Tykkääkö teidän muiden miehet naisten kuvista fb?
Oonkohan jotenkin vanhanaikainen.. huomasin, että mies oli tykkäillyt monenkin naisen kuvista. Hänellä on monta exää kavereissa fb ja myös ns yhden illan juttuja. Itse en pitäisi kavereissa .. mitä mieltä?
Kommentit (53)
Mikset pitäisi exiä kaverilistalla?
Pahoittelut, että et ole maailman ainoa nainen. Jos itsetunto ei kestä miehen menneisyyttä hanki miehen sijaan koira, joka palvoo yksin ja vain yksin sinä toisena päivätyönään.
En käy kyyläämässä miehen tykkäämisiä enkä edes tunne kaikkia hänen Fb-kontaktejaan/tiedä mistä hän kenetkin tuntee.
Miten vanhanaikaisuus liittyy asiaan? Vanhaan hyvään aikaanko miehellä ei ollut entisiä kumppaneita, joille osoittaa ystävällisyyden eleenä esim. hymyin tai kehumalla jonkun naisen valokuvaa?
Mitäkö mieltä, hmm...sinun pitäisi poistaa fb?
Aloittaja, tarkoittaako fb fuck buddyä?
kiitos kommenteista. itse en näe mitään tarvetta tykkäillä muiden miesten kuvista . mutta kaikki tyylillään
Ei tykkäile (paitsi tietysti hyvästä syystä, e. perheenlisäysilmoitus, hienot lomakuvat tms.).
Jos joskus pääsen parisuhteeseen niin tuollasta mustasukkasta kyylää en kyllä jaksa kauan kattella.
Itse en tykkäile ig:ssa, koska vaimoni antoi joskus ymmärtää ettei käsitä miten suhteessa olevat tykkää random bikini tyttösten kuvista tai seuraa missejä tms.
Nyt useampi vuosi tuosta hänen ihmettelystään olen huomannut että hän itse tykkäilee random miekkosten kuvista.... eli tämmöinen tapaus :(
Itse olen sitä koulukuntaa, että jos ollaan suhteessa, niin ei ole juurikaan tarvetta, eikä syytä tykkäillä muiden naisten kuvia. Poikkeuksena joku pitkäaikainen kaveri, joka on ihan selvästi vain kaveri.
Pitäisi olla sen verran pelisilmää, että tykkäämiset voi aiheuttaa turhaa kitkaa omaan suhteeseen. Joillain voi sitten olla tarkoituskin pitää kaikkia ovia avoinna, ja pelata omaa selustaansa jo valmiiksi oman suhteen kariutumisen varalta.
vierasvaan kirjoitti:
kiitos kommenteista. itse en näe mitään tarvetta tykkäillä muiden miesten kuvista . mutta kaikki tyylillään
Kyllä parisuhteessa pitää olla kuplassaan laput silmillä ja elää vain toisen kautta.
Mitä mies on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet?
Vierailija kirjoitti:
vierasvaan kirjoitti:
Kyllä parisuhteessa pitää olla kuplassaan laput silmillä ja elää vain toisen kautta.
Sanoisin, että ei pidä olla kuplassa, eikä elää toisen kautta, vaan kunnioittaa eniten sitä omaa kumppania, ja sitten vasta muita. Mitä järkeä herättää toisessa turhia epäilyksiä?
M35 kirjoitti:
Itse olen sitä koulukuntaa, että jos ollaan suhteessa, niin ei ole juurikaan tarvetta, eikä syytä tykkäillä muiden naisten kuvia. Poikkeuksena joku pitkäaikainen kaveri, joka on ihan selvästi vain kaveri.
Pitäisi olla sen verran pelisilmää, että tykkäämiset voi aiheuttaa turhaa kitkaa omaan suhteeseen. Joillain voi sitten olla tarkoituskin pitää kaikkia ovia avoinna, ja pelata omaa selustaansa jo valmiiksi oman suhteen kariutumisen varalta.
Sitäkö se onkin, että pidetään ovet avoinna kun osoitetaan peruskohteliaisuuksia sovelluksessa, jossa se on osa tämän ajan sosiaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset pitäisi exiä kaverilistalla?
Miksi pitäisi? He ovat mennyttä elämää ja ainoa järkevä keino on blokata heidät elämästä.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Sitäkö se onkin, että pidetään ovet avoinna kun osoitetaan peruskohteliaisuuksia sovelluksessa, jossa se on osa tämän ajan sosiaalisuutta.
Kuten sanoin, jos on pitkäaikaisia kavereita, niin peruskohteliaana voi tykätä kuvista. Jos taas joku vanha hoito päivittää selfien itsestään, niin mitä minun kohteliasuuteni siinä kohtaa merkitsee? Sehän on vanha hoito, joka pitäisi jo unohtaa, kun on uudessa suhteessa.
Vai onko hyvien tapojen mukaista tykätä myös jostain satunnaisesta bikinibeibestä, jos sattuu kuvan näkemään fb:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierasvaan kirjoitti:
Sanoisin, että ei pidä olla kuplassa, eikä elää toisen kautta, vaan kunnioittaa eniten sitä omaa kumppania, ja sitten vasta muita. Mitä järkeä herättää toisessa turhia epäilyksiä?
Eikö luottamus ole osa sitä kunnioitusta ettei tälläiset turhat epäilykset herää? Tykkäilyt kuitenkin on vain jotain jota kuuluu tehdä esim. facessa. Ei niillä mitään sen syvällisempää merkitystä ole.
Vähän nyt selkärankaa hyvä nainen ja laita miehesi kuriin. Kiristä vaikka seksillä, jos itku ei auta.