Tämä palsta vieraannuttaa todellisuudesta
Ainakin mullle käy niin jos olen paljon täällä. Sairastan masennusta ja jonkinsortin ahdistusta eli en käy töissä enkä opiskele.
Täällä tulee siis oltua kun ei ole muutakaan tekemistä, jollainhan se tyhjiö pitää täyttää. Elämä tuntuu kurjemmalta jos olen täällä, ihmisillä on ihan ihme ongelmia. Mutta kun käy lenkillä, kaverin luona tai ylipäätään ulkona niin huomaa ettei se olekaan niin paha.
Palsta on kyllä vaikuttanut ajatteluuni, mietin jatkuvasti ihmisistä asioita tyyliin "onkohan tuo muija av-mamma" tai kaupassa jos joku ostaa eineksiä niin "ompa junttimaista ja wt:ta" sekä miehistä kuka sopii muottiin alfa, jännämies tai lassukka :/
Myös ihmisten kaveri ja parisuhteita ihmettelen koska av:n mukaan kaunis nainen ei voi seurustella köyhän ja tavallisen näköisen miehen kanssa.
Palstan mukaan uusia kavereitakin voi saada vain koulusta, töistä tai harrastuksista. Missään tapauksessa jääkiekkoa aktiivisesti harrastava mies ei voi ystävystyä paljon pleikkarilla/tietokoneella pelaavan miehen kanssa koska niillä ei ole mitään yhteistä elleivät ole tunteneet toisiansa päiväkoti-iästä saakka ja siten ovat kavereita vain velvollisuudentunteesta. No oikeassa elämässä on ihan outoja ihmissuhdekuvioita joita palstalla haukuttaisiin provoksi jos niistä kirjoittaisin. Kyllä kaduttaa että googlen kautta aikanaan päädyin tänne
Kommentit (39)
No mä en ottaisi lähtökohtaisesti kovin tosissani juttuja joita tänne kirjoitetaan, pitää oppia suodattamaan. Toki itsekin välillä mietin että "onkohan tuolla kirjoittajalla kaikki hyvin" tms.
Vierailija kirjoitti:
Tänne palstalle on kokoontunut hyvin suuri määrä ihmisiä joiden tulot on huikeat, voisin kuvitella 250 000 € /vuosi, uudet autot ostetaan säästöillä, 300 neliöinen omakotitalo helsingistä samoin. Toki sijoitusanuntojakaan unohtamatta. Kaikille lapsille on lapsilisät rahastoituna ja kohta on jo 80 000 € tilillä heilläkin vaikka vasta vanhin on 5 v.. "Siis, mitä?!! Eikö kaikki järkevät äidit ja isät tee näin?" Kaikessa ajattelussa ja tekemisessä nämä ihmiset on aivan ylivertaisia muutenkin. Painoindeksi on korkeintaan 19, miehillä pituus 190 cm, koska sitä lyhyemmät ovat kääpiöitä. Kaikkien itseään kunnioittavien naisten puolisoilla peniksen pituus on lähemmäs 20 cm, jopa yli ja paksuutta on lauantaimakkärapötkön verran. Tietenkin nämä ihmiset ovat kouluttautuneet vähintään minimijärkevyystason verran, eli yliopistotutkinnot kolmelta alalta. Lapset, joihin on varaa ilman yhteikunnan tukia, on kasvatettu täydellisiksi ja jo kaksivuotiaalla ymmärrys syy-yhteys-seurauksista. Lisäksi käytöstavat on hiottu huippuunsa ja ravintolassa osataan käyttäytyä koko kolmituntisen aterionnin ajan niin, että kanssaruokailijat eivät edes huomanneet lasta.
Ulkomaanmatkoilla käydään tietenkin monesti vuodessa ja täydellinen englanninkielen ääntäminen ja sanavarasto kirvoittaa lontoolaiset kilvan ihmettelemään, etteikö henkilö todellakaan ole syntyperäin britti.Moni tämän palstan keskustelu todellakin alkaa ahditaa tälläisten itsensä korokkeelle nostavien kirjoittajien jutuista. Mä osaan onneksi jo skipata aika nopeasti ne ketjut jotka sais sapen kiehumaan. Onneksi täältä löytyy ihan hauskojakin keskusteluita ja joistain asioista huomaa, että ihan pätevän oloista porukkaa viihtyy linjoilla.
Äläkä unohda, että naisilla pimppi vaan kiristyy ja kaunistuu synnytyksessä ja rinnat kasvaa ja kiinteytyy imetyksessä av palstalaisilla :)
Tämä on ok palsta sellaiselle joka pystyy kirjoittamaan suurin piirtein oikein eikä älyssä ole suurempia vikoja, mutta sosiaalisten taitojen ym. syiden takia ei saa ääntään kuuluville normaalissa yhteiskunnassa. Toki kaikki ei täytä edes näitä ehtoja, mutta osa kirjoittajista kuitenkin.
No, täällä sanotaan suoraan se, mitä oikeasti ei viitsi tai kehtaa sanoa. Kyllähän se välillä kirpasee.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on masennus ja luen tätä palstaa piristääkseni itseäni. Ihmisillä on kaikkia todella huvittavia asenteita ja aivoituksia ja piristyn aina huomatessani olevani erilainen ja että minulla menee hyvin. :D
Täälläkin masennus ja liuta muitakin pääkopan ongelmia. Usein kun olen näitä palstan juttuja lukenut, niin olen huojentuneena ajatellut, että onneksi mulla sentään vielä on järki päässä, enkä ihan noin sekaisin ole 🙃
Vierailija kirjoitti:
No mä en ottaisi lähtökohtaisesti kovin tosissani juttuja joita tänne kirjoitetaan, pitää oppia suodattamaan. Toki itsekin välillä mietin että "onkohan tuolla kirjoittajalla kaikki hyvin" tms.
Sama. Ja ainoa, josta olen vakuuttunut, ettei kaikki ole ihan himassa on se persejyrssijä vai anaalihamsteriko se nyt oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja ainoa, josta olen vakuuttunut, ettei kaikki ole ihan himassa on se persejyrssijä vai anaalihamsteriko se nyt oli.
Niin se joka kirjoittaa yöllä av:lle?
"Elämä tuntuu kurjemmalta jos olen täällä, "
Minulla on juuri päinvastoin! Kun näitä juttuja lukee, voi vain ihmetellä, millaista porukkaa täällä pyörii ja todeta, että kyllä itsellä vaan on asiat hyvin tai suorastaan erinomaisesti.
Pitäisi kyllä lopettaa nämä palstavierailut, minusta tuntuu, että täällä pehmenee aivot...
Taidat ottaa liian tosissaan jutut täällä, suurin osa ei ole täällä vakavaa keskustelua varten.
Ylilaudalla piipahtaminen voisi auttaa ap tä :)! Sitten tääkin palsta alkaa tuntua siedettävämmältä jo. Älä vaan mene ikinä murhainfoon...:)! ( nyt se jo menee......! ) :)!
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet ap, lääkkeet.
Sinun pitää itse oppia huolehtimaan lääkkeistäsi.
Hommaa dosetti.
Ap, ei voi mitenkään tietää missä lääkkeesi ovat.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Täällä saa ihmisestä raadollisen totuudenmukaisen kuvan. On esim. oppinut kuinka kammottavaa kusipäinen saasta keskiverto suomalaisnainenkin on.
Täähän se ois. Olin häissä joihin piti parille viedä kallis lahja listalta ja häissä ruuat oli halpaa, ei sentään makaronilaatikkoa. Häät todisti sen kuinka ahneita ihmiset on, pitää olla niin hienoa kuin olla voi ja vastineeksi saa halpaa ruokaa ja kurjat häät. Morsian oli varmasti av mamma
Minä pakenen todellisuutta ihan tarkoituksella tänne. Todellisuus vain ahdistaa, väsyttää ja surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Täällä saa ihmisestä raadollisen totuudenmukaisen kuvan. On esim. oppinut kuinka kammottavaa kusipäinen saasta keskiverto suomalaisnainenkin on.
Omaa osuuttasi et näe.
Minä huomaan palstaa lukiessani entistäkin selkeämmin kuinka hieno elämä ja loistavat puitteet sille minulla on!
Täällä käy paljon ihmisiä, mutta on myös todella paljon ihmisiä jotka eivät käy.
Kaikki eivät edes tiedä mikä av on.
Yritän pitää tämän mielessä.
Tänne palstalle on kokoontunut hyvin suuri määrä ihmisiä joiden tulot on huikeat, voisin kuvitella 250 000 € /vuosi, uudet autot ostetaan säästöillä, 300 neliöinen omakotitalo helsingistä samoin. Toki sijoitusanuntojakaan unohtamatta. Kaikille lapsille on lapsilisät rahastoituna ja kohta on jo 80 000 € tilillä heilläkin vaikka vasta vanhin on 5 v.. "Siis, mitä?!! Eikö kaikki järkevät äidit ja isät tee näin?" Kaikessa ajattelussa ja tekemisessä nämä ihmiset on aivan ylivertaisia muutenkin. Painoindeksi on korkeintaan 19, miehillä pituus 190 cm, koska sitä lyhyemmät ovat kääpiöitä. Kaikkien itseään kunnioittavien naisten puolisoilla peniksen pituus on lähemmäs 20 cm, jopa yli ja paksuutta on lauantaimakkärapötkön verran. Tietenkin nämä ihmiset ovat kouluttautuneet vähintään minimijärkevyystason verran, eli yliopistotutkinnot kolmelta alalta. Lapset, joihin on varaa ilman yhteikunnan tukia, on kasvatettu täydellisiksi ja jo kaksivuotiaalla ymmärrys syy-yhteys-seurauksista. Lisäksi käytöstavat on hiottu huippuunsa ja ravintolassa osataan käyttäytyä koko kolmituntisen aterionnin ajan niin, että kanssaruokailijat eivät edes huomanneet lasta.
Ulkomaanmatkoilla käydään tietenkin monesti vuodessa ja täydellinen englanninkielen ääntäminen ja sanavarasto kirvoittaa lontoolaiset kilvan ihmettelemään, etteikö henkilö todellakaan ole syntyperäin britti.
Moni tämän palstan keskustelu todellakin alkaa ahditaa tälläisten itsensä korokkeelle nostavien kirjoittajien jutuista. Mä osaan onneksi jo skipata aika nopeasti ne ketjut jotka sais sapen kiehumaan. Onneksi täältä löytyy ihan hauskojakin keskusteluita ja joistain asioista huomaa, että ihan pätevän oloista porukkaa viihtyy linjoilla.