Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun mies ei huomioi

Vierailija
20.01.2017 |

Käytiin tänään lounaalla ja panostin ulkonäköön. Mulla oli hame päällä ja muutenkin kauniit vaatteet. Huomasin kun miehet katseli kaupungilla. Oma mies ei vaan huomannut mitenkään. Oon 167cm ja 61 kg. Oonkohan Mä sitten vaan kamala läski? Nyt ainakin tunnen itseni kamalaksi punkeroksi. Alko niin ottaa päähän. Meillä on vielä uskottomuuskriisi takana. Mies petti mua nuoremman kanssa. Itse olen 31 vuotta. Ahdistaa, kun mies ei ymmärrä yhtään miten nää jutut ois mulle niin tärkeitä. Nyt taas kaikki haavat aukes 😥

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) emävale

Vierailija
2/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen naislapsi. Eikö isukki ihastellut prinsessan nättiä mekkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihastellu. Mulla oli huono isäsuhde. Mitä sitten?

Ap

Vierailija
4/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan että sitä nuorempaa on kehunu maasta taivaisiin. Miksi omalle vaimolle ei heru huomiota?

Ap

Vierailija
5/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te ootte noin ilkeitä? Mä en oo mikään naisjaosto vaan ihminen, jonka itsetunto on kolhiintunut uskottomuuskriisissä ja mielestäni ei olisi mieheltä paljon vaadittu jos hän kehuisi minua kun häntä varten panostan.

Ap

Vierailija
6/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh, eroa

Vierailija
7/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapsi siis

(Arvaan että joku tarttuu tohon naisjaostoon)

Vierailija
8/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua itsestäänselvyytenä eikä valloitettavana kohteena. Ikävä homma, mutta huomautapa miehellekin tästä ääneen.

Vierailija
9/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa katselisinko moista miehen kuvatusta päivääkään? Ensi hän petti sinua, sitten käyttäytyy kuin joku saatanan moukka. Eikö tuossa ole jo kyllin pätevät syyt heivata koko ukko pois elämästäsi?

Vierailija
10/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis nyt tajuta lähtee lätkimään. Sä et enää kiinnosta sitä ja se on liian passiivinen toope osatakseen erota.

Vierailija
11/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sinua itsestäänselvyytenä eikä valloitettavana kohteena. Ikävä homma, mutta huomautapa miehellekin tästä ääneen.

Huomautin! Hän vetosi huonoon päivään ja pisti marttyyrivaihteen päälle

Vierailija
12/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi linkki asiaan liittyy ?

Vierailija
14/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pitäisi kehua naisen ulkonäköä, vaikka olisi kuinka huono päivä! Kuulostaa tekosyyltä ja osoittaa vain sen, että miehesi on itsekäs sika.

Vierailija
15/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole läski. Mutta miehesi on moukka. Ei näköjään ole kovin pahoillaan pettämisestä kun ei yritäkään saada sua tuntemaan itseäsi taas ihanaksi hänen silmissään.

Mutta tiedätkö mitä, tuolla on varmasti miehiä joiden silmissä olet ihana. :) Ja jotka ei petä sua. Dumppaa se petturi (vai miksi muuten olet hänen kanssaan vielä?).

Vierailija
16/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole läski. Mutta miehesi on moukka. Ei näköjään ole kovin pahoillaan pettämisestä kun ei yritäkään saada sua tuntemaan itseäsi taas ihanaksi hänen silmissään.

Mutta tiedätkö mitä, tuolla on varmasti miehiä joiden silmissä olet ihana. :) Ja jotka ei petä sua. Dumppaa se petturi (vai miksi muuten olet hänen kanssaan vielä?).

Tämätämätämä! Mitä mies sanoo, jos huomautat tästä? Martturoi vielä lisää? Koska on ensin saanut sinut epävarmaksi ja nyt sitten odottaa, ettei tarvitse korjata omia jälkiään? Ja että sinun pitäisi kaikki vain "hanhen selästä" -tyylillä unohtaa?

Vierailija
17/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt sellainen ongelma, että itsetuntosi on liikaa miehen varassa, mies huomaa sen ja aivan oikeutetusti pitää sinua itsestäänselvyytenä. Jos haluatte jatkaa suhdetta, mies tarvitsee ensin vähän herättelyä siitä, mitä voisi menettää. Suosittelen siis itsenäisiin ratkaisuihin, elämän elämiseen enemmän itsellesi, tekemään enemmän niitä asioita, joissa juuri sinä loistat. Näytä miehelle, että pärjäät ilman häntäkin (mutta pysy silti asiallisena, uskollisena ja huomioonottavana). Riippuvaisuus toisesta tukahduttaa. Luota siihen, että olet viehättävä, ei miehesi tarvitse sitä sinulle kertoa! Jos intohimo ei ole syttyäkseen, kannattaa kyllä siirtyä siihen sinkkuuteen ihan suosiolla. Siinäkin tilanteessa tosin samainen terve itsetunto tulee tarpeeseen.

Vierailija
18/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset ette lähde noista epätyydytävistä suhteista? Miksi uskotte miesten selittelyjä? Odotatteko jotain pelastavaa prinssiä? Tässä uutinen: se prinssi ei tule, teidän pitää itse lähteä. Varmasti löytyisi sinullekin joku kunnon mies, joka huomioisi eikä pettäisi. Lähde ennen kuin on myöhäistä!

Vierailija
19/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt sellainen ongelma, että itsetuntosi on liikaa miehen varassa, mies huomaa sen ja aivan oikeutetusti pitää sinua itsestäänselvyytenä. Jos haluatte jatkaa suhdetta, mies tarvitsee ensin vähän herättelyä siitä, mitä voisi menettää. Suosittelen siis itsenäisiin ratkaisuihin, elämän elämiseen enemmän itsellesi, tekemään enemmän niitä asioita, joissa juuri sinä loistat. Näytä miehelle, että pärjäät ilman häntäkin (mutta pysy silti asiallisena, uskollisena ja huomioonottavana). Riippuvaisuus toisesta tukahduttaa. Luota siihen, että olet viehättävä, ei miehesi tarvitse sitä sinulle kertoa! Jos intohimo ei ole syttyäkseen, kannattaa kyllä siirtyä siihen sinkkuuteen ihan suosiolla. Siinäkin tilanteessa tosin samainen terve itsetunto tulee tarpeeseen.

Juuri näin olen toiminut! Omien intohimojen löytäminen on saanutkin unohtamaan tämän uskottomuuskriisin. Mutta tällaisissa tilanteissa haavat repeytyvät auki.

En ole tosin kylläsamaa mieltä, että miehelläni on oikeus pitää minua itsestäänselvänä.

Ap

Vierailija
20/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Miksi et jättänyt heti kun jäi kiinni pettämisestä? Jos mun mies kävis panemassa nuorempia niin sais kyllä äkkilähdön.. Enkä jäisi kyllä hänen kehuja kaipaamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme