Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta vieraannuttaa todellisuudesta

Vierailija
20.01.2017 |

Ainakin mullle käy niin jos olen paljon täällä. Sairastan masennusta ja jonkinsortin ahdistusta eli en käy töissä enkä opiskele.
Täällä tulee siis oltua kun ei ole muutakaan tekemistä, jollainhan se tyhjiö pitää täyttää. Elämä tuntuu kurjemmalta jos olen täällä, ihmisillä on ihan ihme ongelmia. Mutta kun käy lenkillä, kaverin luona tai ylipäätään ulkona niin huomaa ettei se olekaan niin paha.

Palsta on kyllä vaikuttanut ajatteluuni, mietin jatkuvasti ihmisistä asioita tyyliin "onkohan tuo muija av-mamma" tai kaupassa jos joku ostaa eineksiä niin "ompa junttimaista ja wt:ta" sekä miehistä kuka sopii muottiin alfa, jännämies tai lassukka :/
Myös ihmisten kaveri ja parisuhteita ihmettelen koska av:n mukaan kaunis nainen ei voi seurustella köyhän ja tavallisen näköisen miehen kanssa.
Palstan mukaan uusia kavereitakin voi saada vain koulusta, töistä tai harrastuksista. Missään tapauksessa jääkiekkoa aktiivisesti harrastava mies ei voi ystävystyä paljon pleikkarilla/tietokoneella pelaavan miehen kanssa koska niillä ei ole mitään yhteistä elleivät ole tunteneet toisiansa päiväkoti-iästä saakka ja siten ovat kavereita vain velvollisuudentunteesta. No oikeassa elämässä on ihan outoja ihmissuhdekuvioita joita palstalla haukuttaisiin provoksi jos niistä kirjoittaisin. Kyllä kaduttaa että googlen kautta aikanaan päädyin tänne

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ap, lääkkeet.

Vierailija
2/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ap, lääkkeet.

juu otettu on

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta on.

Vierailija
4/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa ihan täysin! Itsekin kun olen viettänyt täällä paljon aikaa huomaan miten vääristyneen maailmankuvan täältä saa. Varsinkin työttömänä kun muut sosiaaliset kontaktit jää vähän puolitiehen. 

Vierailija
5/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nyt asian ytimessä, oikeesti! Oon miettinyt ihan samaa. Jotenkin nykyään semmoinen olo, että tuntuu, että kaikki mitä teen, sanon ja ajattelen on väärin. Tai ainakin tyhmää jollain tavalla. Jos en ole jonain päivänä ahdistunut, niin täältä löytyy joku aihe, mikä alkaa ahdistaa. Kuitenkaan en osaa lopettaa täällä käymistä!

Vierailija
6/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ap, lääkkeet.

10-vuotiaan pojan sieppaus Rovaniemellä oli mielikuvituksen tuotetta - rikosta ei epäillä

Vierailija
7/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen muuttanut käsitystä naisista ihan tämän palstan vuoksi.

Ei ne olekaan kodin hengettäriä, vaan laskelmoivia ja miehiä arvostelevia kyykäärmeitä.

Miten vois edes uskoa enää, että joku nainen voisi rakastaa heikolla itsetunnolla varustettua kilttiä miestä.

Otanta on sen verran laaja lukijakunnassa, että pitää paikkansa paremmin kuin lehtien vaaligallupit.

Pitäs näppinsä erossa niin ei itsetunto romahda ihan täysin.

Vierailija
8/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin poliisi on selvittänyt, että aiemmin uutisoitu 10-vuotiaan pojan sieppaus oli mielikuvituksen tuotetta. Rikosta ei tapahtunut.

Vierailija
9/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oppii ymmärtämään, että tämä palsta on vain viihdettä eikä todellisuutta, niin ei ahdista.

Vierailija
10/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Täällä saa ihmisestä raadollisen totuudenmukaisen kuvan. On esim. oppinut kuinka kammottavaa kusipäinen saasta keskiverto suomalaisnainenkin on.

