Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun mies ei huomioi

Vierailija
20.01.2017 |

Käytiin tänään lounaalla ja panostin ulkonäköön. Mulla oli hame päällä ja muutenkin kauniit vaatteet. Huomasin kun miehet katseli kaupungilla. Oma mies ei vaan huomannut mitenkään. Oon 167cm ja 61 kg. Oonkohan Mä sitten vaan kamala läski? Nyt ainakin tunnen itseni kamalaksi punkeroksi. Alko niin ottaa päähän. Meillä on vielä uskottomuuskriisi takana. Mies petti mua nuoremman kanssa. Itse olen 31 vuotta. Ahdistaa, kun mies ei ymmärrä yhtään miten nää jutut ois mulle niin tärkeitä. Nyt taas kaikki haavat aukes 😥

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt sellainen ongelma, että itsetuntosi on liikaa miehen varassa, mies huomaa sen ja aivan oikeutetusti pitää sinua itsestäänselvyytenä. Jos haluatte jatkaa suhdetta, mies tarvitsee ensin vähän herättelyä siitä, mitä voisi menettää. Suosittelen siis itsenäisiin ratkaisuihin, elämän elämiseen enemmän itsellesi, tekemään enemmän niitä asioita, joissa juuri sinä loistat. Näytä miehelle, että pärjäät ilman häntäkin (mutta pysy silti asiallisena, uskollisena ja huomioonottavana). Riippuvaisuus toisesta tukahduttaa. Luota siihen, että olet viehättävä, ei miehesi tarvitse sitä sinulle kertoa! Jos intohimo ei ole syttyäkseen, kannattaa kyllä siirtyä siihen sinkkuuteen ihan suosiolla. Siinäkin tilanteessa tosin samainen terve itsetunto tulee tarpeeseen.

Juuri näin olen toiminut! Omien intohimojen löytäminen on saanutkin unohtamaan tämän uskottomuuskriisin. Mutta tällaisissa tilanteissa haavat repeytyvät auki.

En ole tosin kylläsamaa mieltä, että miehelläni on oikeus pitää minua itsestäänselvänä.

Ap

Noniin. Jos ei tämäkään ole toiminut, kannattaa siirtyä kohtaan B eli erota (ja etsiä mies, joka oikeasti arvostaa sinua). Miehesi suhtautumista itseesi et kuitenkaan voi väkisin muuttaa ja pään hakkaaminen seinään pidempiä aikoja vain turhauttaa molempia.

Vierailija
22/22 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on itsekäs typerä moukka, ei se tuosta vuosien myötä muutu kuin pahempaan suuntaan. Jaan tuntosi, otan osaa. Lähde pois kun olet vielä nuori ja nätti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi