää toisiaan puoleensa ja naiselliset naiset vie kaikista komeimmat miehet, koska yin ja Yan, kuu ja aurinko. Naiset naisia jaa miehet Miehiä! Rakastan omaa naisellisuuttani
Lyhyt tukka menettelee jos nainen antaa paljon ja ottaa suuhun
Naiset ovat kyllä säälittäviä kun tällaista oikeasti miettivät.
Annoin alapeukkua, koska pidän pitkää tukkaa, käytän hameita ja meikkaan ensisijaisesti, koska viihdyn näin ja itseäni miellyttää naisellinen tyyli. En pane pahakseni jos olen miestenkin mieleen, mutta se ei ole pääasia. Minun feminismini antaa naisille valinnan vapauden omaan ulkonäköönsä ja koristautuminen ja ehostautuminen ovat yhtä sallittuja kuin tomboy-tyyli.
Tukka lyhyt tai pitkä,seksikäs nainen on seksikäs nainen.
Tukan pituus on jokaisen oma asia ja miestenkin pitäisi saada päättää oman tukkansa pituudesta kaikissa elämänvaiheissaan itse oman halunsa mukaan. (...tiedätte kyllä mihin viittaan)
Vierailija kirjoitti:
T. Herra "Hefe" Hetero
Minä kyllä olen a Ina tykännyt ja myös seurustellut lyhyttukiaisten naisten kanssa. Tuskin ne ihan lesboja ovat olleet, kaikki ei varmaan edes biitä, kun mun kelpuuttivat peti kaverikseen.
T. Herra Big Boss Hetero
Mä leikkasin kesällä pitkän tukan olkapäille asti ja nyt on jo vähän lyhyempikin. Vientiä on vaan enemmän ja näytän paljon nuoremmalta ja freesimmältä :)
N33