Vierailija
11/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa ihan täysin! Itsekin kun olen viettänyt täällä paljon aikaa huomaan miten vääristyneen maailmankuvan täältä saa. Varsinkin työttömänä kun muut sosiaaliset kontaktit jää vähän puolitiehen. 

Kohtalotoveri :D Itse lähden lenkille vaikka vähän ahdistaa. Sää on hyvä niin pitää siitä yrittää nauttia ja on aika laittaa kone kiinni koska tullut oltua taas monta tuntia.

ap

Vierailija
12/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Haluaisin tutustua sinuun ap. Voisimme yhdessä harjoitella av:sta vieroittautumista ja silloin tällöin jupista Citymarketin kahviossa eineksiä ostaville wt-mammoille nyrpeä ilme kasvoillamme.

Vierailija
13/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari viikkoa av-tauolla ja aloin taas pari päivää sitten selailla näitä juttuja. Täytyy sanoa että hämmästytti: paljon horinaa aiheista joista yksikään ihminen todellisessa maailmassa ei ole välttämättä edes kuullut, paskoja provoja, vihaa, vittuilua, luokatonta "keskustelua", kaikkee!

Tekisi mieli lopettaa, mutta onneksi täällä on joskus jotain hupaisaakin. Esmes aiheissa jotka ei kiinnosta rasisteja ja naisvihaajia voi olla ihan hyviäkin juttuja.

Vierailija
14/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av palstan mukaan kukaan mies ei saa ikinä pillua.

Vierailija
15/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on masennus ja luen tätä palstaa piristääkseni itseäni. Ihmisillä on kaikkia todella huvittavia asenteita ja aivoituksia ja piristyn aina huomatessani olevani erilainen ja että minulla menee hyvin. :D

Vierailija
16/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas täällä näkee usein ihmisten todellisuuuden, eli todellisia ajatuksia ja ongelmiakin, joista voi jotain kertoa anonyymisti. Kyllä oikea elämä vaikuttaa toki kivemmalta, kun en näe ihmisten rumia ajatuksia ja masentavia ongelmia, vaan näen vain normin mukaista sivistynyttä käytöstä ja kulissia.

Vierailija
17/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täällä ei ole paljonkaan erilaisempia juttuja kuin muualla somessa. Jos muualta peistaisi kommentteja av:n ketjuihin, ne ei erottuisi joukosta mitenkään. No, ehkä pillujuttuja on täällä enemmän.

Vierailija
18/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pari viikkoa av-tauolla ja aloin taas pari päivää sitten selailla näitä juttuja. Täytyy sanoa että hämmästytti: paljon horinaa aiheista joista yksikään ihminen todellisessa maailmassa ei ole välttämättä edes kuullut, paskoja provoja, vihaa, vittuilua, luokatonta "keskustelua", kaikkee!

Tekisi mieli lopettaa, mutta onneksi täällä on joskus jotain hupaisaakin. Esmes aiheissa jotka ei kiinnosta rasisteja ja naisvihaajia voi olla ihan hyviäkin juttuja.

s-uvakki ja miesvihaketjut ovat parhaita!

Vierailija
19/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin taipumusta ilmaista mielipiteeni täällä kärjistetymmässä muodossa kuin mitä todellisuudessa ajattelen. Uskon että ihmiset ei oo ihan niin inhottavia ja yksinkertaisia kuin täällä välillä vaikuttaa.

Vierailija
20/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas täällä näkee usein ihmisten todellisuuuden, eli todellisia ajatuksia ja ongelmiakin, joista voi jotain kertoa anonyymisti. Kyllä oikea elämä vaikuttaa toki kivemmalta, kun en näe ihmisten rumia ajatuksia ja masentavia ongelmia, vaan näen vain normin mukaista sivistynyttä käytöstä ja kulissia.

Näin se on, todellisuus on paljon rumempi kuin miltä vaikuttaa. Täällä kärjistetään ja provoillaan, silti AVn perusteella voi saada lähempänä todellisuutta ja totuutta olevan käsityksen ihmisistä, kuin mitä keskustelemalla nk oikeassa elämässä.

Känniläiset ja todella vihaiset voivat laukoa totuuksia kasvotusten, muut valehtelevat ja kaunistelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi