Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset tuijottaa?

Vierailija
20.01.2017 |

En kyllä ole huomannut muualla samaa, vain täällä saatetaan jäädä tuijottamaan suu auki toisia.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä tuijotan naisia ja livon huuliani. Yritän viestittää naisella, että olisin valmis cunnilingukseen.

Vierailija
22/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassajonosskin on välillä rasittavaa kun se edellä oleva on keskittynyt seisomaan ja tuijottamaan takanaan jonossa olevia. Oikeesti. Oikeen töllötetään kaikkia.

Helkkarin metsäläiset, tuijottajat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö maailmalta kirjoitti:

Miksi suomalaiset on koko ajan raivoissaan!? Se mua ihmetyttää.

Asun vakituisesti muualla mutta Suomessa käydessä tuo sama asia pistää silmään ja tekee aika pahan olon suoraan sanottuna. Hirveä tappelu kuka pääsee bussiin ensimmäisenä, kamalaa jos joku istuu viereen; raivoisa mulkaisu. Puhuminen kielletty; saat hyvin äkkiä kuulla olevasi vaikka mikä jos vieraalle suusi avaat. Kassajonoissa melkein tapellaan, huudellaan ainakin. Naapureita ei tunneta eikä siedetä. Joka kolahduksesta kauhea haloo ja valituskierre. Pitäisi saada asua äänieriössä. Aika vaikea alkaa sukkasillaan hiipiä käytävissä. Jättää vessa vetämättä ja suihkua nyt ainakaan ei saa käyttää! Se vie jo naapurin raivon partaalle ja melkein silmille tullaan.

Raivo ja viha tuntuu olevan tunnusomaiset suomalaiset piirteet. Eikö se ole kamala elää tuollaisten tunteitten kanssa koko ajan? Eikö se kuluta ihmistä henkisesti aivan kauheasti? Eikö elämä olisi monin verroin mukavampaa ja kivempaa kaikille jos vähän hellitettäis ja alettais sietää muita?

Kun tästä puhun Suomessa asuville niin he ei ymmärrä. Eihän Suomessa sellaista ole! Kai siellä on sitten niin totuttu siihen ettei sitä itse huomaa? Muualta tulleelle se on kyllä kamalan kiusaavaa ja jopa pelottavaa.

Mua taas ihmetyttää miten joku viitsii kytätä muita, varsinkin jos on vaan käymässä suomessa. Kirjataan varmaan oikeen ylös mitä kaupan kassajonoissa puhutaan, tai tarkkaillaan jossain bussipysäkin tietämillä missä järjestyksessä sinne bussiin mennään.

Ihme touhua!

Vierailija
24/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vakituisesti muualla mutta Suomessa käydessä tuo sama asia pistää silmään ja tekee aika pahan olon suoraan sanottuna. Hirveä tappelu kuka pääsee bussiin ensimmäisenä, kamalaa jos joku istuu viereen; raivoisa mulkaisu. Puhuminen kielletty; saat hyvin äkkiä kuulla olevasi vaikka mikä jos vieraalle suusi avaat. Kassajonoissa melkein tapellaan, huudellaan ainakin. Naapureita ei tunneta eikä siedetä. Joka kolahduksesta kauhea haloo ja valituskierre. Pitäisi saada asua äänieriössä. Aika vaikea alkaa sukkasillaan hiipiä käytävissä. Jättää vessa vetämättä ja suihkua nyt ainakaan ei saa käyttää! Se vie jo naapurin raivon partaalle ja melkein silmille tullaan.

Raivo ja viha tuntuu olevan tunnusomaiset suomalaiset piirteet. Eikö se ole kamala elää tuollaisten tunteitten kanssa koko ajan? Eikö se kuluta ihmistä henkisesti aivan kauheasti? Eikö elämä olisi monin verroin mukavampaa ja kivempaa kaikille jos vähän hellitettäis ja alettais sietää muita?

Kun tästä puhun Suomessa asuville niin he ei ymmärrä. Eihän Suomessa sellaista ole! Kai siellä on sitten niin totuttu siihen ettei sitä itse huomaa? Muualta tulleelle se on kyllä kamalan kiusaavaa ja jopa pelottavaa.

Tämä on niin totta!

Vierailija
25/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sit varmaan näkymätön, kun en tunne kenenkään tuijottavan 😂

Vierailija
26/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanpellet, etenkin englantilaiset expatit valittavat tuota samaa omilla forumeillaan. Ensin väittävät ettei suomalaisiin saa kontaktia,ja sitten kun saavat katsekontaktin,niin valittavat. Miua on tuijotettu ulkomailla yleisillä paikoilla ulkona,päivänvalossa ja samalla masturboitu!!! Suomalaiset eivät ainakaan runkkaa kadulla kanssaihmisiään katsoissaan

Vierailija
27/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö kertoa missä asut

Vierailija
28/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap pikku visiittiä Kiinaan. Sit tiedät mitä on tuijottaminen. Ja kaupan päälle sua vielä valokuvataan ja sulle nauretaan.

Vierailija
29/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen päivystys malmilla 24/7.

Vierailija
30/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta!

Onko? Siis tuollainen arjen raivo. Vähän kuin ns. liikenneraivo mutta eskaloituneena vähän kaikkialle. Itse en tuollaista tunnista. Kertokaa lisää arjen yleisestä ja kaikenkattavasta raivosta.

Vierailija
31/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tuijottaminen on niin rasittavaa! Mä en ymmärrä, miten jotkut ovat niin valtavan kiinnostuneita vieraista ihmisistä että täytyy oikein kyyläämällä kyylätä jokaista vastaantulijaa. Eilenkin lähdin kävelylle ja lenkkipolulla joku täti oikein suu auki ja vihaisella ilmeellä tölläsi mua, kun kävelin ohi. Tätä tapahtuu usein! Mä en ymmärrä mikä siinä oikein on, kun mielestäni olen aivan tavallisen näköinen kolmekymppinen, enkä mitenkään huomiotaherättävä. Mutta kai minussa sitten on jotain huomiotaherättävän vastenmielistä, että täytyy oikein suu auki kääntyä tuijottamaan.

Matkustan paljon ja missään muualla kuin Suomessa en ole tällaiseen tuijottamiseen törmännyt. 

Asut pienellä paikkakunnalla? Miten olis jos et kiinnittäis huomiota muihin ihmisiin, silloin et huomaisi tuota tuijotusta.  Ehkä se jatkoi tuijottamistaan kun huomasi että sinäkin tuijotit häntä.

Vierailija
32/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassajonosskin on välillä rasittavaa kun se edellä oleva on keskittynyt seisomaan ja tuijottamaan takanaan jonossa olevia. Oikeesti. Oikeen töllötetään kaikkia.

Helkkarin metsäläiset, tuijottajat :D

muuta sieltä peräseinäjoelta muualle jos ahdistaa

Vierailija
33/71 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttö maailmalta" on harvinaisen oikeassa. Tuijottamisesta suomalaisen viimeistään ulkomailla tunnistaa!

Vierailija
34/71 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ongelma alkaaolemaan jo pk-seudullakin, näitä on liikaa muuttanut peräseinäjoelta ja ypäjältä tänne ruuhkasuomeen. Voi helvetti miksi niitä töitä ei ole böndellä, että böndet pysyisi siellä. Harmittava kehityssuunta, olen ihan varma että Pena ja Irma tuulipuvuissa asuisi metsän keskellä paljon mieluummin. Nyt ihan hämmentyneenä kaupungissa tuijotellaan jokaista vastaantulijaa suu auki:D

Vierailija
35/71 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiolaiset tulee kymmenen metrin päästä suu auki ammottaen ja tuijottavat hiuksista kenkiin ihan törkeästi ihan kohdalla ja vieläpä saattavat tollottaa seistä jälkeenkinpäin- joo ja sen näkee ikkunaan vilkaisemalla ei tarvi itse vaivautua kääntymään.

Ei alkeellisiakaan käytöstapoja.

Vierailija
36/71 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopiolaiset tulee kymmenen metrin päästä suu auki ammottaen ja tuijottavat hiuksista kenkiin ihan törkeästi ihan kohdalla ja vieläpä saattavat tollottaa seistä jälkeenkinpäin- joo ja sen näkee ikkunaan vilkaisemalla ei tarvi itse vaivautua kääntymään.

Ei alkeellisiakaan käytöstapoja.

Tuohon auttaa kun hymyilee tuijottajalle ja kysyy "mita sinulle kuuluu?" Johan lahtevat melkein juosten pakoon. :D

Vierailija
37/71 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä suun kautta hengittävät toljottajat on ihan oma rotunsa, äo todennäköisesti reilusti alle 100. Suomi on valittetavasti kovin sisäsiittoinen impivaara:D

Vierailija
38/71 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu missään muussa maassa en ole kokenut vastaavaa. upeaa etten ole ainoa joka älyää tämän asian. Suomalaiset on tosi noloja kun ne tuijottaa paskahousuina kuin ei olisi ikinä ihmistä nähnyt

ps olen vielä mies, eli aika homoa

Vierailija
39/71 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa kuka ja minne, vai tarkoititko että miksi suomalaiset tuijottaVAT?

Vierailija
40/71 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia, mikä jossain Lontoossa opetetaan skideille on se, että toista ihmistä ei saa tuijottaa.

Suomi on toista maata ja kulttuuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän