Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimattomat naiset yliedustettuina yliopistojen henkilökunnissa

Vierailija
20.01.2017 |

Ovatko lähtökohtaisesti työnsä katkeroittamia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täysipäinen mies haluaisi tuollaisen ottaa?

Opiskellut vähän jota pää ei tytöllä sitten oikeasti kestänytkään, siitä alkaa ongelmat ja ramppaaminen terapeutilta toiselle, siihen lisänä tyttö femakkona kuvittelee olevansa äijä tai jopa vähän vielä äijää älykkäämpi. Niin, kuka haluaa tuollaisen jos vaihtoehtona sattuu olemaan aivan tavallinen ihminen jolla on jalat maassa ja jota voi myös pitää naisena.

Ei liene miehelle vaikeaa valita ongelmapaketin ja naisellisen naisen väliltä.

Kuulostat reppana olevan aivan rikki kun naiset dominoivat.

Erehdyt pikkunen raskaasti, minua naiset eivät dominoi, ja todellisuudessa eivät yhtään mitään maailmassa, mutta sen sijaan sotkevat ja aiheuttavat vahinkoa monissa tehtävissä mitkä kuuluisi hoitaa edesvastuulla ja järjellä.

Netissä sä voit selittää olevasi mitään vaan ja sähän selität. :)

Sulla on varmasti 20-senttinen munakin, eikö? )

Aika hyvin arvasit mutta vähän alakanttiin. Mutta se on eri juttu se ja sillä ei ole mitään tekemistä itse keskusteltavan aiheen kanssa.

Vierailija
42/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisikohan sen kanssa tekemistä että huippuälykkäät naiset pariutuvat paljon epätodennäköisemmin kuin keskiverrot? 

Itse olen tähän mennes tavannut yhden huippuälykkään naisen. Naiset kun ovat hyvin harvassa siellä älykkäimmässä päässä (kuten ovat tyhmimmäsäkin päässä). Ei se siitä johdu vaan siitä että nämä naiset ovat hankalia luonteeltaan.

Olet siis tavannut yhden huippuälykkään naisen ja monen monta luonteeltaan hankalaa naista?

Kyllä, vika on selvästi naisissa ;)

Älä viitsi, minä en ole vielä tavannut ensimmäistäkään edes älykästä naista koko elämäni aikana, vaikka olen pyörinyt niin duunari kuin akateemisissakin piireissä.

Ei sillä, mielelläni kyllä haluaisin tavata edes kerran elämässäni älykkään naisen.

Sun äiti ei tosiaan ollut älykäs kun kasvatti tuollaisen mölyävän eläimen. :)

Miksi raivostut rehellisyydestäni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän persoona määritä aika paljon päätyykö yliopistolle tutkijaksi ja perheettömäksi vai sosiaalisen ja riehakkaan nuoruuden viettoon ja perheelliseksi.

Vierailija
44/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen ja katkera nainen on sellainen ihminen, jota ei kannattaisi päästää päättävään asemaan. Jos tähän lisätään vielä feminismi, niin ollaan erittäin pahassa jamassa. Vähän pelottaa, että mitä yliopistoille on tapahtumassa. Tieteeseen kuuluu kuitenkin olennaisena osana objektiivinen ajattelu ja se ei ole näiden naisten tai ylipäänsä naisten vahvuuksia. 

Vierailija
45/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla tuntemistani on kyllä perhe. Mutta totta on, että akateeminen ura hankaloittaa perheen saamista. Ensin opiskelet, sitten väikkäri ja post docin teko. Jompi kumpi on pakko tehdä ulkomailla, jotta olisi ammatillisesti uskottava. Nämä täytyy tehdä peräjälkeen, jotta saa hyvät paikat. Sitten ikää on vähintään jo 35 ja kunnollista työpaikkaa pitäisi etsiä. Tosi harmi. Ei toki kaikki halua perhettä, mutta on tuo aika hankala kuvio. Jos olet saanut vaikka 3v apurahan, ei sitäkään useimmiten voi katkaista äitiysloman takia.

Vierailija
46/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän persoona määritä aika paljon päätyykö yliopistolle tutkijaksi ja perheettömäksi vai sosiaalisen ja riehakkaan nuoruuden viettoon ja perheelliseksi.

Kyllä älykin tuohon vaikuttaa. T sosiaalisen ja riehakkaan nuoruuden opiskeluaikaan viettänyt, nykyään perheellinen tutkija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi