Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä uusi ammatti? Itse en enää keksi mitään...

Vierailija
20.01.2017 |

Olen ollut työttömänä pitkään, monta vuotta. Minun pitäisi keksiä itselle uusi ammatti, edellistä työtä ei kunto enää kestä. On ruumiillisesti raskasta työtä, selkä sairaus estää jatkuvan seisomisen ja raskaiden tavaroiden nostelun.
Ongelma etten keksi mitään ammattia mistä pitäisin ja mitä voisin tehdä ja ennen kaikkea millä alalla olisi töitä.
Esteeksi muodostuu vielä se etten voi tehdä tietokoneella töitä, ranteet niin hajalla että pieni hetki muuttuu tuskaksi. Ja useamman tunnin tietokone työskentely aiheuttaa migreenin.
Selkä estää seisomatyön, ja sellaisen työn missä joutuu paljon kävelemään. Pidän käsitöistä ja lukemisesta mutta niistä ei ammattia irtoa. Unelma ammatti haavetta minulla ei ole koskaan ollut, ei edes lapsena. Olen kai outo...

Onko ketään joka olisi ollut samassa tilanteessa, mistä löydän ammatin? Keneltäkään ei saa apua, kaikki vain sanoo että pitää itse keksiä ammatti, mutta entä kun ei keksi?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy torninosturinkuljettajaksi. Aloitus palkka pyörii 3400e kk tienoilla (40h vk) ja koulutus lyhyt 6kk. Töitä piisaa ainakin pk-seudulla mutta joutuu yleensä tunnin pari ylitöitä tekemään päivässä mut tuleepaha tonni lisää suht helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla