Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat ihmiset yrittää keksiä aina tekosyitä omalle lihavuudelle?

Vierailija
20.01.2017 |

Ainakin tällä palstalla nämä lihavat makkaramahat eivät suostu myöntämään sitä etteikö itsessä ja omissa elämäntavoissa olisi mitään syytä omalle lihavuudelle.

Itse olen huippukunnossa, omaan alhaisen rasvaprosentin, juoksen cooperin testissä 3100 metriä, noudatan terveitä elämäntapoja, liikun joka päivä vähintään tunnin joko kevyttä aerobista tai raskasta kuormittavaa liikuntaa.

Mikä on sinun tekosyysi että et pysty samaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippukuntonen juoksee päälle 3500m cooperissa.

Vierailija
2/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän. Olen läski kun syön mitä sattuu enkä liiku. Jaksan juosta ehkä 30 metriä. Olen mukaavuudenhaluinen, makoilen mieluusti illat sohvalla suklaalevyn kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pystyin tuohon (no okei cooperissa juoksin vain 3050), mutta sitten lääkitys sotki kaiken. Mikään muu ei muuttunut, mutta mahamakkarat kasvoivat ja kunto huononi

Vierailija
4/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole mitään tarvetta tuohon. Olen tyytyväinen itseeni näin. Minulla on muita asioita elämässäni, joihin panostan. Onnea hyvästä harrastuksestasi!

Vierailija
5/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tällä palstalla nämä lihavat makkaramahat eivät suostu myöntämään sitä etteikö itsessä ja omissa elämäntavoissa olisi mitään syytä omalle lihavuudelle.

Itse olen huippukunnossa, omaan alhaisen rasvaprosentin, juoksen cooperin testissä 3100 metriä, noudatan terveitä elämäntapoja, liikun joka päivä vähintään tunnin joko kevyttä aerobista tai raskasta kuormittavaa liikuntaa.

Tämä ei ole tekosyy vaan oikea syy: ei huvita.

Vierailija
6/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi painua takaisin y-laudalle. Ehkä joku siellä uskoo Cooperin tuloksesi.

Vierailija
7/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä kysyt ja haluat jonkin selityksen. Mulle on iahn sama minkä painoinen olen. Jos joku ihmettelee niin sanon, mikä on sun tekosyy kuspäisyydelle.

Vierailija
8/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pystyin tuohon (no okei cooperissa juoksin vain 3050), mutta sitten lääkitys sotki kaiken. Mikään muu ei muuttunut, mutta mahamakkarat kasvoivat ja kunto huononi

Syy ja seuraus väärin päin. Lääkkeet pilasivat kunnon joten lakkasit kuntoilemasta etkä korjannut ruokavaliota vastaamaan uutta kulutusta.

Vierailija
9/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei ole ollut täällä vähään aikaan. Saat saman vastauksen.

Koska elämäntavat... Ruokavalio ja liikunta ei ole kohdillaan.

Vierailija
10/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololooooooo

Vierailija
11/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy ja seuraus väärin päin. Lääkkeet pilasivat kunnon joten lakkasit kuntoilemasta etkä korjannut ruokavaliota vastaamaan uutta kulutusta.

Et sitten huomannut tuota "Mikään muu ei muuttunut". Ihan yhtä paljon liikuin kuin ennenkin. Se vain muuttui jatkuvasti rankemmaksi

Vierailija
12/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enemmän älykkyyttä kuin coopperintestin metrejä. Kuinka usein tulee tilanteita ja tarvetta 3500 m:n juoksemiseen? Älyä tarvitsee joka hetki.

Vierailija
13/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten huomannut tuota "Mikään muu ei muuttunut". Ihan yhtä paljon liikuin kuin ennenkin. Se vain muuttui jatkuvasti rankemmaksi

Silloinhan sinun olisi pitänyt laihtua entistä enemmän koska urheilusta tuli entistä kuluttavampaa.

Vierailija
14/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni oikeasti uskoo niihin tekosyihinsä. Äitini esimerkiksi syyttää geenejä. Kun itsekin olin ylipainoinen yhdessä vaiheessa, hän ei uskonut että voin enää laihtua. No, olen taas hoikka. Äidillä oli nuorena sellainen aineenvaihdunta, että hän pystyi syömään paljon lihomatta. Hänellä ei ole oikein käsitystä sopivista ruokamääristä. Mäkin kuulemma näännytän itseäni, vaikka syön oikeasti ihan tarpeeksi. Enemmillä syömisillä lihon.

Muut tuntemani lihavat sanovat ihan suoraan mässäilevänsä vaan liikaa. Toipuvana alkoholistina ymmärrän, miten vaikeita riippuvuudet voivat olla ja ruokakin voi koukuttaa. Ja tiedän, ettö lahduttaminen on todella tympeää hommaa ja siinä mentaliteetin pitää olla kohdallaan.

Kaikki eivät voi myöskään juuri urheilla. Mä en voi tehdä vanhojen rasitusvammojen vuoksi niin paljon kuin ennen, eikä tarvitsekaan. Kuntoni on silti perushyvä ja olen hoikka.

Vierailija
15/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei keksi tekosyitä ei ole lihavia.

Vierailija
16/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei vois vähempää kiinnostaa! Mikä sun tekosyys on sille, että naamasi näyttää hevonperseelle?

Vierailija
17/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen on addiktio ja lihavana pysyy enimmäkseen syömällä. Pitää löytyä todella vahva motiivi, että haluaa lopettaa päivittäisen puputtamisen. Yle areenalla on hyvä ja ällöttävä dokkari sokerista. Motivoitumiseen.

Vierailija
18/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi painua takaisin y-laudalle. Ehkä joku siellä uskoo Cooperin tuloksesi.

Y-lauta, aahhahahha!

Vierailija
19/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se on sitten taas viikonlopputulossa ja miljoonaskolmassadesseitsemäskymmenekahdeksas avaus teemasta läski. Eikö teidän mielikuvituksenne riitä parempaan? Röyhhh!

Vierailija
20/26 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli runsaasti ylipainoa, piile vä diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Läskit lähti vähitellen, osasyynä se, että diabeteslääke vie ruokhalun. Onnmeksi ei jäänyt yhtään roikkuvaa nahkaa vaikka olin ylipainoinen 12-15 vuotta. Maha on sileä kuin nuorella, ikää 52-v., ei edes ryppyjä eikä raskausarpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi